vierailija
Ehkä ihan hyvä et emoalus 2.0 menee klo23 kiinni, jos tämä on trollien meininki tähän aikaan..
Ja tämä oli mulle iso juttu. Ei hitonkaan väliä sillä, tiedätkö, mutta se että oot kiinnostunut ja miten sitten reagoit on pääpointti.Joo eiköhän Kn kantakin tullut aika hyvin selville siitä, miten se oikeesti on otettu ja liikuttu ton videon loppupuolella.
Ja tämä oli mulle iso juttu. Ei hitonkaan väliä sillä, tiedätkö, mutta se että oot kiinnostunut ja miten sitten reagoit on pääpointti.
varmaan harjoitelleet vähän suomea keikka meni yllätävän hyvinMutta keikka oli mitä siitä näin minusta tosi hyvä, lämminhenkinenkin ja saksalaiset oli hyvin mukana. Lauloivat suomeksikin moni
Yllättävän moni ulkomaalainen fani on opetellut sanat suomeksivarmaan harjoitelleet vähän suomea keikka meni yllätävän hyvin
Voi toista., kyllä se vielä.Sinne se nyt menee bussin takaosaan nukkumaan ilman lämmintä Bojtsua
Joo, kannattaa nukkua nyt niin jaksaa sitten huomenna kun Boitsu tulee Muncheniin, jonne hänellä kohtuu lyhyt matka kotoaEhkä ihan hyvä vähän nukkuakin välillä.
vaikeeta ukrainaan on tulla keikkailee siellä on se sota
Aivan hirveä toi teksti ja asiaton myös lipun paiskominen "Koska et tule keikalle Ukrainaan."
Kommenteissakin sanotaan et fanitkin luuli Ruotsin lipuksi..
Aivan hirveä toi teksti ja asiaton myös lipun paiskominen "Koska et tule keikalle Ukrainaan."
smallpinkpanda instassa, siltä löytyy video ku K poistuu lavalta, on sulonen <3Onko kellään keikan lopusta jotain materiaalia tiedossa. Katsomani live loppui toiseen Cha Cha Cha vetoon tai siis kesken sen
Tuo on valhetta. Noin ei käynyt. Sinne heitettiin mytyssä lippu ja K luuli sitä ruotsin lipuksi. Eilisenäpäivä oli ollut ruotsin keikka ja totesi jotain siihen liittyvää. Sekoitti värien vuoksi. Ei koskenut lippuun.
Joo mä tiedän tämän, meinasin vaan, että ihan hirveitä nämä twiitit on.Tuo on valhetta. Noin ei käynyt. Sinne heitettiin mytyssä lippu ja K luuli sitä ruotsin lipuksi. Eilisenäpäivä oli ollut ruotsin keikka ja totesi jotain siihen liittyvää. Sekoitti värien vuoksi. Ei koskenut lippuun.
Paskan levitys alkoi kun K näki Little Big bändin. LB on irtisanoutunut sodasta ja muuttaneet nykyiset jäsenet pois maasta ja ilmaisseet ajatuksensa siten etteivät ole edes tervetulleita takaisin. Pelkän synnynmaan takia olisi pitänyt ilmeisesti olla menemättä keikalle.Joo mä tiedän tämän, meinasin vaan, että ihan hirveitä nämä twiitit on.