Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en taas käsitä, että joudutaan luomaan säännöt jotakin hupiketjua varten, koska aikuiset ihmiset eivät kestä muiden mielipiteitä ja ajatuksia. Itselleni joku Martin on täysin yhdentekevä, mutta en mä jaksa mitään tiukasti rajattuja sääntöjäkään. Se vasta nokitteluksi sitten menee.
tämä kertaa 100!! Luulisi nyt jonkinlaisella perusjärjellä selviävän tästäkin. Sääntösepot ja pykäläpirkot tekee elämästä liian vaikeaa. Vapaus kukkikoon!
 
vierailija
Jos nyt vaan koitetaan kestää toisiamme, koska ei ole mahdollista luoda ketjua joka olisi kaikkien mielestä 100 % laatusisältöä. :) Joku tykkää K&B:stä mutta ei Kärtsän musasta, yksi inhoaa Tommya, yksi inhoaa ficcejä, yksi inhoaa listoja, yksi ei kestä lässytystä jne. Minua ei haittaa mikään muu kuin ankeutus ja turha jankkaus.
 
vierailija
Mä en taas käsitä, että joudutaan luomaan säännöt jotakin hupiketjua varten, koska aikuiset ihmiset eivät kestä muiden mielipiteitä ja ajatuksia. Itselleni joku Martin on täysin yhdentekevä, mutta en mä jaksa mitään tiukasti rajattuja sääntöjäkään. Se vasta nokitteluksi sitten menee.
Samaa mieltä. Miten voi mennä joillekin niin tunteisiin kun itse ohittelen sujuvasti aiheet jotka ei kiinnosta. Eikä ne säännöt jokatapauksessa estä ketään kirjoittelemasta sitä mitä haluavat. Siitäkin tulee vaan turhaa kymmenien viestien vääntöä jota ei kyllä millöän jaksaisi lukea/ohitella päivästä toiseen.
 
vierailija
Mä en vain tajua, miten ihmisille tuottaa niin suuria ymmärrysvaikeuksia tämä "shippaus"-termi. Selvästi puhutaan kuista ja tähdistä, ja se "fiilistely"-termi, joka tuossa ketjun otsikossa on, on sekoittanut niin selvästi näitä vesiä että mutavelliä siitä vain tulee. Mutta selvästi tämä ei nyt mene jakeluun niin monella, että on turhaa vääntää aiheesta, kun ihmiset eivät ole edes valmiita ymmärtämään.
 
vierailija
Samaa mieltä. Miten voi mennä joillekin niin tunteisiin kun itse ohittelen sujuvasti aiheet jotka ei kiinnosta. Eikä ne säännöt jokatapauksessa estä ketään kirjoittelemasta sitä mitä haluavat. Siitäkin tulee vaan turhaa kymmenien viestien vääntöä jota ei kyllä millöän jaksaisi lukea/ohitella päivästä toiseen.
No tämäpä juuri. En tajua miksi jollekin on niin tärkeää että jostain ajasta ei missään nimessä puhuta, ja aloittaa joko kieltojankkauksen tai poistelun. Sellainen halvaannuttaa aina koko ketjun, vaikka samaan aikaan voitaisiin sujuvasti köydä useita eri keskusteluja.
 
vierailija
Minä kyllä harkitsisin nimenvaihtoa kahdesta syystä, jotka eivät liity sisältöpolitiikkaan.

1) Vauva on saattanut ottaa ketjun silmätikukseen.
2) Ketju saatetaan katsoa "duplikaatiksi" Kääriä-ketjusta, kuten aikoinaan Kääriä-ketjun edeltäjät katsottiin duplikaatiksi päälaivasta ja poistettiin.
 
vierailija
Tuliko siis varmuutta siitä että Ruby olisi saamassa pentuja? Muistelin, että hänelle olisi joku perustanut Ig-tilin, en kyllä ole varma että oliko fanitili vai aito. Mutta jos tulisi pentuja niin manifestoin että joku pojista ottaisi yhden! <3
 
vierailija
Minä kyllä harkitsisin nimenvaihtoa kahdesta syystä, jotka eivät liity sisältöpolitiikkaan.

1) Vauva on saattanut ottaa ketjun silmätikukseen.
2) Ketju saatetaan katsoa "duplikaatiksi" Kääriä-ketjusta, kuten aikoinaan Kääriä-ketjun edeltäjät katsottiin duplikaatiksi päälaivasta ja poistettiin.
Ja siis ykkösprioriteetti on ketju, joka pysyy pystyssä. Emme toki tiedä, että onko tämä riski, mutta voi hyvin olla. Kakkosprioriteetti on, että ketjussa olleet suomalaiset äkkäävät sen uudelleen ja kolmosena, että ulkkarit löytävät takaisin - eivätköhän he Googlella löydä.
 
vierailija
Mä en vain tajua, miten ihmisille tuottaa niin suuria ymmärrysvaikeuksia tämä "shippaus"-termi. Selvästi puhutaan kuista ja tähdistä, ja se "fiilistely"-termi, joka tuossa ketjun otsikossa on, on sekoittanut niin selvästi näitä vesiä että mutavelliä siitä vain tulee. Mutta selvästi tämä ei nyt mene jakeluun niin monella, että on turhaa vääntää aiheesta, kun ihmiset eivät ole edes valmiita ymmärtämään.
Jos siellä vaan shipattaisiin näitä kahta niin ketju olisi tosi hiljainen. Ehkä sen ketjun pitäisi olla ensisijassa pelkkä fiilistelyketju jossa saa kuitenkin shipata.
 
vierailija
Mä en vain tajua, miten ihmisille tuottaa niin suuria ymmärrysvaikeuksia tämä "shippaus"-termi. Selvästi puhutaan kuista ja tähdistä, ja se "fiilistely"-termi, joka tuossa ketjun otsikossa on, on sekoittanut niin selvästi näitä vesiä että mutavelliä siitä vain tulee. Mutta selvästi tämä ei nyt mene jakeluun niin monella, että on turhaa vääntää aiheesta, kun ihmiset eivät ole edes valmiita ymmärtämään.
Osataan kyllä lukea shippauksen määritelmiä. Se fiilistely kattaa paljon muutakin, ihan keikkatunnelmista asuvalintoihin, haastattelujen läpikäyntiä, yleistä ihastelua ja kuolaamista, sloveenin kieleen tutustumista, matkasuunnitelmia, uuden biisin tunnustelua, listahassutteluja, crewn työskentelyn seuraamista jne. Fiilistely ei ole mutavelliä, vaan monipuolista fanittamista, joka tässä tapauksessa on monella saanut alkunsa näiden kahden tyypin viisusseikkailujen seuraamisesta. Ja vaikka niitä samoja viisujuttuja yhä rakkaudella muistellaan, ei koko ketjun tarvitse pysähtyä siihen. Puolessa vuodessa on tapahtunut paljon, lähinnä muuhun liittyvää kuin shippirintamaan.
 
vierailija
Jos ketju perustetaan aiemmankaltaisella nimellä, ja se alkaa taas heti poistua, ehdotan nimeksi jotain nauta/laivatyyppistä, jonka kaikki ketjussa olleet suomalaiset tunnistavat ja ulkkarit löytävät Googlella. Koska on riski, että kaikki Käärijään liittyvä poistuu.
 
vierailija
Jos siellä vaan shipattaisiin näitä kahta niin ketju olisi tosi hiljainen. Ehkä sen ketjun pitäisi olla ensisijassa pelkkä fiilistelyketju jossa saa kuitenkin shipata.
No toi on nimenomaan mun pointti. Ketju sisältää myös shippausta, ja se on se shippaus, joka selvästi aiheuttaa ihmisissä ymmärrysvaikeuksia. Ja tämä "fiilistely" nyt muutenkin on aika hämärä termi, niin ihmiset sitä käyttää sitä oikeuttamaan spekuloinnin jostain B ja Martinin romanttisista väleistä, minkä ei todellakaan pitäisi kuulua ketjuun.
 
vierailija
Osataan kyllä lukea shippauksen määritelmiä. Se fiilistely kattaa paljon muutakin, ihan keikkatunnelmista asuvalintoihin, haastattelujen läpikäyntiä, yleistä ihastelua ja kuolaamista, sloveenin kieleen tutustumista, matkasuunnitelmia, uuden biisin tunnustelua, listahassutteluja, crewn työskentelyn seuraamista jne. Fiilistely ei ole mutavelliä, vaan monipuolista fanittamista, joka tässä tapauksessa on monella saanut alkunsa näiden kahden tyypin viisusseikkailujen seuraamisesta. Ja vaikka niitä samoja viisujuttuja yhä rakkaudella muistellaan, ei koko ketjun tarvitse pysähtyä siihen. Puolessa vuodessa on tapahtunut paljon, lähinnä muuhun liittyvää kuin shippirintamaan.
Hyvin sanottu!
 
vierailija
Jos emoalus ei aukea olisko hyvä perustaa kaksi ketjua? Vaikka Amorella & Jankkarella. Amorellalla sellainen love & peace meininki, että saa seilata niin kuin huvittaa ja ketään ei kiusata. Laivalta löytyy myös kylmiö, horny jail ja pelastusveneitä. Sitten Jankkarellalla voi kirjoitella esim Aito ja Aina Alapeukku muiden samanhenkisten kanssa?
 
vierailija
No toi on nimenomaan mun pointti. Ketju sisältää myös shippausta, ja se on se shippaus, joka selvästi aiheuttaa ihmisissä ymmärrysvaikeuksia. Ja tämä "fiilistely" nyt muutenkin on aika hämärä termi, niin ihmiset sitä käyttää sitä oikeuttamaan spekuloinnin jostain B ja Martinin romanttisista väleistä, minkä ei todellakaan pitäisi kuulua ketjuun.
Mutta millä ihmeen oikeudella sinä määrittelet mikä kuuluu ketjuun ja mikä ei? Jos jonkun bojaniin liittyvöt fiilikset pyörii Martinin ympärillä niin mitä sitten? Ei se ole kiusaamista tai trollaamista. Puhu sinä sitten jostain sinua kiinnostavasta aiheesta ja hyppää tylsien asioiden yli.
 
vierailija
No toi on nimenomaan mun pointti. Ketju sisältää myös shippausta, ja se on se shippaus, joka selvästi aiheuttaa ihmisissä ymmärrysvaikeuksia. Ja tämä "fiilistely" nyt muutenkin on aika hämärä termi, niin ihmiset sitä käyttää sitä oikeuttamaan spekuloinnin jostain B ja Martinin romanttisista väleistä, minkä ei todellakaan pitäisi kuulua ketjuun.
Samaa mieltä täysin ja suurin osa ketjussa edelleen shippaa
 

Yhteistyössä