Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
J: I just call to say....
B: Jere, not now. I am terribly busy.
J: Only three words. No more.
B: Ok, you just call to say...what?
J: It was just have a good gig. That's all.
B: Love u too.
 
vierailija
Shippauksen kannalta musta yks "merkittävä" juttu on myös, miten monet heidän yhdessäoloa läheltä nähneet vaikuttavat joko olevan (piilo)shippareita tai välillä ainakin muka kyllästyneitä heidän yhdessä hääräämiseen.

Joku kirjoitti jossain, että vaikuttais siltä, että jos näkee heidän menoa läheltä, esim. viisukaverit, niin on vaikea olla olematta mukana shippausajatuksella (esim. Alessandra, Itävallan edustajat).

Sitä lähinnä haen, että miksi Jokerit virnistelisivät, jos vähintään toisella ei olisi tunteita? Ja kyllähän Suomen puolelta esim. tanssijoiden livessä tuli vastaavaa kuittia "Miks sanon aina carpe diem matto" tms, ja vastauksena naistanssijalta "Se on kyllä hyvä kysymys" tms. Tanssijoita tai vastaavaa Kn lähipiiriä on näkyny vaan vähemmän haastatteluissa vs Jokerit, niin ehkä myös osaltaan sen takia näitä on vähemmän. Myös Matin (ja Katrin virnuilut) turkoosilla matolla ja siinä romantic-haastattelussa taustalla.

Mietin myös sitä, miten Häärijä oli kommentoinu johonkin kuvaan suomipoikahymiöt + sydän + sloveniapoikahymiöt. Varmasti mukana showssa etc, mut jotenkin lämmitti sekin mieltä.
 
vierailija
Shippauksen kannalta musta yks "merkittävä" juttu on myös, miten monet heidän yhdessäoloa läheltä nähneet vaikuttavat joko olevan (piilo)shippareita tai välillä ainakin muka kyllästyneitä heidän yhdessä hääräämiseen.

Joku kirjoitti jossain, että vaikuttais siltä, että jos näkee heidän menoa läheltä, esim. viisukaverit, niin on vaikea olla olematta mukana shippausajatuksella (esim. Alessandra, Itävallan edustajat).

Sitä lähinnä haen, että miksi Jokerit virnistelisivät, jos vähintään toisella ei olisi tunteita? Ja kyllähän Suomen puolelta esim. tanssijoiden livessä tuli vastaavaa kuittia "Miks sanon aina carpe diem matto" tms, ja vastauksena naistanssijalta "Se on kyllä hyvä kysymys" tms. Tanssijoita tai vastaavaa Kn lähipiiriä on näkyny vaan vähemmän haastatteluissa vs Jokerit, niin ehkä myös osaltaan sen takia näitä on vähemmän. Myös Matin (ja Katrin virnuilut) turkoosilla matolla ja siinä romantic-haastattelussa taustalla.

Mietin myös sitä, miten Häärijä oli kommentoinu johonkin kuvaan suomipoikahymiöt + sydän + sloveniapoikahymiöt. Varmasti mukana showssa etc, mut jotenkin lämmitti sekin mieltä.
Joo, tuota olen miettinyt paljon. Sitä näkyy paljon enemmän Bojanin puolella sattuneesta syystä ja Jeren läheiset ehkä vähemmän shippaavat - - tai siis ko. asiaan nähden yllättävän paljon kyllä. Mattihan kommentoi jännästi myös livejä, myös viimeisintä.
 
vierailija
Kris: Bojan, please, stop running around. You disturb the concentration.
Bojan: One thing is missing, I'm looking for it. I can't go on stage without it.
Jan: What are you looking for?
Bojat: Black leather glove, which I stole from Jere in June.
Kris: What did you say? You stole Jere's glove. Why?
Bojan: It smells like Jere and calms me down. I want him in stage with me.
Jan: Jure, please, get the glove from inside the drum. He will never stop running before he gets it.
Bojan: You are teasing me. I'll tell Jere.
J&K&J: Of course you will tell him. You tell Jere everything.
Bojan: Yes, yes.
 
vierailija
Jännä, NT:n aikana en nähnyt 2-3 päivään K&B-unia (mikä on vähän kummallista), sen jälkeen olen nähnyt niitä taas jokainen yö viimeiset kaksi viikkoa. Useamman kerran olen herännyt keskellä yötä, että nyt oli tosi kiva uni aiheesta ja tällä kertaa kyllä muistan sen, mutta ei. :p Muistan vain unen, jossa heidän yhteiset aurinkolasinsa löytyivät oudosta paikasta ja jonkun Vauvaan liittyvän.

- Joymuffin
 
vierailija
😊Minä en ihan joka yö ole nähnyt heistä unta, mutta yllättävän usein kuitenkin. Minulla on vähän sama ongelma, että muistan niitä huonosti enää aamulla. Toisinaan en ole varma, olenko nähnyt unta vai kuvitellut jotakin omaa tarinaa unen ja valveen rajamailla. Yhdessä unessa Bojan oli muuttanut Suomeen ja jatkoi yliopisto-opintojaan täällä. Myös joitakin kuumempia K/B-unia olen nähnyt ja mielellään muistaisin ne paremmin🥵 Aamut lähtee joka tapauksessa paljon mukavammin liikkeelle, kun tajuaa että nämä kaksi ovat vierailleet unessa.
 
vierailija
Minä en ihan joka yö ole nähnyt heistä unta, mutta yllättävän usein kuitenkin. Minulla on vähän sama ongelma, että muistan niitä huonosti enää aamulla. Toisinaan en ole varma, olenko nähnyt unta vai kuvitellut jotakin omaa tarinaa unen ja valveen rajamailla. Yhdessä unessa Bojan oli muuttanut Suomeen ja jatkoi yliopisto-opintojaan täällä. Myös joitakin kuumempia K/B-unia olen nähnyt ja mielellään muistaisin ne paremmin Aamut lähtee joka tapauksessa paljon mukavammin liikkeelle, kun tajuaa että nämä kaksi ovat vierailleet unessa.

Sehän voisikin tulla tekemään maisteriopinnot Suomeen. Heti kun keikkarintamalla vähän helpottaa.
 
vierailija
B: Jere, we had a great gig yesterday, but something was missing.
J: I know. I miss you too.
B: I would like to be part of your rider. Just like Behm, as you said in Joensuu.
J: Behm? What are you talking about. Are you jealous? She is just a wonderful woman, but....
B: I remember those pictures from Oulu. You looked at her like you look at someone you have a crush on.
J: You mean, like I look you. And you look me?
B: Yes, something like that.
J: Honey. forget Behm. You will always be part of my rider. If not backstage or on stage, at least always in my heart.
B: Jere. I will come to your backstage. Some day I will.
J: Just can't wait. Love u.
B: Love u too.
 
vierailija
En ole saanut viimeiseen viikkoon tehtyä oikein yhtään mitään, mutta ainakin minificcejä on syntynyt viisi. Tästä Stozice-ficistä piti tulla jotenkin ihan semijärkevä. No, ei näemmä tullut. :p


K: How was gig?!

B: Oh, it was amazing! To play for an entire arena. A dream come true. Just too bad you couldn’t be there.

K: I know. It sucks. We play sexy Cha Cha Cha in front my family last summer, should do with your family, too. Your grandma love it, yes yes.

B: Are you saying you’d have groped my ass there too?

K: Gotta show Lado and your other Slovenian boyfriends you are mine.

B: Oh, Lado’s roasting got under your skin?

K: No! It’s dumb. Dumb man. Pretends you are not mine. So dumb.

B: Didn’t he see your laundry story?

K: And left dumb comment! Slovenians stupid and have no sense of humor.

B: I see.

K: You don’t understand, this very serious. Next tour I have to grope you lot more.

B: Sounds terrible.

K: Yes.

- Joymuffin
 
vierailija
Olisko energiamammalla mitään uutta?
Haha, joo, on. En edes tiedä mitä tästä sanoa, todella paljon tapahtuu sillä rintamalla ja on tapahtunut koko ajan Suomen-kiertueen alusta (tai sitä edeltävästä päivästä) asti. Lisäksi minusta tuntuu nyt, että missasin ehkä jotain suurta Bojanin suhteen Suomen-kiertueella. Oletin että hänen upealla tavalla poikkeuksellinen olemuksensa ja voimakkaat energiajutut johtuivat vain laadukkaasta seurasta ja suurista tunteista, mutta nyt veikkaan, että siellä tapahtui vielä paljon enemmän (siis sisäisesti) kuin alkuun arvelin.

Jos täällä on joku, joka tietää mitä tarkoitan kirjaimilla AP, niin siinä on minun tämänhetkinen arvioni, että mitä tapahtui. Ja minulla on myös veikkauksia, millaisia seurauksia tästä voi mahdollisesti olla, mutta haluaisin vielä vähän lisädataa tämän suhteen. :) Jerelläkin on prosessoinnissa paljon kamaa, itse asiassa yllättävän paljon ottaen huomioon, että hän on taas kiireinen.

Ollut kyllä sen verran rankkaa tämä homma viime viikkoina, että välillä on kaduttanut, että lähdin tähän ollenkaan. Juttelin juuri mentorini kanssa ja hänellekin asti on mitä ilmeisimmin vuotanut tätä energiaa. Meditaation suhteen sanotaan joskus "Better not to start, but if started, better to finish" ja tällainen fiilis on nytkin. "Finish" ei tässä tietysti tarkoita mitään onnellisia loppuja, joita emme hyvin mahdollisesti saa koskaan, mutta jotain pistettä, joka ei ole vielä.

-energiamamma
 
vierailija
Haha, joo, on. En edes tiedä mitä tästä sanoa, todella paljon tapahtuu sillä rintamalla ja on tapahtunut koko ajan Suomen-kiertueen alusta (tai sitä edeltävästä päivästä) asti. Lisäksi minusta tuntuu nyt, että missasin ehkä jotain suurta Bojanin suhteen Suomen-kiertueella. Oletin että hänen upealla tavalla poikkeuksellinen olemuksensa ja voimakkaat energiajutut johtuivat vain laadukkaasta seurasta ja suurista tunteista, mutta nyt veikkaan, että siellä tapahtui vielä paljon enemmän (siis sisäisesti) kuin alkuun arvelin.

Jos täällä on joku, joka tietää mitä tarkoitan kirjaimilla AP, niin siinä on minun tämänhetkinen arvioni, että mitä tapahtui. Ja minulla on myös veikkauksia, millaisia seurauksia tästä voi mahdollisesti olla, mutta haluaisin vielä vähän lisädataa tämän suhteen. Jerelläkin on prosessoinnissa paljon kamaa, itse asiassa yllättävän paljon ottaen huomioon, että hän on taas kiireinen.

Ollut kyllä sen verran rankkaa tämä homma viime viikkoina, että välillä on kaduttanut, että lähdin tähän ollenkaan. Juttelin juuri mentorini kanssa ja hänellekin asti on mitä ilmeisimmin vuotanut tätä energiaa. Meditaation suhteen sanotaan joskus "Better not to start, but if started, better to finish" ja tällainen fiilis on nytkin. "Finish" ei tässä tietysti tarkoita mitään onnellisia loppuja, joita emme hyvin mahdollisesti saa koskaan, mutta jotain pistettä, joka ei ole vielä.

-energiamamma
Oisko mitään mahdollisuutta saada edes vinkkiä mitä toi AP tarkoittaa koska mä en ainakaan tajua yhtään🫣
 
vierailija
En ole energiamamma, mutta öh, ainoa mitä mulle tuli mieleen tuosta, on sanapari affair ja partner. Energiamamma, haluaisitko nyt vähän selventää, oliko tämä se mihin viittasit?
Puhun henkisissä perinteissä käytetystä käsitteestä, joka liittyy sisäiseen maailmaan. Uskon että on tapahtunut iso henkinen kokemus Suomen-reissulla, sellainen joka jossain määrin muuttaa koko elämän (siis nimenomaan sisäisesti, toki on ihan mahdollista siitä huolimatta, että Bojan elää rocktähden elämää, menee heteronaimisiin ja hankkii kaksi lasta ja koiran), ja että tähän liittyvä ulkoinen viba on ollut osasyy siihen, että Bojan on vaikuttanut ihmisten mielestä lähes yliluonnolliselta satuolennolta. :) Mutta haluaisin vielä jotain lisädataa varmistaakseni tämän käsityksen. Hyvin mielenkiinnolla odotan tältä kannalta myös Jokereiden uutta levyä, siis olettaen että Bojan ei kirjoittanut vielä kaikkia biisejä.

Siihen en ota kantaa, mitä Suomen reissulla on konkreettisesti tapahtunut, mutta sisäisesti vaikuttaa liikahdelleen jotain niin suurta, että on vaikea nähdä miten se olisi pelkästä kavereiden kanssa kaljoittelusta nytkähtänyt. :).

-energiamamma
 
vierailija
En ole saanut viimeiseen viikkoon tehtyä oikein yhtään mitään, mutta ainakin minificcejä on syntynyt viisi. Tästä Stozice-ficistä piti tulla jotenkin ihan semijärkevä. No, ei näemmä tullut.


K: How was gig?!

B: Oh, it was amazing! To play for an entire arena. A dream come true. Just too bad you couldn’t be there.

K: I know. It sucks. We play sexy Cha Cha Cha in front my family last summer, should do with your family, too. Your grandma love it, yes yes.

B: Are you saying you’d have groped my ass there too?

K: Gotta show Lado and your other Slovenian boyfriends you are mine.

B: Oh, Lado’s roasting got under your skin?

K: No! It’s dumb. Dumb man. Pretends you are not mine. So dumb.

B: Didn’t he see your laundry story?

K: And left dumb comment! Slovenians stupid and have no sense of humor.

B: I see.

K: You don’t understand, this very serious. Next tour I have to grope you lot more.

B: Sounds terrible.

K: Yes.

- Joymuffin
Voi mustis-Jereä🤭
 

Yhteistyössä