Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eri, mutta mä taas näen asian niin, että shippausta tai ei tai oli M kieltänyt sen tai ei, kyseessä on kuitenkin edelleen K&B ketju. Kirjoittamaton sääntö silloin on, että ketjun päähenkilöitä ei shipata muille kuin toisilleen. Eikö nyt tän verran voitaisi pitää yhtä köyttä?
Minkä M on kieltänyt? Keskustelun siitä, että hänellä olisi suhde jonkun kanssa? Shippausta kun sellainen keskustelu ei ole. Shippauksessa nimenomaan haaveillaan, että nämä ovat yhdessä, mutta täällä ei tähän saakka kyllä ole shippailtu Martinille ketään, on vain pohdittu, voisiko olla, että hänellä on joku Lontoossa vai kenties ihan Ljubljanassa lähempänä kuin kukaan olettaakaan. Ja ei, tämä ei ole shippausta, koeta ymmärtää keskustelun ja spekuloinnin erot shippaukseen!
 
vierailija
Edellisen kanssa samaa mieltä että ei se ole mitään shippausta jos miettii mitä joidenkin välillä on. Kaikki on mahdollista. Pitäisi kyllä ihmisten kestää se poistelematta ja hermostumatta.
 
vierailija
Minkä M on kieltänyt? Keskustelun siitä, että hänellä olisi suhde jonkun kanssa? Shippausta kun sellainen keskustelu ei ole. Shippauksessa nimenomaan haaveillaan, että nämä ovat yhdessä, mutta täällä ei tähän saakka kyllä ole shippailtu Martinille ketään, on vain pohdittu, voisiko olla, että hänellä on joku Lontoossa vai kenties ihan Ljubljanassa lähempänä kuin kukaan olettaakaan. Ja ei, tämä ei ole shippausta, koeta ymmärtää keskustelun ja spekuloinnin erot shippaukseen!
Jessus, minä en ole se M-poistelija ja nimenomaan olen yrittänyt selittää eroa shippauksen ja reaalimaailman keskustelun välillä. Lue viestini nyt uudelleen ja tarkemmin, niin ehkä ymmärrät, että puhun ihan samasta asiasta kuin sinä. Shippaus on fiktiivistä, ja ketjussa sen pitäisi keskittyä B ja K väleihin, ei esim. M/B tai K/T. Ketjussa on myös ollut selvästi shippaavia viestejä Martinista ja Bojanista, ja nämä ovat ne, joihin vahvasti reagoidaan. On eri asia keskustella asiallisesti siitä, että Martin on kesän ajan asunut Bojanin kanssa ja että he ovat ystäviä, ja toinen haaveilla heidän häistään tai väittää, että he ovat aviopari ja salaa yhdessä. Jälkimmäinen on selvästi shippausta, ja ketjussa on ollut myös näitä shippaavia viestejä, piste.
 
vierailija
En kyllä ole koskaan törmännyt emoketjussa "Martin-vihaan". Tommystä olen nähnyt ilkeitä kommentteja mm. ulkonäköön liittyen, mutta Martinista en, enimmillään jotain, että ei ole hot. Eilen oli gallup, että menisittekö treffeille Martinin vai Jessen kanssa ja yllätyksekseni Martin voitti (tai ainakin kun katsoin sitä tänään), vaikka Jesseä on kuolattu tosi paljon.
 
vierailija
Eli siis et tykkää, kun heitä ns. paritetaan yhteen. Olisit vaan sanonut suoraan. Se vaan sattuu olemaan aikalailla tuon ketjun pääpointti.
Luulenpa, että ketjun pääpointti on ehtinyt tulla tutuksi tässä 5kk aikana, kun oon heitä toisilleen shipannut, tai "parittanut"... Mut turha alkaa asiasta sen enempää vänkäämään, kun kerta itse haluat (tahallasi?) ymmärtää asian väärin. Eiköhän jatketa.
 
vierailija
NT jälkeen he vielä kommuivat toisilleen instassa, mutta pyykkivideon jälkeen alkoi tuli hiljaista. Mä luulen, että heidän ystävyys ei ole vain instassa
No ei tietenkään ole vain instassa, eiväthän he kesälläkään ennen Boitsun instan deaktivoimista tykkäileet toistensa postauksia pitemmän aikaa ja heidän välit näyttivät olevan vain läheisemmät NT:n aikaan eikä siihen päästäisi jos ystävyys olisi instassa :D Ja K itse sanoi siinä yhdessä maikkarin haastattelussa ennen NT:tä että ovat yhteydessä viikottain.
 
vierailija
Luen jälkijunassa emoketjua, ja että mua ärsyttää, kun siellä luultiin, ettei JO tallenna Stožicen keikkaa. Meinaan oletin sitten itsekin niin ja olin hämmentynyt siitä.
Ihmetyttää, miten ihmiset pystyvät kyllä kuvittelemaan, että K&B ovat viettäneet yön yhdessä Turussa, mutta eivät sitä, että Studio7:n kanssa jatkuvasti yhteistyötä tekevä yhtye ei videoi uransa isointa saavutusta.
Onko näillä ihmisillä aivoja päässä lainkaan?
 
vierailija
Luen jälkijunassa emoketjua, ja että mua ärsyttää, kun siellä luultiin, ettei JO tallenna Stožicen keikkaa. Meinaan oletin sitten itsekin niin ja olin hämmentynyt siitä.
Ihmetyttää, miten ihmiset pystyvät kyllä kuvittelemaan, että K&B ovat viettäneet yön yhdessä Turussa, mutta eivät sitä, että Studio7:n kanssa jatkuvasti yhteistyötä tekevä yhtye ei videoi uransa isointa saavutusta.
Onko näillä ihmisillä aivoja päässä lainkaan?
No...oletit itsekin niin, koska muuta tietoa ei ollut saatavilla? Mistään ei tullut varmistusta, että JO taltioisi keikkansa. Turha leikkiä ylimielistä ja loukata muita tuollaisella kielenkäytöllä, kun ihmiset ovat vain tehneet päätelmiä saatavilla olevasta tiedosta.
 
vierailija
Luulenpa, että ketjun pääpointti on ehtinyt tulla tutuksi tässä 5kk aikana, kun oon heitä toisilleen shipannut, tai "parittanut"... Mut turha alkaa asiasta sen enempää vänkäämään, kun kerta itse haluat (tahallasi?) ymmärtää asian väärin. Eiköhän jatketa.
Sun eka kommentti oli, ettet tykkää siitä homopakotuksesta ja kysyin vaan ihan nätisti, ettet miksi näet asian noin ja mikset hyväksi K&B shippausta?
 

Yhteistyössä