Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K: I think this is so funny. Everyone think's you are in Thailand with the rest of the band.
B: This went easier than I though beforehand. It's good to be here in Vantaa with you.
K: Are you sure, it wouldn't be more confortable with others?
B: Yes, I am. I really think so. I so relax with you.
K: Really? Then I'll have to find something less casual for you to do. Come here, just now!!
B: Jere, there is no way I could do it now.
K: Hopi, hopi. Come here and right away.
B: Yes, yes. If you want, I will come. Love u.
K: Me too.

vierailija
Moderaatio ei nyt päästä linkkiä läpi, mutta uusi ketju (toivottavasti pysyvä) on siis Vauvalla nimellä MS Loverpool K&B official. Hopefully our foreign guests can find the new place too!

vierailija
vierailija
Hän on kirjoittanut myös pari Bojan/Kris-ficciä ja ainakaan ei koskaan ole palstoilla tullut vastaan ketään, joka innostuisi tuosta parista. Ei myöskään minulle vaikuta suomalaiselta.
Kyllä meitä tästäkin parista innostujia on. Bojania ei vaan kauheasti viitsi vauvalla naittaa muille kuin Kärtsylle, koska silloin alkaa kauhea mayhem. Itse shippaan ja seilaan miten sattuu, mutta en viitsi kauheasti huudella niistä vauvalla, enkä kyllä täälläkään. Mua kiinnostaa myös poikien väliset kolmen kimpat.

vierailija
Kyllä meitä tästäkin parista innostujia on. Bojania ei vaan kauheasti viitsi vauvalla naittaa muille kuin Kärtsylle, koska silloin alkaa kauhea mayhem. Itse shippaan ja seilaan miten sattuu, mutta en viitsi kauheasti huudella niistä vauvalla, enkä kyllä täälläkään. Mua kiinnostaa myös poikien väliset kolmen kimpat.
Mikä on mielestäsi kuumin kolmen kimppa?

vierailija
K: I think this is so funny. Everyone think's you are in Thailand with the rest of the band.
B: This went easier than I though beforehand. It's good to be here in Vantaa with you.
K: Are you sure, it wouldn't be more confortable with others?
B: Yes, I am. I really think so. I so relax with you.
K: Really? Then I'll have to find something less casual for you to do. Come here, just now!!
B: Jere, there is no way I could do it now.
K: Hopi, hopi. Come here and right away.
B: Yes, yes. If you want, I will come. Love u.
K: Me too.
💕

Yhteistyössä