Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ohhoh! Miten kello on jo 20? Tulin tänne tossa 19 ja ajattelin että vartin lueskelen uusimpia viestejä, MUTTA tässä mä edelleen istun samassa paikassa :D
Ja kaikki kuulostaa hyvältä!
 
vierailija
Minä sanon kiitokset matkasta kaikille! Hauskaa on ollut, mutta tämä sääntökeskustelu on osoittanut että mistä siellä emoaluksella oikein onkaan hiertänyt. Itse olen rakastanut nimenomaan kaikkea vapaata rönsyilyä. En ole ärsyyntynyt mistään muusta kuin siitä kun on jankattu että saako jostain puhua vai ei 😄 Olen kyllä sujuvasti hyppinyt niidenkin ohi. Mutta tajuan nyt, että moni haluaa tarkat linjaukset ja rajat, olkoonkin että niiden valvominen on varmasti työlästä. Jatkan satunnaisesti tumblrissa imatran koskena, muualla ihan omalla nimelläni. Nauttikaa risteilystä! Toivottavasti kohdataan ensi kesänä festareilla jokerien eturivissä!

I.K.
 
vierailija
Jaha, laivan vesillelaskeminen jää pikkaisen myöhemmäksi, vauva herjaa bad gatewayta. Kyllä se siitä kohta nousee, mutta sattuipas nyt kun just olin luomassa uutta ketjua! :D
T. laivanrakentaja
 
vierailija
Ehdottomasti mukana uudella paatilla (pieni toive siitä, että virallinen ketju avautuisi 😅), pääasia, että porukka pysyy 😊 Ja kaikki kuulostaa hyvältä. Ihastuin myös tohon MS Loverpool -nimeen 😊
 
vierailija
Minä sanon kiitokset matkasta kaikille! Hauskaa on ollut, mutta tämä sääntökeskustelu on osoittanut että mistä siellä emoaluksella oikein onkaan hiertänyt. Itse olen rakastanut nimenomaan kaikkea vapaata rönsyilyä. En ole ärsyyntynyt mistään muusta kuin siitä kun on jankattu että saako jostain puhua vai ei Olen kyllä sujuvasti hyppinyt niidenkin ohi. Mutta tajuan nyt, että moni haluaa tarkat linjaukset ja rajat, olkoonkin että niiden valvominen on varmasti työlästä. Jatkan satunnaisesti tumblrissa imatran koskena, muualla ihan omalla nimelläni. Nauttikaa risteilystä! Toivottavasti kohdataan ensi kesänä festareilla jokerien eturivissä!

I.K.
Kyllä minä aion rönsytellä samaan tapaan kuin emoaluksella. Eli JO:n pojat, Härtsä ym. hyppelee pitkillä ja bähän lyhyemmilläkin säärillään mun viesteissä. Jos mun viestit poistellaan, niin sitten hyppään mereen.
 
vierailija
Just äsken laskeutui mun kone Thaimaahan. Siellä käyn laittamassa Joksut ja koko crewn seinälle. Sen jälkeen lennän Viroon ja laitan sen yhden lettipään seinälle. Sieltä sitten vikaksi laivalla ja bussilla Vantaalle. Se on miestä seinälle koko seuraava kuukausi, ettäs tiedät.
Mä vain kerroin mielipiteeni. Miksi tahallasi vitsailet asioilla, joiden tiedät ärsyttävän muita.
 
vierailija
Toivottavasti kukaan ei jätä laivaa "sääntöjen takia" :( olisiko kuitenkin parempi laittaa pelkästään shipata ja fiilistellä saa, eikä kieltää mitään, koska eikö yksityishenkilöistä puhuminen ole muutenkin kiellettyä vauvalla?
 
vierailija
Mutta huomatkaa, että jos Emoketju on lukossa moderaattoreiden uuden palstan käyntiin saamiseen liittyvän työmäärän takia, ja heillä on tarkoitus avata se, kun meri tyyntyy, niin uusi ketju saattaa lähteä sieltä kyllä todella kepeästi. Ja monta kertaa, ennen kuin reitti selkenee.
 
vierailija
Kyllä minä aion rönsytellä samaan tapaan kuin emoaluksella. Eli JO:n pojat, Härtsä ym. hyppelee pitkillä ja bähän lyhyemmilläkin säärillään mun viesteissä. Jos mun viestit poistellaan, niin sitten hyppään mereen.
Rönsyily on nimenomaan sallittu, sehän on emoaluksellakin ollut jutun juju! Kaikki saa hypellä viesteissä, ei tarvi hypätä mereen muuta kuin tarvittaessa jäähtymään aluksella käyvän kuumuuden takia.
 

Yhteistyössä