vierailija
Käy! <3Eih, rakastuin nyt itse tuohon yhteen ehdotukseen. Jos ketjun nimeksi tulisikin "MS Loverpool - K&B official"?
T. laivanrakentaja
Käy! <3Eih, rakastuin nyt itse tuohon yhteen ehdotukseen. Jos ketjun nimeksi tulisikin "MS Loverpool - K&B official"?
T. laivanrakentaja
Joo kuulostaa hyvälle!l
olisi ihana miten muut?
sama täälläToimiiko teillä vauva? Mulla näyttää bad gateway.
M/S LOVERPOOL jne. Best!Tää kuulostaa loistavalta.
Sama. Liekö joku käynyt kantelemassa, että nautainvaasio on tulossa?Toimiiko teillä vauva? Mulla näyttää bad gateway.
Joko ne nyt arvas, että hullut laivanmatkustajat tulee taasToimiiko teillä vauva? Mulla näyttää bad gateway.
Ei toimi mullakaan...sama täällä
Tää olisi hyväEih, rakastuin nyt itse tuohon yhteen ehdotukseen. Jos ketjun nimeksi tulisikin "MS Loverpool - K&B official"?
T. laivanrakentaja
hyvältä kuulostaaMulla oli paatti jo melkein vesillä ja sitten tuli tämä ehdotus takavasemmalta, huudelkaa nyt äkkiä viimeiset mielipiteet ennen kuin kastan botskin!
T. laivanrakentaja
Tykkäsin tästä, tai sitten riittäisi vain tuo pelkkä loppuosaristeily jatkuu - k&b official
Kyllä minä aion rönsytellä samaan tapaan kuin emoaluksella. Eli JO:n pojat, Härtsä ym. hyppelee pitkillä ja bähän lyhyemmilläkin säärillään mun viesteissä. Jos mun viestit poistellaan, niin sitten hyppään mereen.Minä sanon kiitokset matkasta kaikille! Hauskaa on ollut, mutta tämä sääntökeskustelu on osoittanut että mistä siellä emoaluksella oikein onkaan hiertänyt. Itse olen rakastanut nimenomaan kaikkea vapaata rönsyilyä. En ole ärsyyntynyt mistään muusta kuin siitä kun on jankattu että saako jostain puhua vai ei Olen kyllä sujuvasti hyppinyt niidenkin ohi. Mutta tajuan nyt, että moni haluaa tarkat linjaukset ja rajat, olkoonkin että niiden valvominen on varmasti työlästä. Jatkan satunnaisesti tumblrissa imatran koskena, muualla ihan omalla nimelläni. Nauttikaa risteilystä! Toivottavasti kohdataan ensi kesänä festareilla jokerien eturivissä!
I.K.
Mä vain kerroin mielipiteeni. Miksi tahallasi vitsailet asioilla, joiden tiedät ärsyttävän muita.Just äsken laskeutui mun kone Thaimaahan. Siellä käyn laittamassa Joksut ja koko crewn seinälle. Sen jälkeen lennän Viroon ja laitan sen yhden lettipään seinälle. Sieltä sitten vikaksi laivalla ja bussilla Vantaalle. Se on miestä seinälle koko seuraava kuukausi, ettäs tiedät.
Rönsyily on nimenomaan sallittu, sehän on emoaluksellakin ollut jutun juju! Kaikki saa hypellä viesteissä, ei tarvi hypätä mereen muuta kuin tarvittaessa jäähtymään aluksella käyvän kuumuuden takia.Kyllä minä aion rönsytellä samaan tapaan kuin emoaluksella. Eli JO:n pojat, Härtsä ym. hyppelee pitkillä ja bähän lyhyemmilläkin säärillään mun viesteissä. Jos mun viestit poistellaan, niin sitten hyppään mereen.