Sari Essayahin julmassa kristillisyydessä otetaan köyhiltä ja annetaan rikkaille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sari Essayahin julmassa kristillisyydessä otetaan köyhiltä ja annetaan rikkaille | Uusi Suomi Puheenvuoro
A-studiossa 20.9. nähtiin puistattava puheenvuoro, jossa kristillisdemokraattien Sari Essayah veti kylmäpäisesti lokaan kristillisyyden pyhät, sosiaaliset perusarvot.


Vuohet voi vuohet!
 
vierailija
Sari Essayahin julmassa kristillisyydessä otetaan köyhiltä ja annetaan rikkaille | Uusi Suomi Puheenvuoro
A-studiossa 20.9. nähtiin puistattava puheenvuoro, jossa kristillisdemokraattien Sari Essayah veti kylmäpäisesti lokaan kristillisyyden pyhät, sosiaaliset perusarvot.


Vuohet voi vuohet!
Mikä vika vuohissa?
 
vierailija
Niin mikä tää juttu on? Eihän tässä edes haastateltu Essayahia, ainoastaan jonkun toimittajan kärjistetty mielipide. Ehkä tällaista kuraa ei kannattaisi paljon jakaa.
 
vierailija
Ylen aamun Jälkiviisaissa Janne Saarikivi sanoi sen mitä mieltä olen asioista.
Anna Perho on vvahvasti porvarien puolella. Sari-parka on istahtanut väärään kelkkaan.
Ensi viikolla alkaa lakkorytinä. Olen oloneuvoksena vahvasti hengessä mukana.
 
vierailija
Olen lukenut useita hyvätuloisten ja suurituloisten kommentteja siitä, että he eivät halua veronkevennyksiä pienituloisten ja köyhien kustannuksella. Tässä siitä myös esimerkki:

"Enemmistö suurituloisistakin vastustaa solidaarisuusveron keventämistä
Solidaarisuusveron alarajan nosto saa suomalaisilta vain vähän tukea, käy ilmi HS:n teettämästä mielipidemittauksesta."



 

Yhteistyössä