Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voisiko olla niin, että se alkaa olla liian "pitkä", ja menee sen takia lukkoon vähän väliä? Vai kuinka systeemi toimii?
Mutuiluahan tämä on, kun tuskin meillä sentään agenttia on Vauvan moderaattoreissa/henkilökunnassa, mutta en usko että se on pituudesta kiinni. Kaikilla edellisilläkin kerroilla lukituksen syy on ollut liikojen viestien ilmiantaminen. Ketju vaan on nyt niin pitkä, että siellä riittää ilmiannettavaa, jos haluaa kiusaa tehdä. Kaipa se sitten taas nähdään, kun ketju avautuu, että onko sieltä mitään poistunut. En ole tänään juuri palstaillut niin en tiedä, onko tänään päivällä ollut epäasiallisia viestejä, jotka ovat poistuneet? Trolleja paikalla? Vai tekeekö joku todella kiusaa ja ilmiantaa kaikki mahdolliset viestit?
 
vierailija
Mutuiluahan tämä on, kun tuskin meillä sentään agenttia on Vauvan moderaattoreissa/henkilökunnassa, mutta en usko että se on pituudesta kiinni. Kaikilla edellisilläkin kerroilla lukituksen syy on ollut liikojen viestien ilmiantaminen. Ketju vaan on nyt niin pitkä, että siellä riittää ilmiannettavaa, jos haluaa kiusaa tehdä. Kaipa se sitten taas nähdään, kun ketju avautuu, että onko sieltä mitään poistunut. En ole tänään juuri palstaillut niin en tiedä, onko tänään päivällä ollut epäasiallisia viestejä, jotka ovat poistuneet? Trolleja paikalla? Vai tekeekö joku todella kiusaa ja ilmiantaa kaikki mahdolliset viestit?
SIeltä on poistunut lukitsemisen jälkeen reilu sivullinen viestejä ja kuulemma ovat seksuaalisuuspohdintoja. Myös kaikkein uusin viesti poistui, sen huomasin itsekin, se oli täysin asiallinen.
 
vierailija
Ihan mutulla se ketju on mennyt useiten lukkoon viikonloppuna, ja varsinkin just sunnuntaina. Jolloin ei varmaan modet hirveästi paikalla?

Ja jossain vaiheessa tuo viestien poistuminen myös muuttui, eli viestit poistuu ensin mutta sitten osa saattaa tulla takaisin.

Eli joku algoritmi että kun tarpeeksi monta liputusta tulee, niin viestit poistuu mutta sitten kun niitäkin tulee tietty määrä niin ketju menee lukkoon siihen asti, kun ihmismode on käynyt tarkistamassa liputetut viestit? Ja riippuen moden innosta, jotkut ei ehkä tarkista ihan kaikkia (koska tosiaan aivan asiallisiakin on poistunut ikuisesti).
 
vierailija
Bojan onnellisena saamastaan lonkero-paidasta

Tuo jälkimmäinen kuva on aivan ihana. Bojan puristaa paitaa käsiensä välissä kuin suurta aarretta. Mikä se varmasti onkin.

Instan @bojanstoriesissa on kuva, jossa Bojan oli Käärijä-muraalin edessä Tikkurilassa. Sivustolla on paljon photoshopattuja kuvia, mutta tämän tekstissä linkittäjä vannoo, että kuva on aito. Kyselee ottajan perään, jotta voisi antaa hänelle siitä kreditit.
 
vierailija
Tuo jälkimmäinen kuva on aivan ihana. Bojan puristaa paitaa käsiensä välissä kuin suurta aarretta. Mikä se varmasti onkin.

Instan @bojanstoriesissa on kuva, jossa Bojan oli Käärijä-muraalin edessä Tikkurilassa. Sivustolla on paljon photoshopattuja kuvia, mutta tämän tekstissä linkittäjä vannoo, että kuva on aito. Kyselee ottajan perään, jotta voisi antaa hänelle siitä kreditit.
Tuo B:n kuva muraalin edessä on siis alunperin bojaninplaces -tililtä. Ja mun mielestä tuo aitouden vakuuttelu on ilmiselvä vitsi. Kuva ainakin niin tökerösti photoshopattu kuin olla voi.
 
vierailija
Tuo jälkimmäinen kuva on aivan ihana. Bojan puristaa paitaa käsiensä välissä kuin suurta aarretta. Mikä se varmasti onkin.

Instan @bojanstoriesissa on kuva, jossa Bojan oli Käärijä-muraalin edessä Tikkurilassa. Sivustolla on paljon photoshopattuja kuvia, mutta tämän tekstissä linkittäjä vannoo, että kuva on aito. Kyselee ottajan perään, jotta voisi antaa hänelle siitä kreditit.
Tuo on kyllä aivan käsittämättömän selkeä fotarituotos. :) Valitettavasti.
 
vierailija
Miksi hitossa tuo ketju Vauva.fi:ssä on lukossa jatkuvasti? Meinaavatkohan kohta sulkea sen pysyvästi?
Kyllä ne olis jo sulkenut jos olis modeista kiinni. Se on nyt vaan tää yksi tai kenties muutama henkilöllö, jonka hermot menee kun muilla on hauskaa. Ilmiantavat viestejä jatkuvalla syötöllä ja moden ollessa poissa linjoilta, jossain vaiheessa menee ketju kokonaan lukkoon kunnes pääsee paikalle. Juttua ei tietysti edesauta ne muut palstailijat, jotka liputtaa myös kommentteja joista ei tykkää (näitäkin on, liputtavat myös täysin sallittuja juttuja koska eivät itse halua aihepiiristä keskustella). Kun näitä sattuu riittävän monia paikalle samaan aikaan, tulos on lukittu ketju.
Alusta ja moderointialgoritmit on kyllä aika syvältä, koska pari hassua tyyppiä saa koko keskustelua pompoteltua tollein.
 
vierailija
On siinä riski, että se menee pysyvästi lukkoon. Vielä kun palstan tekninen puoli päivittyy huomenna ja kenties myös säännöt, niin ei tiedä jos vaikka 5 tai 10x lukkiutuva ketju sulkeutuu tai poistuu pysyvästi tms. :/
 
vierailija
Ei tuo nyt ainakaan Bojanilta näytä
Joo, ei ole ihan Boitsun näköinen. Tuntuu että melkeinpä suurimmassa osassa fanitaidetta Jere on saatu vangittua hyvin ja Bojan näyttää vähän kummalta. Tosin itselläni on sama ongelma oman maalaukseni kanssa, tai ei se ole vielä maalaus kun se lyijäriluonnos ei ole vieläkään valmis, vaikka olen käyttänyt siihen jokaisen mahdollisen hetken viimeiset 1,5 kk ja tätä menoa se ei varman valmistukaan. :/ Mutta Jere on jotenkin todella paljon helpompi piirtää kuin Bojan.

- Joymuffin
 
vierailija
Joo, ei ole ihan Boitsun näköinen. Tuntuu että melkeinpä suurimmassa osassa fanitaidetta Jere on saatu vangittua hyvin ja Bojan näyttää vähän kummalta. Tosin itselläni on sama ongelma oman maalaukseni kanssa, tai ei se ole vielä maalaus kun se lyijäriluonnos ei ole vieläkään valmis, vaikka olen käyttänyt siihen jokaisen mahdollisen hetken viimeiset 1,5 kk ja tätä menoa se ei varman valmistukaan. :/ Mutta Jere on jotenkin todella paljon helpompi piirtää kuin Bojan.

- Joymuffin
Miksi Bojan on vaikea piirtää? Onko vaikea löytää se oleellinen juttu, joka tekee Bojanista Bojanin. Olen kyllä nähnyt piirroksia, joissa B näyttää B lta. Pitäisiköhän itsekin kokeilla.
 
vierailija
Todella kaunis <3
Me kohtaisimme aina silloin kun on tärkeää
se ettei kukaan häiritse tai pääse käskemään.
Me antaisimme toisillemme hiljaisuuteen syyn.
Niin sinä ostat aikaa siis ja minä sitä myyn.

Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran
Olet todella viisas, elät vain hetken verran

Me kestäisimme toisiltamme mitä tahansa.
Se mitä saisin sinulta, se voisi korvata
ne levottomat illat sekä unettomat yöt,
ajat, turhan hapuilun ja mitättömät työt

Minä tarttuisin sinuun kysymättä
Minä pelkäisi sinussa en olla

Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran
Olet todella viisas, elät vain hetken verran
 
  • Rakkaus
Reactions: aksu:3
vierailija
Joo, ei ole ihan Boitsun näköinen. Tuntuu että melkeinpä suurimmassa osassa fanitaidetta Jere on saatu vangittua hyvin ja Bojan näyttää vähän kummalta. Tosin itselläni on sama ongelma oman maalaukseni kanssa, tai ei se ole vielä maalaus kun se lyijäriluonnos ei ole vieläkään valmis, vaikka olen käyttänyt siihen jokaisen mahdollisen hetken viimeiset 1,5 kk ja tätä menoa se ei varman valmistukaan. :/ Mutta Jere on jotenkin todella paljon helpompi piirtää kuin Bojan.

- Joymuffin
Oon huomannut saman, joskun kyllä nähnyt näköisemmänkin jossain teoksessa, mutta tässä B:n pitäisi olla herkemmän näköinen ja toi rintakehä on outo. Ooo…kiva kuulla sun teoksesta, laitatkohan näytille tänne, kun valmistuu? Tulee varmasti hieno, ficcejä myös kaipailen jaksamisesi mukaan
 
vierailija
Miksi Bojan on vaikea piirtää? Onko vaikea löytää se oleellinen juttu, joka tekee Bojanista Bojanin. Olen kyllä nähnyt piirroksia, joissa B näyttää B lta. Pitäisiköhän itsekin kokeilla.
Kai se on vaan se, että Jerellä on erikoisemmat kasvonpiirteet ja Bojan on klassisemman kaunis mies. Jos Jeren piirteet saa vähän sinnepäin, se näyttää Jereltä, mutta Bojan pitäisi saada juuri millilleen oikein, silmien muoto yms. Ja se on uskoakseni vaikeaa sekä realistisissa kuvissa (joita itse teen) että enemmän sarjakuvamaisissa tai piirroshenkisissä.

- Joymuffin
 
vierailija
Kaikki fanitaide, ficit ja muut itseilmaisun muodot ovat ihania sellaisina kuin ovat ja tervetulleita❤ Kullakin taiteilijalla on oma tapansa ilmaista ja toteuttaa taidettaan näistä kahdesta. 😊 Minulla tuo äskettäin linkattu jätti syömmen lyönnin välistä.
 
  • Tykkää
Reactions: aksu:3

Yhteistyössä