Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluan pahoitella tätä yöllistä purkaustani kelpo ruotsalaisystäviämme kohtaan. Heidän ansiostaan saimme tietää, että Bojan yöpyi Jeren luona, että Bojan on KOKONAAN Jeren ja rakkauslaulukin esitettiin ensimmäistä kertaa.
Minulla on Ikea-pöytä. Se on pysynyt hyvin pystyssä ja tukenut sekä tietokonetta että itseäni tässä kaikkien mayhemien aikana.
Kiitos. Tack.
Tuolla muilla palstoilla ollaan taas sitä mieltä, että nämä K n Bojan jutut on ihan vaan sitä, että K saa huomion pois omasta todellisesta elämästään. En kyllä enää tiedä mitä ajatella. Kovin peittelemätöntä tuo kärtsän Bojanin huomiointi kyllä on ollakseen todellista tunnetta. Aika näyttää totuuden, varmaankin.
 
vierailija
Valittelin viikko sitten kirjoittamisen huonoa sujumista terveysongelmien takia, mutta tällä viikolla onkin sujunut ihan mallikkaasti, kun kroppa on kiukutellut aiempaa maltillisemmin. Niinpä tässä peräti viikon kolmas ficciluku, uuden Significance-ficin aloitusosa. https://archiveofourown.org/works/50854204/ Ei niin höttöä kuin viimeksi, tässä tarinassa on luvassa draamaa, kyyneliä, kostokroppaa ja tilastotiedettä (jos tilastotieteet ovat vituillaan niin sori siitä, Bojan on humanisti kuten minäkin ). Ensimmäisessä luvussa neuvoja jakavat niin Nace kuin Tommykin. Ja pari ideaa crowdsourcasin tähän kanssanaudoilta, kiitos siitä! Ideoita saa jatkossakin jakaa. Myös sähköpostiini joymuffin @ proton.me.

Ensi viikolla jaan yhden erikoistekstin, joka ei ole ficci, mutta liittyy tähän hommaan.

- Joymuffin
Kiva kuulla, kiitos uudesta ficistä❤

Kiitos kaikille myös tämänpäiväisistä minificeistä❤
 
vierailija
Tuolla muilla palstoilla ollaan taas sitä mieltä, että nämä K n Bojan jutut on ihan vaan sitä, että K saa huomion pois omasta todellisesta elämästään. En kyllä enää tiedä mitä ajatella. Kovin peittelemätöntä tuo kärtsän Bojanin huomiointi kyllä on ollakseen todellista tunnetta. Aika näyttää totuuden, varmaankin.
Vauvan emoketjun yhdessä kommentissa tainnut olla, ei mitenkään yleinen mielipide, eikä muilla palstoilla näköjään, kun kaikissa tulee oltua
 
vierailija
Toisessa vauvan kääriä-ketjussa on kanssa ollut (useampikin) tuollainen kommentti.
No, Kääriä-ketjussa pyörii vähän toisenlaisia tyyppejä. Aika moni siellä ei ymmärrä shippauksesta mitään eikä edes yritä ymmärtää. Hassua sinänsä, kun se ketju kuitenkin alkoi hyvin vapaamielisenä, ja nyt tuntuu kuin sieltä olisi aika lailla savustettu kaikki vapaamielisimmät kommentoijat ulos, ja jäljelle jääneet ovat konservatiiveja tai eivät uskalla/viitsi keinuttaa paattia toisentyyppisillä kommenteilla juurikaan. Tämä siis on oma fiilikseni sieltä, ehkä joku toinen kokee eri tavalla.
 
vierailija
Valittelin viikko sitten kirjoittamisen huonoa sujumista terveysongelmien takia, mutta tällä viikolla onkin sujunut ihan mallikkaasti, kun kroppa on kiukutellut aiempaa maltillisemmin. Niinpä tässä peräti viikon kolmas ficciluku, uuden Significance-ficin aloitusosa. https://archiveofourown.org/works/50854204/ Ei niin höttöä kuin viimeksi, tässä tarinassa on luvassa draamaa, kyyneliä, kostokroppaa ja tilastotiedettä (jos tilastotieteet ovat vituillaan niin sori siitä, Bojan on humanisti kuten minäkin ). Ensimmäisessä luvussa neuvoja jakavat niin Nace kuin Tommykin. Ja pari ideaa crowdsourcasin tähän kanssanaudoilta, kiitos siitä! Ideoita saa jatkossakin jakaa. Myös sähköpostiini joymuffin @ proton.me.

Ensi viikolla jaan yhden erikoistekstin, joka ei ole ficci, mutta liittyy tähän hommaan.

- Joymuffin
Kiitos ❤!
 
vierailija
Minä ajattelen, ettei sillä ole merkitystä shippini kannalta mitä joku jossakin ketjussa kirjoittaa mielipiteinään. Parempi keskittyä ajattelemaan sitä, mistä itse tykkää ja mistä itse saa iloa.😊
 
vierailija
En vieläkään tiedä mitä ajatella tuosta "Onko Boitsu Thaimaassa" -keissistä. Olen aika varovainen ja realistinen yleensä shippaamisissani ja siksi ajattelen hänen olevan siellä Thaikuissa lomansa loppuun, mutta tuo piilottelu on kyllä niin mystistä ja se IG-sijainnin vaihtuminen Sloveniaksi, että en kyllä tiedä mitään mistään enää.

- Joymuffin
 
vierailija
Vaikea sanoa, toisaalta ihan hyvin voisi sieltä vähän aiemmin pois, mutta hieman outoa, että nyt jo olisi sijainti se Slovenia, piilottelu voi vaan olla, ettei halua olla somessa, mutta se kirja tuli kuitenkin
 
vierailija
En vieläkään tiedä mitä ajatella tuosta "Onko Boitsu Thaimaassa" -keissistä. Olen aika varovainen ja realistinen yleensä shippaamisissani ja siksi ajattelen hänen olevan siellä Thaikuissa lomansa loppuun, mutta tuo piilottelu on kyllä niin mystistä ja se IG-sijainnin vaihtuminen Sloveniaksi, että en kyllä tiedä mitään mistään enää.

- Joymuffin
Sama. Yritän olla realisti, ja tämä "missä B piileksii"-juttu alkoi mulle ainakin täysin vitsinä, mutta mitä pidemmälle tässä on tultu, sitä epävarmempi alan olla. Näkymättömyyden somessa voisin vielä jotenkin selittää, mutta se Instan paikantuminen Sloveniaan oli kyllä sellainen villi kortti, että hivenen alkaa realismini horjua. Yritän vielä selittää itselleni, ettei siinä olisi järkeä, että B olisi jättänyt lomansa kesken, mutta sanotaanko, etten olisi täysin tyrmistynyt, jos hänet nyt vaikka Dublinista bongataan.

(Onko tuo vihje, plussa, MRS?)
 
vierailija
Toisessa vauvan kääriä-ketjussa on kanssa ollut (useampikin) tuollainen kommentti.
Osa sen ketjun vakkareista ei siedä shippausta ja noi kyseiset kommentit ovat selvästi vastaiskuja. Vähän sama kuin menisit MS Loverpool ketjuun kertomaan, että Tommy ja Kärtsä kuuluvat yhteen ja ovat menossa naimisiin. Kääriä ketju on tosiaan muuttunut pelkäksi A-studioksi. Sen huomasi viimeistään silloin, kun emoketju lukittiin ja laivan matkustajat pyörivät hetken kääriä ketjussa. Toki näissä ketjuissa pyörii paljon samoja naamoja, mutta jo muutama tyyppi voi vaikuttaa oleellisesti ketjun yleiseen tunnelmaan.
 
vierailija
Mäkin pidin selvänä, et B on Thaikuissa sen 2 viikkoa kuten muutkin, mut kieltämättä enää en ole aivan satavarma.

Tulee kyllä mieleen, et jos hän oikeasti on jo palannut Sloveniaan, niin toivon mukaan kyse ei ole mistään hätätilanteessa perheessä tms.

Oudolta tuntuisi sekin, että hän olisi ollut alle viikon Thaimaassa, vaikka nyt sattuisikin olemaan menossa Lontooseen tai Dubliniin. Eikö olisi siinä tapauksessa kannattanut lentää suoraan sinne eikä kiertää kodin kautta, kun koti ei varsinaisesti ole matkan varrella?
 
vierailija
Osa sen ketjun vakkareista ei siedä shippausta ja noi kyseiset kommentit ovat selvästi vastaiskuja. Vähän sama kuin menisit MS Loverpool ketjuun kertomaan, että Tommy ja Kärtsä kuuluvat yhteen ja ovat menossa naimisiin. Kääriä ketju on tosiaan muuttunut pelkäksi A-studioksi. Sen huomasi viimeistään silloin, kun emoketju lukittiin ja laivan matkustajat pyörivät hetken kääriä ketjussa. Toki näissä ketjuissa pyörii paljon samoja naamoja, mutta jo muutama tyyppi voi vaikuttaa oleellisesti ketjun yleiseen tunnelmaan.
Mun mielestä se oli jotenkin hauskaa kun me tultiin sinne kuin hurrikaani (itse en kyllä edes lukituksen aikana kirjoitellut sinne) ja osa a-studion väestä oli vähän näreissään. Sama juttu oli aina joskus kesällä kun pöllähdettiin tänne puutarhan puolelle klo23 jälkeen liveiltoina ja yhdenkin kerran joku vakkari vaan sanoi että nyt on näköjään vauvapalstalaiset saapuneet ja jatketaan tätä omaa keskusteluamme huomenna. Vieläkin oikeastaan huvittaa. Tätäkin käytettin alunperin livejen seuraamista varten.
 
vierailija
Itseä ainakin ihmetyttää se että B ei oo vahingoissakaan vilahtanut missään stooreissa/kuvassa koko reissun aikana. Siis joo ymmärrän jos haluaa olla näkymätön lomalla mutta ei pienintäkään hiustupsua tai ees äöntä kuulunut missään taustalla… niin en tiedä, välillä ajattelen että kyllä se Boitsu vielä jonnekkin Kärsyn keikalle ilmaantuu ja välillä taas että ei 🤪 (Joo AASI oon…)
 

Yhteistyössä