vierailija
Tiedän kyllä että ahdistus voi oireilla myös fyysisesti, hikoiluna, unettomuutena ym. Olen ollut noin 3 vuotta erittäin ahdistunut elämäntilanteesta johtuen. Kaksi vuotta olen nukkunut todella huonosti, vaikka tuntimääräisesti olisi 9h unet niin unta mittaavan kellon mukaan palautuminen on aina erittäin heikkoa ja siltä kyllä tuntuukin. Sykkeet on kokoajan korkealla. Olen pisteyttänyt erilaisten nettikyselyjen mukaan vakavan masennuksen. Syön ihan suhteellisen normaalisti ja herkuttelenkin, mutta silti olen laihtunut 6kg nopeasti lähikuukausina ja nyt olen jo alipainon puolella. Yritän välttää enempää painon laskua tietysti. Nyt muutama päivä sitten mulla nousi aivan yllättäen kuume ilman mitään muita flunssan oireita. Sinä yönä kuume nousi 40 asteeseen ja syke hakkasi 130 monta tuntia ja rintaan sattui kovin. Aamuyöstä helpotti ja sen jälkeen ei enää tullut kuumetta uudestaan, eikä mitään nuhaa/yskää. Mietin, voiko tuo raju kuume ja kova syke olla osa fyysistä oireilua ja kehon tapa kertoa siitä että en enää jaksa tätä olotilaa? Käyn normaalisti töissä ja jaksan hoitaa sen hyvin, lisäksi muut arkiset menot. Mutta kuinka kauan.. Olen vuoden ajan käynyt juttelemassa psykoterapeutilla ja toki se auttaa, mutta siitä huolimatta mun keho toimii näin. Tämä on pelottavaa enkä tiedä mitä pitäisi tehdä.