• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huoh. Jäi tuolla vauvalla kommentti juuri ja juuri aikajanan väärälle puolelle. Olin siis tulossa sanomaan että Jesse saa itse riisua bokserinsa käytävällä jos tahtoo.
Ja näin asiayhteydestään irroitettuna tää kommentti saattaa näyttää aika pahalta. Toki saattaa se siltä näyttää vaikka asiayhteyskin olisi tiedossa.
Saa tulla riisumaan bokserit.
 
vierailija
Joo, meni näköjään palsta käytännössä minuuttia aiemmin kiinni. Aiemmin on antanut vielä tasalta julkaista. Anygays, sitä vaan olin kirjoittamassa että kiitos kaikille päivästä, loistavaa tulevaa viikkoa itse kullekin! 💚❤

Koitin juuri laskea KIRJAIMET lauseesta vesihiisi sihisi hississä. Ja kyllä, olen aasi. Hienosti meni :D
 
vierailija
Joo, meni näköjään palsta käytännössä minuuttia aiemmin kiinni. Aiemmin on antanut vielä tasalta julkaista. Anygays, sitä vaan olin kirjoittamassa että kiitos kaikille päivästä, loistavaa tulevaa viikkoa itse kullekin!

Koitin juuri laskea KIRJAIMET lauseesta vesihiisi sihisi hississä. Ja kyllä, olen aasi. Hienosti meni
Jep, huippu päivä! Ihanaa fiilistelyä ja spekulaatioita! Huomenna jatketaan taas, toivottavasti hieman viisaampina yhden Boitsulaisen osalta ainakin. Kärtsykkähän jatkaa matkaansa Saksaan huomenna.
Kiitos kaikille, olette ihania matkakumppaneita! 💚
 
vierailija
Oon ehkä partypooper, mutta en oo vielä nähnyt t&k videota missä ois oikeata flirttiä tms. Kaikki mitä olen nähnyt on selvästi artistien duettoon liittyvää kommunikointia. Ja varmasti tulevat hyvin toimeen, en sitä kiistä, mutta ei vaan pääse K&B tasolle mitenkään päin
 
vierailija
Oon ehkä partypooper, mutta en oo vielä nähnyt t&k videota missä ois oikeata flirttiä tms. Kaikki mitä olen nähnyt on selvästi artistien duettoon liittyvää kommunikointia. Ja varmasti tulevat hyvin toimeen, en sitä kiistä, mutta ei vaan pääse K&B tasolle mitenkään päin
Samoin, mutta pidin asiasta suuni supussa emoketjussa tämän illan ajan. En halua viedä muiden fiiliksiä alas, mutta jatkuvasti on mielessä tämä. Työkavereita sanoisin, ja ehkä T jollain tasolla voisi olla kiinnostunut tai utelias, mutta siihen se jää. Kn en näe siihen vastaavan mitenkään.
 
vierailija
Oon ehkä partypooper, mutta en oo vielä nähnyt t&k videota missä ois oikeata flirttiä tms. Kaikki mitä olen nähnyt on selvästi artistien duettoon liittyvää kommunikointia. Ja varmasti tulevat hyvin toimeen, en sitä kiistä, mutta ei vaan pääse K&B tasolle mitenkään päin
Kyllä tätä emoketjussa myös muutama sanoi :D Hyvin tuntui esitys menevän, mutta kemia ei mitenkään voi yltää K&B tasolle, kun eivät selvästi ole kovin läheisiä.
 
vierailija
Joko oikeasti jännittää tosi paljon tai sitten ei vain pysty selittämättömästä syystä läheisiin kontaktiin T:n kanssa. Huom selittämätön jääköön mainitsematta
Ehkä vähän molempia. Huvitti aiemmin päivällä, kun joku manifestoi pusua K:n ja T:n välille. En viitsinyt kommentoida, että ei mitään mahdollisuuksia. Kaikki, joita K on pussanut, ovat olleet sille huomattavan läheisiä, kun Jukka ja B (jota vain poskelle). T ei mitenkään lukeudu tuohon joukkoon.
 
vierailija
Mä en ehtinyt aikarajan puitteissa kirjoittaa, että se vihjailtu Basshunter-collab olis kyllä varma tapa tehdä vaikutus Bojan "osaan laulaa All I Ever Wantedin lisäksi Basshunteria myös ruotsiksi" Cvjetićaniniin. (Siis joo joo, ihan ku Kärppy ei olis vielä tähän mennessä tehnyt häneen valtavaa vaikutusta muutenkin.)
 
vierailija
Eh, katsoin paljonko kello on Thaimaassa nyt ja käytin tähän vahingossa Googlen sijaan Bing-hakukonetta, ja se antoi minulle isolla jonkun Thaimaa - Viro -urheilumatsin. Ei selviä edes mikä urheilulaji on kyseessä, mutta lähinnä tuli mieleen joku poikkisturnaus. :D
 
vierailija
Samoin, mutta pidin asiasta suuni supussa emoketjussa tämän illan ajan. En halua viedä muiden fiiliksiä alas, mutta jatkuvasti on mielessä tämä. Työkavereita sanoisin, ja ehkä T jollain tasolla voisi olla kiinnostunut tai utelias, mutta siihen se jää. Kn en näe siihen vastaavan mitenkään.
Sama 😬! Vaikka oikeasti odotin, ettei K enää tällä tokalla kerralla T:n kanssa himmailis. Luulin, että se stadioni esitys meni jännityksen piikkiin, mutta väärässä olin.
 
vierailija
Ehkä vähän molempia. Huvitti aiemmin päivällä, kun joku manifestoi pusua K:n ja T:n välille. En viitsinyt kommentoida, että ei mitään mahdollisuuksia. Kaikki, joita K on pussanut, ovat olleet sille huomattavan läheisiä, kun Jukka ja B (jota vain poskelle). T ei mitenkään lukeudu tuohon joukkoon.
Poskipusun Tommy antoi K:lle stadikalla icip:n loputtua ja saman olisin voinut nähdä nytkin niiden välillä, Tai eihän sitä tiedä vaikka olisi ollutkin, koska ei ole ollut videota vielä siitä kun nousevat lavalta ylös. Viimeksikään siitä ei kukaan maininnut mitään vaan näkyi sitten vaan sattumalta yhden yt videon lopussa.
 

Yhteistyössä