Koronalaskeskelua

Alla olevat luvut ovat siis ylen kuvasta ikäryhmittäin rokotestatuksen mukaan suhteellinen esiintyvuus 100000 henkilöä kohden.
12-29v 5,21 7,67 2,84 5,18
30-49v 6,38 6,5 5,85 4,1
50-69v 24,31 43,9 17,96 13
70+ 98,92 24,96 60,77 47,92
kaikki 28,35 21,07 18,77 15,01

Palaan myöhemmin laskemaan.

Havaitaan heti ongelma edelliseen viestiin liittyen, eli emme voi laskea sellaisista ryhmistä missä ei ole esiintynyt yhtään tapausta, käytämme siis alla olevaa kuvaa laskelmissamme:




 
Laskenko minä vai haluaako joku muu laskea?
Emme laske siis tuosta kuvasta, vaan siitä sairaalahoitokuvasta ja ne suhteelliset luvut löytyvät edellisestä viestistä ja lukumäärät löytyvät aikaisemmista viesteistä.

Semmoista laskettavaa olisi nyt, että olisi tarkoitus laskea alttiin väestön määrä roketestatuksen mukaan ikäryhmittäin. Laitan tähän kohta suhteellisia lukuja, alla olevasta kuvasta.






 
Korjattakoon tätä sen verran, että eiliseen asti tiesin sen ja edelleen tiedän sen, mutta enää en pysty tarkastamaan lukumäärää, koska seuranta on poistettu. Voisin laittaa tähän kiitoksen vastuussa olevalle taholle, mutta en tee sitä. Laitan palautteeni suoraan kyseiselle taholle (tahoille).

En koe sitä tarpeelliseksi, koska tiedän jo ennalta niiden lukumäärän
 
Paljastettakoon sen verran tähän, että kyseessä ei ole kyseinen tilanne. Vaan:


Voin täsmentää viestiäni lisää pyydettäessä ja lisäksi mainittakoon, että yritän osittain lisätä tietoisuutta lukujen takana.

Yllä olevaan kuvaan sen verran vielä, ettei tule kovin paljon väärinkäsityksiä, eli siihen rinnastaen minä kuvaan sijoitettuna, olen tuo vaaka

 

Yhteistyössä