Mikä kp sulla on ja onko ollut oireita ovulaatiosta?Mäki tein nyt illasta cb:n digitestin joka oli nega n. 3h:n pidätyksen jälkeen joten en nyt tiedä sitten mitä pitäis uskoa
Eks digi oo luotettava silloin, kun testaus on aloitettu ohjeiden mukaan riittävän aikaisin? Tein digin yleensä vaan aamuselta ku en saanut muuhun aikaan päivästä mitään järkevää tulosta.Mäki tein nyt illasta cb:n digitestin joka oli nega n. 3h:n pidätyksen jälkeen joten en nyt tiedä sitten mitä pitäis uskoa
Nyt on kp9 menossa vasta eikä oireitakaan ole, tosin niitä ei useimmissa kierroissa nykyään muutenkaan ole. Mut kuten aiemmin tänään kirjottelin niin sain positiivisen aamulla sillä ovis sylkitestillä ja ajattelin varmistaa digillä, mut näköjään hämmensi entisestäänMikä kp sulla on ja onko ollut oireita ovulaatiosta?
Niin voi olla. Meni ojasta allikkoon kun ajattelin muka digillä varmistaa sylkitestin tuloksenEks digi oo luotettava silloin, kun testaus on aloitettu ohjeiden mukaan riittävän aikaisin? Tein digin yleensä vaan aamuselta ku en saanut muuhun aikaan päivästä mitään järkevää tulosta.
Tuohon sylkitestiin en itse ole niin perehtynytkään, mutta jännä että siitä positiivinen tuli mutta digi nega. Toki joillain ilmeisesti lh-huippu menee ihan tunneissa ohi.Nyt on kp9 menossa vasta eikä oireitakaan ole, tosin niitä ei useimmissa kierroissa nykyään muutenkaan ole. Mut kuten aiemmin tänään kirjottelin niin sain positiivisen aamulla sillä ovis sylkitestillä ja ajattelin varmistaa digillä, mut näköjään hämmensi entisestään
Tervetuloa haluatko myös mukaan tuolle ekalle listalle? vai vain piinailijoihin?Heips kaikille, ja onnittelut plussanneille, osanotot keskenmenoista ja plussatuulia kaikille
En ole enää facebookissa enkä siis pääse sinne puolelle liittymään mihinkään ryhmään niin ajattelin, että tänne olisi kiva liittyä ja jakaa ajatuksia.
Itsellä v. 2015 (ex-miehen kanssa) ja 2022 (nykyisen miehen kanssa) syntyneel lapset ja nyt olisi toiveissa toinen lapsi nykyisen miehen kanssa. Mulla ikää 38 v ja miehellä 35 v. Toinen lapsi sai alkunsa heti ekasta kierrosta pillereiden jälkeen, mutta nyt ei ole vauvaa kuulunut. Nyt yrityskierto 5 menossa. Eli semmoinen puoli vuotta yritystä takana. Itse kävin gynellä pari kk sitten ja kaikki näytti olevan kunnossa. Mulla oli kemiallinen raskaus 5/23; kohtu tyhjeni onneksi hyvin itse, mutta seuraava kierto oli hieman pidempi (ehkä 38 päivää). Sen jälkeen kierrot 29-31 päivää. Ovulaatiot olen saanut bongattua ja viimeinen pysyvä hymynaana nyt lauantaina 16.9. clearbluen digitestiin.
Tällä hetkellä siis kai DPO3 (?). Lisäisikö joku minut piinailijoihin?
Kiitos joo siis voin liittyä myös tuolle ekalle listalle.Tervetuloa haluatko myös mukaan tuolle ekalle listalle? vai vain piinailijoihin?
No ihan selkeältähän tuo näyttää!! Onnea ja tarrasukkia matkaan
Siis eihän tuossa kai oo mitään epäselvää??? Mut oli pakko pyytää miestä hakee uus testi kaupasta jos tää onkin viallinen tai jotain
Selkeä varsinkin kun nuo rfsu:n yleensä näyttää myöhemmin ja heikommin viivaa kuin vaikka pc Onnea!
Siis eihän tuossa kai oo mitään epäselvää??? Mut oli pakko pyytää miestä hakee uus testi kaupasta jos tää onkin viallinen tai jotain
Onhan tuo kyllä aivan selvä peli!
Minulle ei tule yhtään minkäänlaista viivaa nuihin RFSU:n testeihin. Siihen herkempään ainaskaan. Ei viivanpaikkaa edes. Vaikka kuinka tihrustan. Niin kyllä tuo plussalta minusta näyttää..Tulinpas liittymään tähän ketjuun ja kurkkimaan, kun täällä näyttää olevan kuvia myös testeistä.
Mikä on nykykäsitys RFSU:n testeistä? Ostin nimittäin sellaisen herkän puikkotestin ja nyt mietin, että voikohan siihen luottaa.
Menossa on vasta dpo 9 /PP6 ja tein testin tässä iltapissasta ja noin 10 minuutissa siihen tuli kyllä näkyviin jälki. Onkohan kyseessä normaali ilmiö kyseisellä testillä?
https://aijaa.com/3H92Ht
Ja haluaisin liittyä tähän ketjuun
@iloksi * 10/2020 * 3.
Piinailijat
DPO 9/PP6
Mä en tiedä lasketaanko tätä mun kokemusta, kun se on vuodelta 2018 en tiedä onko noi testit voinut muuttua välissä jotenkin? Kerronpa nyt kuitenkin oman kokemukseni: sain juuri tuolla rfsu herkällä puikkotestillä 9dpo ihan hyvin haalean haamun, joka sitten vahvistui päivä päivältä ja tuolla se haamuviiva leikkii huoneessaan ja ainakin silloin 2016-2018 vuosina en kyllä saanut kertaakaan mitään turhia viivanpaikkoja tuohon nimenomaiseen testipuikkoon, vaan aina oli kyllä oikeasti raskaus kyseessä, jos haamuviiva ilmestyi.Tulinpas liittymään tähän ketjuun ja kurkkimaan, kun täällä näyttää olevan kuvia myös testeistä.
Mikä on nykykäsitys RFSU:n testeistä? Ostin nimittäin sellaisen herkän puikkotestin ja nyt mietin, että voikohan siihen luottaa.
Menossa on vasta dpo 9 /PP6 ja tein testin tässä iltapissasta ja noin 10 minuutissa siihen tuli kyllä näkyviin jälki. Onkohan kyseessä normaali ilmiö kyseisellä testillä?
https://aijaa.com/3H92Ht
Ja haluaisin liittyä tähän ketjuun
@iloksi * 10/2020 * 3.
Piinailijat
DPO 9/PP6