Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle taas jankuttaa asiattomasta sisällöstä kun koitan laittaa täysin asiallista kommenttia. Ikinä ei oo aiemmin tommosta valittanut vaikka jonkun ulkopuolisen silmin voisi eräät kommentit vaikuttaa hyvinkin kyseenalaisilta! Kauankohan tuossa kestää ja mistä johtuu?
 
vierailija
Jaha, taitaa vauvan serverit olla taas kaatuneet tai jokin siellä taustalla solmussa. Hirveän kauan kestää sivun lataus, ja nyt sitten tulee vain bad gatewayta. Toivottavasti korjaavat tämän ennen iltaa tai K:n kiertuetta, tulee kurja viikko jos kommentointi on näin jäykkää.
 
vierailija
Joo, mäkään en pääse. Bad gateway. Varmaan koittavat korjauttaa noita bugeja pistämällä p*skan säppiin. Ärsyttävä ajoitus kyllä, jos ei korjaannu iltaan mennessä tai huomiseen, mutta heikolta näyttää.
 
vierailija
Ainakin mulla toiminut moitteettomasti jostain aamukymmenestä asti. Tai moitteettomasti on vähän liioiteltua kun päivitys on täysisusi mutta siis olen päässyt sivulle ja latautuu suht normaalisti. Ei mitään bad gatewayta tai muuta ole ollut.
 
vierailija
Toimii mulla tänään, eilen oli joku häikkä ja en päässyt normaalisti, olin bannattuna hetken ilman syytä toimi vain vpn sekä jonkun neuvottua myös lentotilassa, tunnin päästä pääsin taas normaalisti, en siis päässyt vauvan mihinkään keskusteluihin sillon ilman noita?
 
vierailija
PB:ltä? Oot hitto vie muuten oikeassa! En tullut ajatelleeksi.

Tässä Dynastia biisissä on sama poljento.
 
vierailija
Joo, samoin. Ikävä tuli uuden biisin myötä myös Kärpyn aiempia sanoituksia, joista suuri osa on nerokkaan nokkelia...
Ikävä sanoa että alan olla sitä mieltä että on kiireesti käytävä keikoilla jos koko tuleva levy on tättäräätä, rättättäätä ja huhhaheitä jne. Sitä ei kyllä määränsä enempää jaksa. Huhhahhei kuulosti pelkän pienen pätkän kuunneltuani lupaavalta mutta sitten kuitenkin jotenkin lässähti kun kuuli kokonaan. Löytyykö mistään kuka vastaa sanoituksista?

Kirjoitan tämän nyt vaikka tänne niin ei pilaa liikaa toisten tunnelmia kun täällä enää harvempi käy.
 

Yhteistyössä