Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kyl ton pienen pätkän perusteella sytytä biisi, mut oon ennenki lämmenny hitaasti joillekin biiseille ja sit yhtäkkii onkin mielipide muuttunu :D Ja tosiaan tää rakkauden laiva on lastattu, se kohta jäi jo soimaan päähän :D
 
vierailija
Sö ja mä, tänään
Okei, okei, okei, okei
Sä ja mä, tänään

Sisälläni sielu laulaa sävelmää
Tää rakkauden laiva on lastattu


Alusta en saa selvää, mutta jotain "Joka iikka haluaa naimisiin..."
 
vierailija
On kyllä vaikea alusta saada selvää. Minäkin kuulen jotain miten joka iikka haluaa naimisiin.. Mutta voi se olla jotain muutakin

Haluan kuulla ulkkarit laulamassa tuota sää ja mää, tänään. Sydän laulaa sävelmää.. 🤭
 
vierailija
Olen hyvin hämmentynyt biisin aiheesta, anteeksi mitä. Kuulostaa lähinnä foorumilaisten kuumehoureelta. :) Itse soundi kuulostaa turhan autotuneiselta klipissä, mutta varmaan livenä mainio.
 
vierailija
Sama, yksi otp on ollut aina. Muuten tuntuu kaikin puolin väärältä.

Ja apua tuota Bojanin soidintanssia, tietää tasan tarkkaan mitä tekee.
Tämän takia en viitsi kauheasti kirjoitella mitään tänne tai vauvalle ficcejä, missä esim. seikkailee Kärtsä, Bojan ja Tommy sulassa sovussa. Tiedän, että osa ottaisi ne provona ja osa suuttuisi muuten vaan.🤣 Joskus kannattaa pitää tietyt asiat poissa palstoilta sen kuuluisan sovun vuoksi.😉 Martin taas ei kiinnosta minua yhtään.
 
vierailija
Mä olen miettinyt tätä tosi paljon ja kombinaatio vaihtelee päivän ja fiiliksen mukaan. Mulla siis näissä mukana Jokerit, Kärtsä ja Tommy. Kolmen miehen kimpan näkeminen on ollut aina mun salainen fantasia.
Minua ei varmaan oikeasti kiinnostaisi nähdä moista kimppaa, mutta ajatuksen tasolla tästä porukasta saa vaikka mitä herkullisiä kolmen kimppoja. :D Esim. Jere, Bojan ja Kris tai Jan.
 
vierailija
K: Hi there. How is going?
B: Excellent. I've been swimming, sunbathing, drinking pina coladas, sleeping.
K: Great. This is exactly what you need. Have you already heard my new song?
B: No. Is it out yet?
K: Not yet, but I send it to you. It tells about us.
B: Jere, do I need to worry about what you have told us.
K: It depends what can be said about us. No dirty details, don't worry.
B: Dirty details? I think they are sweet details, but I don't want you to sing about them.
K: Of course not. What happens between us stays between us.
B. Fine. What do you say then?
K: I say that I love u and I will live rest of my life with you.
B: Jere. So sweet, but was it necessary.
K: Yes, yes. I love u and it is not a secret. Listen to how beautifully I have said it.
B: Is this song something like ALAKS OLEE?
K: Exactly.
 
vierailija
K: Hi there. How is going?
B: Excellent. I've been swimming, sunbathing, drinking pina coladas, sleeping.
K: Great. This is exactly what you need. Have you already heard my new song?
B: No. Is it out yet?
K: Not yet, but I send it to you. It tells about us.
B: Jere, do I need to worry about what you have told us.
K: It depends what can be said about us. No dirty details, don't worry.
B: Dirty details? I think they are sweet details, but I don't want you to sing about them.
K: Of course not. What happens between us stays between us.
B. Fine. What do you say then?
K: I say that I love u and I will live rest of my life with you.
B: Jere. So sweet, but was it necessary.
K: Yes, yes. I love u and it is not a secret. Listen to how beautifully I have said it.
B: Is this song something like ALAKS OLEE?
K: Exactly.
Kiitos. :) Minullakin oli mielessä joku minificci tästä samasta aiheesta, mutta katsotaan nyt.
 
vierailija
Mä kuulen biisin jotenkin näin: ”sä saat joka iikan haluu naimisiin niinku tyyliin millon sää ja mää tänään okei okei okei okei sää ja mää ja nää Sitten läpi sydän laulaa sävelmää tää rakkauden laiva on lastattu”
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Mä kuulen biisin jotenkin näin: ”sä saat joka iikan haluu naimisiin niinku tyyliin millon sää ja mää tänään okei okei okei okei sää ja mää ja nää Sitten läpi sydän laulaa sävelmää tää rakkauden laiva on lastattu”
Ai, ai miten ihanaa shippimatskua. Sä saat joka iikan haluu naimisiin - eikä ole ainoa kerta, kun B (ja muutkin) on todennut haastatteluissa, että ellei ura musabisneksessä urkene, he voivat mennä naimisiin, sillä niin paljon tulee marry me -viestejä.
 
vierailija
Hmm hmm, uuden biisinpätkän rakkauden laiva kyllä kuumottelee. Voiko olla tietoinen Loverpoolista vai onko tämä jälleen yksi universumin viesteistä😂

Ihana tuo minificci ja Joymuffinin ficin loppuluvun luen myös ensitilassa! ❤
 
vierailija
Ja Vauvallahan oli ennustettu kesällä Kärtsän tulevan kaapista seuraavan biisin myötä, ja tulikin kirjaimellisesta kaapista, ja Are you -nimistä -yhteisbiisiäkin ennustettiin - ja SSOL:ssa sanotaan monta kertaa Are you. :) Kyllä jännät energiat virtaavat eri suuntiin. Kannattaa esittää päättömiä arvauksia ja jokin niistä voi vielä asua toteen. Kostopitsi Tavastiallakin profetoitiin!

- Joymuffin
 

Yhteistyössä