Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joker Out paikallisissa uutisissa, Suomi mainittu!

Tää on ehkä tyhmä kysymys, mutta oliko toi Are You ranneke, joka löytyy tolta ig-tililtä sama, jota K piti ICIP-videolla? Hän teki samanlaisen itselleen ja ilmeisesti myös Boitsulle? Mutta B:n ranteessa sitä ei ole näkynyt? Onko kukaan seurannut tätä?
Ja aasilla mennään
 
vierailija
Mä luulen, että joku / jotkut ei nyt kestä, että meillä palstailijoilla on oikeasti hauskaa tuolla emoketjussa. Peruskateutta ja manipulointia ilmassa.
Mä laitoin vauvalle kerran sellaisen viestin, jossa kiitin ketjun tyyppejä siitä, että ovat niin ihania ja kuinka mukava on keskustella ja heittää huumoria teidän kanssa. Mainitsin jotakin siitä, että tuntuu siltä niinkuin täällä on virtuaali-kavereita, jotka ymmärtävät toisiaan jne.💖 Viestini poistettiin. Olen huomannut, että jotakuta suututtaa, jos alkaa mainitsemaan ketjun yhteisöllisyydestä. Minusta on alkanut tuntua siltä, että joku näistä poistelijoista on sellainen, josta tuntuu ettei hän kuulu tähän yhteisöön, eikä hän pääse sisälle juttuihin/ymmärrä niitä. En oikeastaan voi olla vihainen sille tyypille, lähinnä käy sääliksi. Harmi vaan, että ketjun henki menee samalla piloille.
 
vierailija
Pitäisikö vauvalle tehdä "virallinen varaketju" kun ei tuonne kääriä keikat ja some ketjuun kannata mennä ja tämä on muuten hyvä, mutta peukut/nuolet olisi kivat
Pitäis. Sille vain pitäis keksiä salanimi, johon linkitettäisiin, mutta josta ei suoraan arvaa aihetta. Saatesanoiksi en tiedä kannattaisiko laittaa aloitukseen, että niminomaan varaketju jos emoketju menee lukkoon. Vauvalla moderointi poistaa muuten tosu helposti saman aiheen rinnakkaiset ketjut. Tosin odottaisin sen palstasulun yli, sen aikanahan siellä ei toimi mikään ketju.
 
vierailija
Pitäis. Sille vain pitäis keksiä salanimi, johon linkitettäisiin, mutta josta ei suoraan arvaa aihetta. Saatesanoiksi en tiedä kannattaisiko laittaa aloitukseen, että niminomaan varaketju jos emoketju menee lukkoon. Vauvalla moderointi poistaa muuten tosu helposti saman aiheen rinnakkaiset ketjut. Tosin odottaisin sen palstasulun yli, sen aikanahan siellä ei toimi mikään ketju.
Tai voishan kokeilla tehdä huomenna just ennen huoltotaukoa, niin ei negailijat pääse käsiksi siihen.
 
vierailija
vierailija
Pitäis. Sille vain pitäis keksiä salanimi, johon linkitettäisiin, mutta josta ei suoraan arvaa aihetta. Saatesanoiksi en tiedä kannattaisiko laittaa aloitukseen, että niminomaan varaketju jos emoketju menee lukkoon. Vauvalla moderointi poistaa muuten tosu helposti saman aiheen rinnakkaiset ketjut. Tosin odottaisin sen palstasulun yli, sen aikanahan siellä ei toimi mikään ketju.
Kuka jäi Suomenlinnaan.ketju :D
 
vierailija
No...oletit itsekin niin, koska muuta tietoa ei ollut saatavilla? Mistään ei tullut varmistusta, että JO taltioisi keikkansa. Turha leikkiä ylimielistä ja loukata muita tuollaisella kielenkäytöllä, kun ihmiset ovat vain tehneet päätelmiä saatavilla olevasta tiedosta.
En olettanut. Olisin pitänyt ratkaisua olla tallentamatta jotenkin todi outona. Mulle ei myöskään tuollainen asia muutu tilaan ”ei tapahdu”, jos siitä ei kerrota faneille ennakkoon mitään.
En vain ole seurannut mitään bändejä 25 vuoteen, niin en voinut varmuudella väittää olevani oikeassa.
 
vierailija
Luluxalta kaunis Jan & Nace -kuva. Ei ole NSFW tällä kertaa, vaatteet päällä heillä, mutta ihanaa tunnelmaa tässä on silti.
Minusta 100 kertaa kivempi kuin Luluxan NSFW-Jancet. :) En siis vastusta NSFW-kuvia periaatteellisesti, mutta jotenkin niistä tulee minulle helposti jotenkin halpa prnofiilis, vaikka olisi taitava taiteilija. Siis varsinkin jos itse akteja kuvassa.
 
vierailija
Epäilen kyllä tätä teoriaa. Edes pyllykuvamayheminä ei ketju lukittunut vaikka silloin lähti kaikki. Siis oikeasti tuntui että koko ajan lähti kymmeniä viestejä. Silloin oli semmoinen hullunmylly että siinä ei kyllä perässä pysynyt vaikka kuinka yritti.

Kerran se ketju kyllä lukittui pian sen jälkeen kun joku ilmoitti laittaneensa palautetta asiasta (syytä en kyllä muista) ylläpitoon. Tämä voisi olla parempi teoria.
Millainen puhelin tai palstailuvehje teillä on jos poistaminen sitä haittaa? Itsellä poistelu ei vaikuta oikeastaan mitenkään, jos esim 1/2 h aiemmin jo luin sen viestin..
 
vierailija
Eikö kuitenkin jotain viestejä poistunut tuossa lukituksen aikana? Itse en huomannut mutta aivan kuin tuolla aiemmin olisi niin väitetty. Silloinhan siellä joku olisi töissä niitä poistelemassa lukituksen aikanakin.
 
vierailija
Millainen puhelin tai palstailuvehje teillä on jos poistaminen sitä haittaa? Itsellä poistelu ei vaikuta oikeastaan mitenkään, jos esim 1/2 h aiemmin jo luin sen viestin..
En ole enää silleen tauotta seurannut ketjua joten jos jotain poistuu sillä välin niin lukematta jää. Se nyt ainakin haittaa kun joku päättää puolestani mikä on lukemisen arvoista. Ja se sivujen hyppiminen jos poistelu on koko ajan käynnissä. Pitää päivitellä sivua ja katsoa hyppääkö ne viestit ennen kuin siirryt seuraavalle sivulle. Tai lainaat jotain viestiä ja aiot seuraavaksi vastata johonkin toiseen niin se onkin jo hävinnyt. Turhauttavaa se on.
 
vierailija
Toivottavasti emoketju vielä aukee. Vaik seilailenkin kaikissa mahollisissa ketjuissa ni kyl se on se ainut oikee. Vaik siellä meneekin välillä hermot :D Ikinä en oo kyl poistattanu mitään, tyydyn vaan huokailemaan syvään :D Yllätyin kyl tänään sen sulkeutumisesta, ku ei siihen ois ollu mitään syytä. Selkeesti joku vaan haluu tehä kiusaa.
 
vierailija
Eikö kuitenkin jotain viestejä poistunut tuossa lukituksen aikana? Itse en huomannut mutta aivan kuin tuolla aiemmin olisi niin väitetty. Silloinhan siellä joku olisi töissä niitä poistelemassa lukituksen aikanakin.
Näin joku väitti. Itse tulin paikalle vasta kun lukitus oli jo pööllä ja laitoin viimeisen viestin numeron talteen ja nyt tänä aikana ei ole enää poistunut mitään. Tunteja on jo kulunut, en muista moneltako katsoin ketjua mutta kyllä se mielestäni jo ennen kello kuutta oli. Saattoi olla jo paljon aiemminkin ja ketju on lukkiintunut joskus puoli viiden maissa.
 
vierailija
Näin joku väitti. Itse tulin paikalle vasta kun lukitus oli jo pööllä ja laitoin viimeisen viestin numeron talteen ja nyt tänä aikana ei ole enää poistunut mitään. Tunteja on jo kulunut, en muista moneltako katsoin ketjua mutta kyllä se mielestäni jo ennen kello kuutta oli. Saattoi olla jo paljon aiemminkin ja ketju on lukkiintunut joskus puoli viiden maissa.
Sieltä on poistunut viestejä lukituksen aikana. Alussa oli sivu 6191 ja nyt on 6190, mutta tuosta poistosta on tosiaan tunteja.
 

Yhteistyössä