vierailija
Fenkolitee heruttaaOnneksi olkoon!
Holle on oikea merkki jos tarvit hätävaraa
Fenkolitee heruttaaOnneksi olkoon!
Holle on oikea merkki jos tarvit hätävaraa
Nyt on jumalaut syyskuu!! Koittakaa nyt vähän kerätä itsenne! Vai alatteko te myös kaivamaan grillejä ulos ja kokoamaan juhannuskokkoa helmikuussa!?
"Kun hepreankielinen teksti käännettiin kreikaksi, nuorta naista tarkoittava heprean sana alma kääntyi neitsyttä tarkoittavaksi parthenokseksi."Joulukortit, ite aina askartelen itse ne
Puolseiskassa näkyi. Muuten tosin se Virgo tarkoittaa sitä kyljellään loikoilevaa kuviota taivaankannellaSulle on kolahtanut nää Mäkipellon ja Huotarin jutut.
Tiedän katsoin ja kyllä Neitsyen tähtikuvio on taivaalla.Puolseiskassa näkyi. Muuten tosin se Virgo tarkoittaa sitä kyljellään loikoilevaa kuviota taivaankannella
Missä sie sitä pirtaa käytät?se vois sopia pirtaani
Kirjassa "kun Aurinko seisahtui" kerrotaan siitä kirvojen ja muurahaisten symbioosista ja kun "taivaalta" satoi mannaa
Nyt on jumalaut syyskuu!! Koittakaa nyt vähän kerätä itsenne! Vai alatteko te myös kaivamaan grillejä ulos ja kokoamaan juhannuskokkoa helmikuussa!?
Lue koko kirja. Missä olet menossa? Siinä on tosi hyvä jäsentely. Mannaa taivaalta oli mielessäsain kirjan hankittua. Onko joku kyseinen kohta siinä joka minun tulee lukea vai onko kyseinen kohta jo mainitsemasi?
Lue koko kirja. Missä olet menossa? Siinä on tosi hyvä jäsentely. Mannaa taivaalta oli mielessä
Joulukortit, ite aina askartelen itse ne
Omasta puusta voi kerätä, ei muualtaÄlä osta niitä kiiltäviä omenoita ikinä
Omenoiden pinnassa on luonnostaan vaha. Jos ulkomaiset omenat pelottaa niin kuorii.Omasta puusta voi kerätä, ei muualta
MYrkkyvaikutusOn se lahja sellaiselle ihmiselle, joka kärsii vaikeasta ummetuksesta.
Smoothieita/hilloja ym ei pidä käyttää niiden takiaOmenoiden pinnassa on luonnostaan vaha. Jos ulkomaiset omenat pelottaa niin kuorii.
Joko pääsit alkuun?Kirjassa "kun Aurinko seisahtui" kerrotaan siitä kirvojen ja muurahaisten symbioosista ja kun "taivaalta" satoi mannaa
Ja 7h ja 37min!70 yötä
Tuohuksia?teetkö itse ne kynttilät?
"Lasanderin mukaan sanelut ovat myös lyhyempiä kuin ennen, mikä johtuu osaltaan uudesta potilastietojärjestelmä Apotista. Siinä tietyt asiat valitaan alasvetovalikoista tai laittamalla rasti ruutuun ja varsinaisen vapaan tekstin osuus on entistä pienempi.Levolacia iso pullo kotipalvelun kautta. Ei ole joululahja vaan täysin turha reseptilääke
Ja taas on vähempi työpaikkoja tarjolla!"Lasanderin mukaan sanelut ovat myös lyhyempiä kuin ennen, mikä johtuu osaltaan uudesta potilastietojärjestelmä Apotista. Siinä tietyt asiat valitaan alasvetovalikoista tai laittamalla rasti ruutuun ja varsinaisen vapaan tekstin osuus on entistä pienempi.
Puheentunnistusohjelmaan siirtymisellä saadaan Lasanderin mukaan miljoonaluokan säästöt, mutta tarkkaa rahasummaa on vaikea vielä sanoa."-yle-