Dpo 8 oletettavasti ja nyt on etova olo Tipun kyl korkealta, jos ei oo tärpännyt, ku on niin toiveikas olo tästä kierrosta
Wau, onnea!Toivottavasti viivat vahvistuu
minun tilanne tältä aamua:
seuraan nyt noita viivojen vahvistumisia ehkä vähän liikaakin mutta kemiallinen raskaus ei koskaan antanut
tasatummia viivoja. Milloin ne pitäis olla yhtä tummat? Toki mulla tänään vasta dpo13 eli menkat ei ole edes myöhässä.
Kiitos toivottavasti tämä nyt ei olisi mikään kemiallinen raskausWau, onnea!
Milloin meinasit testata?Dpo 8 oletettavasti ja nyt on etova olo Tipun kyl korkealta, jos ei oo tärpännyt, ku on niin toiveikas olo tästä kierrosta
Oon jo testaillu, vaikka vielä ei mitään voi näkyä Huomenna tai ma vois haamu jo näkyä, jos olen raskaanaMilloin meinasit testata?
hyvältä näyttää!Pikainen päivitys, reilu tunnin pidätys kun en malttanut, tänään dpo 9/10
Vaikuttaa hyvältä
Onnea, ja @Karvakorvat myösToivottavasti viivat vahvistuu
minun tilanne tältä aamua:
seuraan nyt noita viivojen vahvistumisia ehkä vähän liikaakin mutta kemiallinen raskaus ei koskaan antanut
tasatummia viivoja. Milloin ne pitäis olla yhtä tummat? Toki mulla tänään vasta dpo13 eli menkat ei ole edes myöhässä.
Oi että! Oispa ihana kun tämä jatkuisi hyvin loppuun astiIhana plussa aalto tullut tänne
@Karvakorvat hienosti on lähtenyt tummenemaan Viivojen vahvistumista ja varovaiset onnittelut
@rimpsukka84 Oiiii sinun tilanteessa uskaltaisin alkaa jo pikkuhiljaa uskoa ettei ole kemiallinen. Itsellä kans DPO12 oli tuommoiset viivat ja olin raskaana
Paljon tarrasukkia molemmille
Eikö kyse ollut varhaisesta keskenmenosta, kun kuitenkin sen verran pitkään kesti? Usein kemiallisessa vuoto alkaa ihan muutamissa päivissä/ajallaan?Nämä kuvat ovat siis puolen vuoden takaa kemiallisesta raskaudesta. Eli tuo digi ei koskaan näyttänyt muuta kuin ”raskaana 1-2” ja nuo puikot ei olleet ihan tasavahvat. Nämä ehkä raskausviikolla 6-7. Vuoto alkoi noin viikon sisällä.
No voi se olla sekin mulle puhuttiin kemiallisesta raskaudesta. Mitä eroa niillä on?Eikö kyse ollut varhaisesta keskenmenosta, kun kuitenkin sen verran pitkään kesti? Usein kemiallisessa vuoto alkaa ihan muutamissa päivissä/ajallaan?
Kemiallisessa alkio vain hipaisee kohtua tai kiinnittyy hetkeksi ja sitten keskeytyy, keskenmenossa se kiinnittyy. En ainakaan ole kuullut, että kemiallisessa kovin pitkään vuoto pitkittyisi. Mun mielestä kemiallisesta puhutaan jos vuodot on alkanu ihan 4+ tai tyyliin maks 5+ viikoillaNo voi se olla sekin mulle puhuttiin kemiallisesta raskaudesta. Mitä eroa niillä on?
Komppaan tätä, kemiallinen menee kesken "ennen kuin alkaakaan" ja jos testaisi vasta kun menkat on myöhässä niin jäisi todennäköisesti huomaamattakin koska menkat olisi vain muutamia päiviä myöhässä. Koska alkiolla näkyy jo syke ultrassa 6+0 aikoihin niin se on jo (varhainen) keskenmeno. Jos hcg nousee hitaasti se voi kieliä heikosta kiinnittymisestä joka johtaa keskenmenoon tai myös kohdunulkoisessa hcg usein nousee hitaasti. Myös ku voi mennä spontaanisti kesken aivan kuten kohdun sisäinen, eli voi siis jäädä huomaamatta että olikin väärässä paikassa. Eli jos sulla on ollut menkat toista viikkoa tai yli myöhässä mutta testit haaleita ennen vuotoa niin kyllä mäkin sen keskenmenoksi luokittelisin. On se sitten lohduttavampaa tai ei mutta on se enemmän/parempi yritys raskauden alkaa kuin vain kemiallinen.Kemiallisessa alkio vain hipaisee kohtua tai kiinnittyy hetkeksi ja sitten keskeytyy, keskenmenossa se kiinnittyy. En ainakaan ole kuullut, että kemiallisessa kovin pitkään vuoto pitkittyisi. Mun mielestä kemiallisesta puhutaan jos vuodot on alkanu ihan 4+ tai tyyliin maks 5+ viikoilla
Vaikuttaa tosi hyvältäPikainen päivitys, reilu tunnin pidätys kun en malttanut, tänään dpo 9/10
Vaikuttaa hyvältä
Onnea!Eilen pohdiskelun täällä, olisiko testissäni ollut haamu vai viivanpaikka... tämä aamuisen kanssa ei ollut epäilystäkään olo epäuskoinen, päivä on mennyt monenkirjavien tunteiden orjana, kaikkea paniikista riemuun. Onhan tämä hullun ihanaa
Kiitos! epäusko edelleen vahva, tein kyllä monta testiä ja varmasti teen huomennakinOnnea!