Haaveena vauva 2024

Nuo precheck testit näyttää viivan paikoilta. Näyttää helposti ns roskishaamuja. Mä oon saanut monta noita olematta raskaana
Mäkin saan nykyään aina noita pregcheckin viivanpaikkoja! Niin ärsyttäviä ja välillä tosi selkeitäkin 😓 Yritän nyt että testaisin vasta dpo 13-14 aikaisintaan, että olis varmasti selkeä jos jotain on. Mutta en tiedä onnistuuko taas todellisuudessa tää suunnitelma 🙈
 
vierailija
Hei vaan täältä hätähousulasta.
Eilen tein nipun negatiivisia testejä, pois lukien Rfsu herkkä testi, jossa jotain näkyi.
Tänään aamulla sitten Normalin halvalla testillä

Ja nyt iltapäiväivällä Pregcheckillä.
Kuva 5min sisään testin tekemisestä.


Tässä 20 min päästä

Illalla tehty, päivän kolmas testi 3 min kohdalla.


Ihan kuin näissä näkyisi jotain.
Nämä eivät kyllä todellakaan ole viivanpaikkoja vaan ihan selviä haamuja! Ja nämä ”väärien positiivisten” tekijät ovat ihan hyvin voineet kokea kemiallisen raskauden. Kyllä toi punainen väri viivassa tarkoittaa sitä että virtsassa on hcg:tä.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Mä oon käyttäny sylkitestiä, muttei oo kyllä tolleen käyny. Veikkaisin, et virhe testauksessa tai sitten jotenki estrogeenitaso on vaan noussu nopeasti, niin että on näkynytkin tuossa. Ehkä seuratessa muutamia kuukausia alat nähdä, mitä se sulla tarkoittaa
Toivotaan toki, ettei tarvi seurata, vaan sieltä oviksia tykitetty nyt tulemaan ja tärppi käy
Oon nyt seurannu joka päivä tuolla sylkitestillä ja sain siihen positiivisen tuloksen kp 9, 12 ja 13 eli eilenki vielä näytti positiivista. Tänään oli nega. Mitään oloja ei edelleenkään oo, mutta tänään vähän vaaleanpunaista tullu joten luultavimmin nyt oikea hetki.
 
Mulle tänään kp1/32. Aloitan ubikinonin
Täällä on myös ubikinoni (+b6-vitamiini samassa kapselissa valmiste) käytössä, tosin migreenin takia, mutta toivon myös auttavan hedelmällisyyteen 🙈 lisäks on maca+vehnänalkioöljy+sinkki. Ja toki foolihappo.

Mitä valmisteita muilla, jos on jotain käytössä?

Ja vähän omanapa: mä tänne valittelin sitä yllättäen liian aikaisin tullutta ovisplussaa testeissä (mies eri maassa just väärään aikaan). Ovikseen viittaavia oireita on ollut sieltä asti, edelleen esim vv viittaa ovikseen ja rinnat tosi arat yms. Tänää vasta päästiin koittaa tää tilanne hyödyntää. Tooodella pienet mahiksethan tässä on et enää täs vaihees tärppäis, mut koska ei koskaan voi tietää miten kroppa loppupeleis sit toimii niin yritetty nyt ainakin on 🙈

Kuinka nopsaa muilla on loppunut ovisoireet oviksen jälkeen?
 
Mä en ikinä ole saanut pc:llä edes haamujen haamua, jos en ole ollut raskaana. Joten mulla ei ainakaan anna herkästi edes roskishaamuja. 🤷

@Noups Mä syön foolihappoa ja rautaa (2x km tän kesän aikana niin rautavarastot ei voi olla optimaaliset). Oon syönyt myös puhdas+ tyrniäljy kapseleita. Luin ihan duodecimin sivuilta, että tyrni vahvistaa limakalvoja. Sattumaa tai ei, söin niitä ja tulin 2x raskaaks.

// Täällä dpo10 ja ei mitään oireita. Ovis hyödynettiin hyvin, kun seksiä oli dpo -3, -1 ja +/-0, mutta veikkaan ettei ole tärpännyt.
 
Täällä tänään hymynaama. 😊 Limoja on ollut jo muutaman päivän runsaasti ja tuntemuksiakin alavatsassa. Pc:n liuska oli vielä aamulla negatiivinen. Tämä nyt on aika aikainen, kun yleensä ovis ollut kp 16-18 ja nyt on vasta kp13, mutta viime kierto venyi pitkäksi joten siksi varmaan nyt aikaistui.

Käytössä on foolihappo + b12 + b6 sekä d-vitamiini ja nyt hain taas paketin ubikinolia. Jotain L-arginiinijauhettakin ostin, mutta se maistui ainakin veteen sekoitettuna kamalalta. 😝 Täytyy koittaa jollain muulla konstilla, jos sais sitä alas.
 
  • Tykkää
Reactions: Noups ja iloksi
@iloksi oletko nyt testaillut uudelleen? Kiinnostaa, kun sait hirmu monta haamua pcn testeihin ja vaikea uskoa että voisi kaikissa olla viivanpaikka
Olen testannut. Eivät vaikuta olevan viivan paikkoja, vaan päivä päivältä vahvistuvia haamuja.

Olen tehnyt myös Normalin testeillä, jotka olivat ensin kirkkaan valkoisia mutta antavat myös nyt vaaleaa, värillistä haamua.

Raskaus on siis alkanut ja nähtäväksi jää, että jatkuuko. Mutta siis eivät ole viivan paikkoja. 😊
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@iloksi ★ 10/20 ★ 3.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. (yhteinen)
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. ★ (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

25.9.2023 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Cherrymint kp 31/24-27
@Frija kp 30/28
@tamuli kp 24/27
@Miima81 kp 21/30
@Päivänsäde84 kp 21/25-31
@nonnaam kp 18/34
@Karvakorvat kp 17/28
@haaveillen kp 17/25-28
@meinaas kp 16/28-34
@Heinis2017 kp 15/26-33
@heltsuli kp 14/28
@heidisofia kp 13/28-32
@aida91 kp 10/25-28
@Dinaas kp 5/27-33
@Cara-mel kp 3/24-27
@Leonida kp 3/28-29
@esparsetti kp 2/32
@syksynsävel_ kp 2/28
@marik91 kp 1/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@iloksi DPO 14
@rimpsukka84 DPO 8
@Karvakorvat DPO 4
@meinaas DPO 2
@haaveillen DPO 1
@heltsuli DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
 
Viimeksi muokattu:
Tänään jotenkin pitkästä aikaa erityisesti itkettää ja ketuttaa tämä meidän pitkä yritysaika ja menetykset. ☹ Yritystä 1v6kk ja tänä kesänä kkm rv10 ja heti perään km rv6. Tuntuu niin epäuskoselta, että jotkut vaan päättää jättää ehkäsyn pois ja heti ekasta kierrosta tulee raskaaks ilman ovulaation kyttäilyjä tai muita. Samalla tuntuu niin epäreilulle, miksi meille annetaan maistiainen onnesta ja sit se viedään yllättäen pois. Tänään tuntuu vaan niin epäreilulle ja musertavalle. 💔
Voimia kanssasiskoille, joilla tämä tie on hankalampi. Ei tätä p*skaa voi ymmärtää, ellei joudu pitkää yritystä ja pettymyksiä aina kuusta toiseen kokea. ❤
 
Tänään jotenkin pitkästä aikaa erityisesti itkettää ja ketuttaa tämä meidän pitkä yritysaika ja menetykset. ☹ Yritystä 1v6kk ja tänä kesänä kkm rv10 ja heti perään km rv6. Tuntuu niin epäuskoselta, että jotkut vaan päättää jättää ehkäsyn pois ja heti ekasta kierrosta tulee raskaaks ilman ovulaation kyttäilyjä tai muita. Samalla tuntuu niin epäreilulle, miksi meille annetaan maistiainen onnesta ja sit se viedään yllättäen pois. Tänään tuntuu vaan niin epäreilulle ja musertavalle. 💔
Voimia kanssasiskoille, joilla tämä tie on hankalampi. Ei tätä p*skaa voi ymmärtää, ellei joudu pitkää yritystä ja pettymyksiä aina kuusta toiseen kokea. ❤
Iso halaus sinne ❤❤❤!
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Tänään jotenkin pitkästä aikaa erityisesti itkettää ja ketuttaa tämä meidän pitkä yritysaika ja menetykset. Yritystä 1v6kk ja tänä kesänä kkm rv10 ja heti perään km rv6. Tuntuu niin epäuskoselta, että jotkut vaan päättää jättää ehkäsyn pois ja heti ekasta kierrosta tulee raskaaks ilman ovulaation kyttäilyjä tai muita. Samalla tuntuu niin epäreilulle, miksi meille annetaan maistiainen onnesta ja sit se viedään yllättäen pois. Tänään tuntuu vaan niin epäreilulle ja musertavalle.
Voimia kanssasiskoille, joilla tämä tie on hankalampi. Ei tätä p*skaa voi ymmärtää, ellei joudu pitkää yritystä ja pettymyksiä aina kuusta toiseen kokea.
Kiitos ja voimia teille myös! ♥
Onko teilläkin ensimmäinen haaveissa?
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Tänään jotenkin pitkästä aikaa erityisesti itkettää ja ketuttaa tämä meidän pitkä yritysaika ja menetykset. Yritystä 1v6kk ja tänä kesänä kkm rv10 ja heti perään km rv6. Tuntuu niin epäuskoselta, että jotkut vaan päättää jättää ehkäsyn pois ja heti ekasta kierrosta tulee raskaaks ilman ovulaation kyttäilyjä tai muita. Samalla tuntuu niin epäreilulle, miksi meille annetaan maistiainen onnesta ja sit se viedään yllättäen pois. Tänään tuntuu vaan niin epäreilulle ja musertavalle.
Voimia kanssasiskoille, joilla tämä tie on hankalampi. Ei tätä p*skaa voi ymmärtää, ellei joudu pitkää yritystä ja pettymyksiä aina kuusta toiseen kokea.
Mulla tosiaan -15 ja -22 syntyneet pojat, ja esikoinen sai alkunsa vasta noin vuoden yrityksen ja ensin terolut kuurin sekä lyhyen clomifen-kuurin jälkeen. Tämä kuopus taas sai alkunsa heti pillereiden jättämisen jälkeen ekasta kierrosta. Nyt taas tämä kolmonen ei millään lähde alulle 😥 yritystä takana yli puoli vuotta ja toki ikä 38v tekee myös tehtävänsä. Vaikka on kaksi ihanaa tervettä lasta jo niin silti se joka kuinen useiden negatiivisten testien tekeminen ja lopulta menkkojen alku on aina yhtä ikävää ja surullista 😥 välillä mullaki tuntuu että kaikki muut raskautuu helposti eikä kellään ole tämä näin vaikeaa. 😥 no, aika näyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Tänään jotenkin pitkästä aikaa erityisesti itkettää ja ketuttaa tämä meidän pitkä yritysaika ja menetykset. Yritystä 1v6kk ja tänä kesänä kkm rv10 ja heti perään km rv6. Tuntuu niin epäuskoselta, että jotkut vaan päättää jättää ehkäsyn pois ja heti ekasta kierrosta tulee raskaaks ilman ovulaation kyttäilyjä tai muita. Samalla tuntuu niin epäreilulle, miksi meille annetaan maistiainen onnesta ja sit se viedään yllättäen pois. Tänään tuntuu vaan niin epäreilulle ja musertavalle.
Voimia kanssasiskoille, joilla tämä tie on hankalampi. Ei tätä p*skaa voi ymmärtää, ellei joudu pitkää yritystä ja pettymyksiä aina kuusta toiseen kokea.
Niin ja piti sanoa että tsemppiä sinne ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
@RLiisukka @rimpsukka84
Meillä kolmas toiveissa. Lapset -17 ja -19 syntyneet. Esikoinen tuli helpommin, kuopusta tehtiin myös vuosi.

Olen äärettömän kiitollinen lapsista ja mun sydämeen sattuukin eniten heidän puolesta kenellä tie on näin pitkä ja vaikea ennen ensimmäisen lapsen saantia. Välillä koenkin huonoa omaatuntoa siitä, kuinka hajottavaa tämä on vaikka meillähän on jo kaksi lasta. Keskenmenojen myötä olen kuitenkin ymmärtänyt, ettei se että on jo lapsia vähennä sitä menetyksen ja tuskan määrää. Ennemmin lisää vain kiitollisuutta saamista lapsista ja myötätuntoa heitä kohtaan, joilla ensimmäinen haaveissa.

Eniten voimia heille, kenelle ensimmäinen haaveissa. ❤ En voi väittää ymmärtäväni täysin, kuinka pahalta ja raskaalta tämä matka teistä tuntuu, mutta uskon kuitenkin vähän pystyväni samaistumaan.

P. Kävin itku-raivo lenkillä juoksemassa metsässä 5km ja helpotti oloa teidän viestien ja tsemppien lisäksi. 😊❤
 
Kenenkään kokemuksia ja tuntemuksia vähättelemättä oli lapsia ennestään tai ei.. Oma kokemukseni on sellainen että esikoista yritettiin 3 vuotta ja se oli todella riipaisevaa kun kaikki oli epävarmaa että voiko koskaan saada omaa lasta (lapsettomuudelle ei löytynyt syytä) ja kaipuu oli valtava. Nyt kun on kerran saanut tuon ihmeen kokea, vaikka meillä on jo kohta 4 vuotta tätä yritystä takana, niin tuo kaipuu ei ole enää niin kova vaikka pettymys ja suru tuleekin kierron päättyessä menkkoihin. Olen erittäin onnellinen ja kiitollinen jo tästä yhdestä ja se lievittää oloja ja hänen kanssaan saa muuta ajateltavaa. Todella vaikeaa aikaa oli myös se kun esikoisella oli kova vauvakuume ja hän itki lähes joka päivä sitä ettei ole sisaruksia ja kyseli miksi ei ole. 💔 Koko tätä aikaa ei minulla kuume ole ollut niin kova ja välillä olen unohtanut asian kokonaan ja keskittynyt muuhun mutta aina se palaa.
Tsemppiä ja voimia kaikille tähän prosessiin! 💕
 

Yhteistyössä