vierailija
Ainakin Bojan ja Kris vetää karaokea ja fanilauma hytkyy vieressä.Mitäs on Markin stoorissa?
Ainakin Bojan ja Kris vetää karaokea ja fanilauma hytkyy vieressä.Mitäs on Markin stoorissa?
Eeeeiiiii vvttttuuu. Oikeasti. LOPETA.Leila väitti, että hän oli ihkussa seuraamassa poikia, luuletko sä, että mä olisin valvonut yöllä, jos hän ois ollut rehellinen!!!!!!?????????? Hänen syytään.
Jos nyt hyväksyisit sen että olit väärässä, kaikki muut uskoo raportoijaa. Varsinkin kun Markin stoori nyt vahvistaa sen, että olivat Ihkussa. Elämä on helpompaa, jos ei ota niin vakavasti kaikkea ja aina epäile ihmisten tarkoitusperiä. Mikä motiivi rapotoijalla olisi ollut tulla tällaiseen pieneen ketjuun trollaamaan kello yhdeltä yöllä?No ihan varmana ei ollut kyseinen raportoija ihkussa itse.
Bojan ja Kris laulaa karaokeaMitäs on Markin stoorissa?
Bojan ja Kris laulavat karaokea Ihkussa.Mitäs on Markin stoorissa?
Boitsu ja Kris laulamassa karaokea IhkussaMitäs on Markin stoorissa?
Mua itkettää tää L:n valheet.Yllättävän paljon ollut faneja paikalla, toisaalta jatkojen paikkavalinta aika helposti arvattavissa ja varmaan sana lähtee leviämään nopeasti.
Eihän se Marcin stoori siitä ole todiste! Wihän se raportoija edes osannut kertoa, että ne oli laulamassa siellä! Ei tietenkään, kun sit ois kysytty, että mikä biisi, eikä se ois pystynyt val....maan sitä.Jos nyt hyväksyisit sen että olit väärässä, kaikki muut uskoo raportoijaa. Varsinkin kun Markin stoori nyt vahvistaa sen, että olivat Ihkussa. Elämä on helpompaa, jos ei ota niin vakavasti kaikkea ja aina epäile ihmisten tarkoitusperiä. Mikä motiivi rapotoijalla olisi ollut tulla tällaiseen pieneen ketjuun trollaamaan kello yhdeltä yöllä?
Ja kyllä näyttää myös Krisko olevan aika maistissa, aivan kuten yölläkin raportoitiinBoitsu ja Kris laulamassa karaokea Ihkussa
Heippa Aito! En valitettavasti ole päässyt todistamaan tätä, mikä on suuri vääryys. Tapahtunut ennen mun tuloa paikalle. Sen sijaan näin, kun Kris, Jan ja Nace lauloivat. Josko siitäkin saisi vielä todisteklipin, vaikka toki senkin saat kumottua.Eihän se Marcin stoori siitä ole todiste! Wihän se raportoija edes osannut kertoa, että ne oli laulamassa siellä! Ei tietenkään, kun sit ois kysytty, että mikä biisi, eikä se ois pystynyt val....maan sitä.
Raportoija on vauvan käriä-ketjussa. Sannoi, että se asia, mitä ei paljastanut eilen oli juuri se, että lauloivat karaokea, koska ihku oli ainut auki ollut karaokebaari.Eihän se Marcin stoori siitä ole todiste! Wihän se raportoija edes osannut kertoa, että ne oli laulamassa siellä! Ei tietenkään, kun sit ois kysytty, että mikä biisi, eikä se ois pystynyt val....maan sitä.
Miksei L voinut sanoa, että näkee asiat Jodelista tai kuulee kaveriltaan, joka on siellä? Tuskinpa kyllä mitään kaveria siellä edes oli, kai se nyt ois tiennyt, että ne lauloi karaokea. Joku on vaan kirjoittanut Jodeliin noiden humalatiloista kuvauksen. Niin L valehtelee siitä että on itse paikalla. Ja kertoo asioita väärin.Ja kyllä näyttää myös Krisko olevan aika maistissa, aivan kuten yölläkin raportoitiin
Agentti kirjoitti yöllä jotain tyyliin, että "melkein kerroin yhden jutun (siis mitä silloin tapahtui), mutta se paljastaisi sijainnin". Sanoi voivansa kertoa myöhemmin. Eiköhän juuri tuohon karaokeen viitannut...Eihän se Marcin stoori siitä ole todiste! Wihän se raportoija edes osannut kertoa, että ne oli laulamassa siellä! Ei tietenkään, kun sit ois kysytty, että mikä biisi, eikä se ois pystynyt val....maan sitä.
Ei ole mahdollista, koska sanoit, että sun piti lähteä sieltä jo noin klo 24. Pojat tulivat sinne milloin? 01?Heippa Aito! En valitettavasti ole päässyt todistamaan tätä, mikä on suuri vääryys. Tapahtunut ennen mun tuloa paikalle. Sen sijaan näin, kun Kris, Jan ja Nace lauloivat. Josko siitäkin saisi vielä todisteklipin, vaikka toki senkin saat kumottua.
Raportoija muualla sanoi, ettei halunnut kertoa heidän olevan karaokebaarissa, koska Ihku oli ainoa auki ollut karaokebaari tuohon aikaan. Hän ei halunnut doxata heitä, mikä oli aivan oikein. Mutta selvästi olet nyt päättänyt tehdä tästä todellisuuden itsellesi etkä usko muita, joten en viitsi enempää aikaani tuhlata tähän. Toivon, että saat jostain tarvitsemaasi apua. Tämä palsta ei ainakaan näytä parantavan elämäsi laatua, joten ehkä olisi parempi pysytellä poissa täältä.Eihän se Marcin stoori siitä ole todiste! Wihän se raportoija edes osannut kertoa, että ne oli laulamassa siellä! Ei tietenkään, kun sit ois kysytty, että mikä biisi, eikä se ois pystynyt val....maan sitä.
ohhoijaa. Lopeta nyt vaan, oot tehnyt itsestäsi jo aivan naurettavan.Se raportti oli harvinaisen uskottava, ja raportoija oli harvinaisen fiksu kun ei paljastanut asioita joista olisi voinut päätellä esimEihän se Marcin stoori siitä ole todiste! Wihän se raportoija edes osannut kertoa, että ne oli laulamassa siellä! Ei tietenkään, kun sit ois kysytty, että mikä biisi, eikä se ois pystynyt val....maan sitä.
Tää ihminen on ihan totaalisen sekaisin, tai todella asialleen omistautunut trolli. Tai ehkä molempia.Miksei L voinut sanoa, että näkee asiat Jodelista tai kuulee kaveriltaan, joka on siellä? Tuskinpa kyllä mitään kaveria siellä edes oli, kai se nyt ois tiennyt, että ne lauloi karaokea. Joku on vaan kirjoittanut Jodeliin noiden humalatiloista kuvauksen. Niin L valehtelee siitä että on itse paikalla. Ja kertoo asioita väärin.
Kyllä saa ig-tunnuksen muutettua. Olen muuttanut omani pariinkin kertaan tämän kesän aikana.Ei ollu Aito, se olin minä. Mulla on semmonen anonyymi ig-tunnus, joka on vähän sinne päin ja arvaa vaan ottaako päähän nyt... Oon siis sillä seurannut kaikkia näitä livejä. En vaan oo keksinyt saako sen muutettua.
Minä sanoin, että tulin paikalle, kun aloin kirjoittamaan raporttia. Ennen sitä olin ihan muualla, mutta alkuperäinen suunnitelma tosiaan oli mennä kotiin kahdeksitoista.Ei ole mahdollista, koska sanoit, että sun piti lähteä sieltä jo noin klo 24. Pojat tulivat sinne milloin? 01?
Voi ihanat! Suloisia kummatkin, tulin hyvälle tuulelle!Bojan ja Kris laulaa karaokea
Olitko keikalla? Miksi et vastannut tähän illalla?Minä sanoin, että tulin paikalle, kun aloin kirjoittamaan raporttia. Ennen sitä olin ihan muualla, mutta alkuperäinen suunnitelma tosiaan oli mennä kotiin kahdeksitoista.
Vastasin aamulla vauvalla, että en. En saanut lippua valitettavasti.Olitko keikalla? Miksi et vastannut tähän illalla?
Ja miksi et vastannut siihen illalla?Vastasin aamulla vauvalla, että en. En saanut lippua valitettavasti.