Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai vitsi! Arvostus vaan nousee päivä päivältä poikia kohtaan! On ne niin fiksuja, kohteliaita ja hurmaavia!
Ja selväähän se oli, että menevät sinne kahdeksi viikoksi. Shippareiden oli vain pakko saada Bojan kn synttäreille, joten heidän piti tuostakin vängätä.
No mä olen shippari itsekin, mutta ei ollut tarvetta alkaa vänkäämään tästä asiasta, kun uskoin koko ajan, että ovat tuon pari viikkoa reissussa.
 
vierailija
No mä olen shippari itsekin, mutta ei ollut tarvetta alkaa vänkäämään tästä asiasta, kun uskoin koko ajan, että ovat tuon pari viikkoa reissussa.
Olen shippaaja ja pidin todennäköisimpänä kahden viikon reissua myös, ja suunnilleen yhtä todennäköisinä keskenään vaihtoehtoja, että on 10 pv reissu ja Bojan menee Britteihin, tai on 10 pv reissu ja ei silti sinne mene.

Jostain syystä keskustelussa monelta tuntuu puuttuvan sen verran luetun ymmärtämistä, että esim. jos sanoo selkeästi "pidän mahdollisena että X" tulkitaan tosi helposti, että uskoo vankkumattomasti ko. vaihtoehtoon.
 
vierailija
Olen shippaaja ja pidin todennäköisimpänä kahden viikon reissua myös, ja suunnilleen yhtä todennäköisinä keskenään vaihtoehtoja, että on 10 pv reissu ja Bojan menee Britteihin, tai on 10 pv reissu ja ei silti sinne mene.

Jostain syystä keskustelussa monelta tuntuu puuttuvan sen verran luetun ymmärtämistä, että esim. jos sanoo selkeästi "pidän mahdollisena että X" tulkitaan tosi helposti, että uskoo vankkumattomasti ko. vaihtoehtoon.
No sä olet voinut vastata tuolla tavalla, mutta monet on heittäneet vähän varmempia oletuksia siitä, et matkalla ollaan korkeintaan max. viikko eikä varmasti ainakaan kahta viikkoa.
 
vierailija
No sä olet voinut vastata tuolla tavalla, mutta monet on heittäneet vähän varmempia oletuksia siitä, et matkalla ollaan korkeintaan max. viikko eikä varmasti ainakaan kahta viikkoa.
Kyllä, osa oli ihan varmoja, että ovat vaan viikon! Heille kyllä yritettiin perustella, miksi ovat kaksi viikkoa, mutta eivät ottaneet kuuleviin korviinsakaan!
 
vierailija
Tolla kolmikolla ja pojilla tulee varmasti huippureissu. Ja kiva et pääsevät rentoutumaan ennen kiireistä loppuvuotta. Keväällä eivät osanneet ees arvata kuinka tarpeeseen kyseinen reissu tulee
Ois kyllä niin outoa viettää vuoden ainoa lomansa oman työporukan kanssa, mut ilmeisesti viihtyvät sen verran hyvin yhdessä, ettei ole sen suhteen ongelmaa.
 

Yhteistyössä