vierailija
Aivan hyvä, nopeaa palvelua. Kerran miestä jopa örsytti kun chat-lääkäri halusi tarkasti tietää oireet eikä suostunut suoraan uskomaan että miehellä on enterorokko niin kuin koko muulla perheellä.
Tarkistitko mitenkään oliko se robotti?ÄLÄ TUHLAA RAHOJASI TÄHÄN. Ei ole kovin luotettavaa, että "lääkärit" esiintyvät etunimillä. Minulle tuli tunne, että asioin robotin kanssa.
rahan tuhlausta en suosittele
Tämä ainakin pitäisi kieltää. Sain kynsisieneen sieltä reseptin ja vaiva alkoikin parantua, mutta kun olisin uusinut reseptin joka ei ollut tarpeeksi pitkä, veivät vain rahat ja ilmoittivat etteivät uusi reseptiä. Ei ilmoitettu syytä miksi eivät uusi. Eivät palauta rahoja. Viimeinen kerta käytin tätä ns. palvelua.En suosittele.
Nömä nettiläökörit pitäisi kieltää.
TodennäköisestiÄLÄ TUHLAA RAHOJASI TÄHÄN. Ei ole kovin luotettavaa, että "lääkärit" esiintyvät etunimillä. Minulle tuli tunne, että asioin robotin kanssa.
Ehkä muille sitä tunnetta ei tuleÄLÄ TUHLAA RAHOJASI TÄHÄN. Ei ole kovin luotettavaa, että "lääkärit" esiintyvät etunimillä. Minulle tuli tunne, että asioin robotin kanssa.
AatellaBroas sanoi et he soittelee ajankuluksi vanhuksille
Toiset tajuaa kokeilemattakinEhkä muille sitä tunnetta ei tule