• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama ! Vaikka oikeasti odotin, ettei K enää tällä tokalla kerralla T:n kanssa himmailis. Luulin, että se stadioni esitys meni jännityksen piikkiin, mutta väärässä olin.
Suoraan sanottuna se Stadikan esitys oli mun mielestä onnistuneempi, ainakin siinä se jännitys purkautui oikein ja näytti hyvältä kamerassa! Just sopivasti latausta ja ujostelua, joka sopi tilanteeseen. Nyt esitys näytti vaan vähän vaivaannuttavalta.
 
vierailija
Mä en ehtinyt aikarajan puitteissa kirjoittaa, että se vihjailtu Basshunter-collab olis kyllä varma tapa tehdä vaikutus Bojan "osaan laulaa All I Ever Wantedin lisäksi Basshunteria myös ruotsiksi" Cvjetićaniniin. (Siis joo joo, ihan ku Kärppy ei olis vielä tähän mennessä tehnyt häneen valtavaa vaikutusta muutenkin.)
En pääse yli siitä tampereen keikan jatkoillan Bojan ja Kris baarilauluhetkestä
 
vierailija
Suoraan sanottuna se Stadikan esitys oli mun mielestä onnistuneempi, ainakin siinä se jännitys purkautui oikein ja näytti hyvältä kamerassa! Just sopivasti latausta ja ujostelua, joka sopi tilanteeseen. Nyt esitys näytti vaan vähän vaivaannuttavalta.
No ei se vaivaannuttavalta kyllä näyttänyt, hyvä menohan heillä oli lavalla yhdessä. Se seksuaalinen jännite vaan pääosin puuttui. Nöhtyäni pätkiä Tommysta Little Bigin kanssa lavalla Tallinnassaniin hän otti siihen verrattuna yllättävän paljonkin kontaktia K:hon.
 
vierailija
Oon ehkä partypooper, mutta en oo vielä nähnyt t&k videota missä ois oikeata flirttiä tms. Kaikki mitä olen nähnyt on selvästi artistien duettoon liittyvää kommunikointia. Ja varmasti tulevat hyvin toimeen, en sitä kiistä, mutta ei vaan pääse K&B tasolle mitenkään päin
Minä tätä tuolla vauvalla sanoinkin etten vaan näe samaa. Tottakai on ammattitaitoa ja jotain säveltä yhdessä, mutta K ja B yhdistelmä räjähtää.tuohon kemiaan verraten.

Minusta myös Tommy hakee kontaktia ja ehkä flirttaakin parissa kohtaa vähän. K ei.
 
vierailija
Mä tykkään Tstä, mutta uskon, että se on lavalla vähän ehkä jopa liikaa Klle. Todella intensiivinen ja hakemalla hakee vähän metsästys/saalistus tyylillä Kärppää ja kontaktia.
 
vierailija
No ei se vaivaannuttavalta kyllä näyttänyt, hyvä menohan heillä oli lavalla yhdessä. Se seksuaalinen jännite vaan pääosin puuttui. Nöhtyäni pätkiä Tommysta Little Bigin kanssa lavalla Tallinnassaniin hän otti siihen verrattuna yllättävän paljonkin kontaktia K:hon.
"Vaivaannuttava" oli ehkä väärä sana, en oikein keksinyt mitään väsyneillä aivoillani kuvaamaan latauksen puutetta. :'D Mutta sinäpä sen sanoit, ei mitään seksuaalista latausta.
 
vierailija
Ehkä vähän molempia. Huvitti aiemmin päivällä, kun joku manifestoi pusua K:n ja T:n välille. En viitsinyt kommentoida, että ei mitään mahdollisuuksia. Kaikki, joita K on pussanut, ovat olleet sille huomattavan läheisiä, kun Jukka ja B (jota vain poskelle). T ei mitenkään lukeudu tuohon joukkoon.
Joo ei taida olla T yhtä läheinen K:lle kuin esim. Jukka tai B, ainakaan pusumittarin perusteella. Tossa ICIPissä K oli aluksi tosi vakava ja jännittyneen oloinen, mutta kyllähän hän sitten rentoutui ja hymyili loppua kohden. Kai se vaan on tosi jännää esiintyä harvakseltaan oman suuren idolinsa kanssa, ja tuskin he kuitenkaan ovat ehtineet viettää paljon aikaa yhdessä kesällä ja syksyllä.
 
vierailija
Mä tykkään Tstä, mutta uskon, että se on lavalla vähän ehkä jopa liikaa Klle. Todella intensiivinen ja hakemalla hakee vähän metsästys/saalistus tyylillä Kärppää ja kontaktia.
Hän kyllä vaikuttaa todella intensiiviseltä ja isolta persoonalta ja tuo lavakin oli loppujen lopuksi aika pieni. Musta K käyttäytyy sen kanssa aika kunnioittavasti ja antaa Tommylle tilaa esiintyä kun taas Bojanin kanssa on selvästi läheiset ystävät lavalla touhottamassa.
 
vierailija
Minä tätä tuolla vauvalla sanoinkin etten vaan näe samaa. Tottakai on ammattitaitoa ja jotain säveltä yhdessä, mutta K ja B yhdistelmä räjähtää.tuohon kemiaan verraten.

Minusta myös Tommy hakee kontaktia ja ehkä flirttaakin parissa kohtaa vähän. K ei.
Kyllä! Nyt kun näin koko biisin, niin T jopa olisi valmis enempään kontaktiin, mutta K ihan täysin ohittaa.
On kyllä todella outoa, kai nyt työkaverin kanssa saisi flirttailla työn puolesta, mutta ei vaan lähde.
Onko nyt munkin aika jo meikata ne pellemeikit vai kuinka tää asia kuuluu käsitellä 🤔
 
vierailija
Se on rakastunut Bojaniin!!! Niin ei se voi ottaa enää Tommysta kii!! Ja Bojan katkaisee Thaimaan lomansa yllättääkseen rakkaansa sen syntymäpäivillä tai tullakseen sovitusti viettämään poikien reissua ja yhteistä aikaa eurotourille nyt kun kissa on poissa! Sitten paukutetaan sohvia ja sänkyjä okei okei okei!
 

Yhteistyössä