Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muukin ihmetyttää että vain tietyt tyypit aiheuttaa niin suurta närää. Kaiken maailman ladoja ja muita on siedetty kaulailemassa bojania, mutta sitten entinen bändikaveri on täysin kielletty puheenaihe. En tosiaan ole tajunnut että osa kaipaa enemmän sääntöjä ja rajoituksia, kun itse olen ollut lähinnä ärsyyntynyt juuri niistä keskusteluista, joissa jankataan siitä mistä kenenkin mielestä ei saa puhua
En ole nähnyt kenenkään oikeasti shippaavan esimerkiksi jotain Ladoa.
 
vierailija
En ole nähnyt kenenkään oikeasti shippaavan esimerkiksi jotain Ladoa.
Tämä. Plus aina kun yritetään väittää, että puhutaan vain B ja Martinin väleistä kuten muistakin, niin en ole koskaan nähnyt viestejä, joissa olisi samalla logiikalla puhuttu K:n ja Jessen hyvästä ystävyydestä ja samalla hengevedolla todettu, että mahtaisiko heillä ollut joskus ollut tunteita toisiaan kohtaan. Ero on ihan siinä, miten B ja Martiniin ihmiset suhtautuu.
 
vierailija
Olikohan linjoilla se, joka oli oman sivuston pykäämistä pohtinut? Miten olisi, tämän keskustelun perusteella sille voisi olla tilausta, että saadaan aihealueet jaettua?
Minusta hyvä pointti on, että ketjussa ei ole pakko shipata, mutta ollakseen siellä on siedettävä K&B shippausta. Jatkuva shippaamisesta kitinä on myös rasittavaa ja tukkii turhaan ketjua, kun se kuitenkin on yksi ketjun keskeisistä aiheista monille.
 
vierailija
Hyvänen aika ei ole! Se on lähempänä ihan vaan juoruamista. Jos pohditaan onko jollain ollut aiemmin homosuhteita, kyse ei kyllä ole shippaamisesta.
No kyllä mä vetäisin sen shippauksen puolelle, jos pohdinta tuosta kohdistuu B:hen ja hänen lapsuudenystäväänsä eikä vain yleiseen pohdintaan siitä, olisiko B:llä joskus ollut tunteita miehiä kohtaan.
 
vierailija
On aika paskapuhetta väittää, ettei ketjussa olisi nimenomaan jotkut shipanneet M/B menemään. Ihan sama, miten sitä yrittää kiertää.
Mutta kysymys onkin siitä että mitä sitten. Miten se haittaa, ketä se haittaa, ja eikö vaan voi hypätä niiden yli? Miksi ne pitää poistaa ja samaan syssyyn hysterian vallssa poistoon laitetaan suunnilleen kaikki missä Martinin nimi on.
 
vierailija
Mutta kysymys onkin siitä että mitä sitten. Miten se haittaa, ketä se haittaa, ja eikö vaan voi hypätä niiden yli? Miksi ne pitää poistaa ja samaan syssyyn hysterian vallssa poistoon laitetaan suunnilleen kaikki missä Martinin nimi on.
Mutta kun ketjussa on tasan yksi - sinä - joka haluaa kiusallaan shipata Martinia ja Bojania. Miksi sen pitää tapahtua K/B-ketjussa? Miksi et voi pitää keskustelua asiallisena ja lakata trollaamasta muita tällä erillisellä shipilläsi?
 
vierailija
Mutta kun ketjussa on tasan yksi - sinä - joka haluaa kiusallaan shipata Martinia ja Bojania. Miksi sen pitää tapahtua K/B-ketjussa? Miksi et voi pitää keskustelua asiallisena ja lakata trollaamasta muita tällä erillisellä shipilläsi?
Ankeuttajien viesteihin on turha vastata. Hypätään kommenttien yli ja se siitä. Ketjun oikeat aiheet jatkukoon <3 Tiettyjen henkilöiden kanssa vääntäminen ei johda mihinkään.
 
vierailija
Virallisestihan et voi kieltää, mutta jos esität toiveen asian suhteen, on se eri juttu. Ja hieman erikoista, että löytyy niin paljon ihmisiä, jotka ei sitä kunnioita.
En ole nähnyt sitä toivetta eikä moni muukaan. En myöskään voi hallita täysin mielikuvitustani näin yleisesti sanottuna.

En tiedä sitä onko M oikeasti edes shipattu B kanssa pääketjussa kun ohittelen melkein kaikki M viestit. Ei vaan ole mielestäni erityisen kiinnostava hahmo.
 
vierailija
Mutta kysymys onkin siitä että mitä sitten. Miten se haittaa, ketä se haittaa, ja eikö vaan voi hypätä niiden yli? Miksi ne pitää poistaa ja samaan syssyyn hysterian vallssa poistoon laitetaan suunnilleen kaikki missä Martinin nimi on.
Mua on lähinnä haitannut pari kertaa, kun oon K/B liittyen fiilistellyt jotain ja sitten sitä on lainailtu vertailemalla jotain B/M juttuja. En näe mitään järkeä.
 
vierailija
No kyllä mä vetäisin sen shippauksen puolelle, jos pohdinta tuosta kohdistuu B:hen ja hänen lapsuudenystäväänsä eikä vain yleiseen pohdintaan siitä, olisiko B:llä joskus ollut tunteita miehiä kohtaan.
Koskeeko sama myös pohdintoja b:n vanhoista tyttöystävistä? Kun niistäkin on keskusteltu ja tongittu vanhoja kuvia, mietitty milloin suhteet on loppuneet, kenen tunteet on vaikuttaneet vahvemmilta jne. Onko nekin shippaamista?
 

Yhteistyössä