Haha, joo, on. En edes tiedä mitä tästä sanoa, todella paljon tapahtuu sillä rintamalla ja on tapahtunut koko ajan Suomen-kiertueen alusta (tai sitä edeltävästä päivästä) asti. Lisäksi minusta tuntuu nyt, että missasin ehkä jotain suurta Bojanin suhteen Suomen-kiertueella. Oletin että hänen upealla tavalla poikkeuksellinen olemuksensa ja voimakkaat energiajutut johtuivat vain laadukkaasta seurasta ja suurista tunteista, mutta nyt veikkaan, että siellä tapahtui vielä paljon enemmän (siis sisäisesti) kuin alkuun arvelin.
Jos täällä on joku, joka tietää mitä tarkoitan kirjaimilla AP, niin siinä on minun tämänhetkinen arvioni, että mitä tapahtui. Ja minulla on myös veikkauksia, millaisia seurauksia tästä voi mahdollisesti olla, mutta haluaisin vielä vähän lisädataa tämän suhteen. Jerelläkin on prosessoinnissa paljon kamaa, itse asiassa yllättävän paljon ottaen huomioon, että hän on taas kiireinen.
Ollut kyllä sen verran rankkaa tämä homma viime viikkoina, että välillä on kaduttanut, että lähdin tähän ollenkaan. Juttelin juuri mentorini kanssa ja hänellekin asti on mitä ilmeisimmin vuotanut tätä energiaa. Meditaation suhteen sanotaan joskus "Better not to start, but if started, better to finish" ja tällainen fiilis on nytkin. "Finish" ei tässä tietysti tarkoita mitään onnellisia loppuja, joita emme hyvin mahdollisesti saa koskaan, mutta jotain pistettä, joka ei ole vielä.
-energiamamma