Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

😜
 
vierailija
vierailija
Sen sijaan nyt RR tuli esiintymään Vauvalle RR:n siskopuolena, joka ilmoitti, että RR ois muuten kertonut, miten tapasi Bojanin Tavastialla takahuoneessa, mutta ei kerrokaan näiden valehtelusyytösten takia :D
Ja palstalaishölmöihin uppoaa edelleen täydestä 🙈
 
vierailija
Näin siellä uskotaan:
”Joku mainitsikin espanjalaista vip tyypeistä. En vaan heti yhdistänyt, että kyseessä olisi voinut olla joku täällä kirjoitteleva. Toivottavasti RR tulee tänne kertomaan kokemuksensa Aidosta huolimatta. Ei anneta periksi näille parille kiusaajalle, vaan näytetään minkälaisesta yhteisöllisyydestä naudat on tehty.”
En ymmärrä, mistä vipeistä on kyse? Syöttikö RR tuollaista tarinaa palstalle keikkapäivänä, jotta voi jatkaa siitä uskottavaa valehteluaan viikko myöhemmin?
Vähän siltä vaikuttaa.
 
vierailija
Olisi ehkä pitänyt tehdä kotiläksyt paremmin ja tutustua vielä Apokalipsan tuotantoon, niin olisi ehkä ollut emotionaalisempi kokemus tuo Martinin ja Maticin lavalle ilmestyminen. Nyt ei mulla ainakaan tuntunut oikein missään, lähinnä olen ollut ärsyyntynyt kun Nace ei oikein näy missään tässä JokerOutSubsin livessa :D
 
vierailija
On kyllä suuren maailman menoa tässä konsertissa, ihanaaaa
Hyvä pojat!!!!
Mutta en voinut olla ajattelematta vähän häijysti, että tuon kukkakepin ja rauhallisen (mutta varmasti toki mukavan) Martinin B sai "vaihtaa" Kärtsään 😌
 
vierailija
Vihaan nyt jo tätä kasplussaa. Pakko kestää tämä ilta. Tuokin kysymys joka vauvalla on kirjoittaa 3 numeroa oli äsken "kuinka monta kirjainta on sanassa tupenrapinat" No en tiedä! Sitten menikin minuutti niitä laskiessa
 
vierailija
Olisi ehkä pitänyt tehdä kotiläksyt paremmin ja tutustua vielä Apokalipsan tuotantoon, niin olisi ehkä ollut emotionaalisempi kokemus tuo Martinin ja Maticin lavalle ilmestyminen. Nyt ei mulla ainakaan tuntunut oikein missään, lähinnä olen ollut ärsyyntynyt kun Nace ei oikein näy missään tässä JokerOutSubsin livessa
Se ei ollut Apokalipsan vaan Joker Outin biisi.
 

Yhteistyössä