Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lentostressaajat: ainuttakaan Tukholman lentoa ei näemmä ole peruttu minkään yhtiön kautta enää. Ainoat huomautukset on, että sään takia voi myöhästyä jonkun puolisen tuntia. 💚
 
vierailija
Heräsin äsken hiestä märkänä ja oli pakko tulla tarkistamaan, että näinhän vaan unta. Ihan kamalaa, unessani Joksuja kuljettanut lentokone putosi myrskyn takia mereen. Mun sydän hakkaa, enkä saa varmaan enää unta.
 
vierailija
Heräsin äsken hiestä märkänä ja oli pakko tulla tarkistamaan, että näinhän vaan unta. Ihan kamalaa, unessani Joksuja kuljettanut lentokone putosi myrskyn takia mereen. Mun sydän hakkaa, enkä saa varmaan enää unta.
Apua, koita saada unta, sun alitajunta jyllää. Edelleenkään ei onneksi ole Helsingissä myrskyä, näinköhän tuleekaan. Mä en kyllä myöskään saa unta. 😭 Varmaan pari tuntia unta ja saa herätellä teinejä. Illalla sitten Tavastia. ❣ nyt on pakko edes yrittää nukkua.
 
vierailija
Kiitos teille jotka olette täällä valvomassa. Mulla on ollut tosi pska päivä koska sain todella huonoja uutisia, ja muutenkin pskan vuoden loppuhuipentuma tulossa loppuviikosta (muutama kk sitten menehtyneen rakkaani syntymäpäivä). Shippiketju on ollut mulle todella tärkeä henkireikä jota ilman en varmaan olisi enää järjissäni, niin koomiselta kuin tämä lausunto kuulostaakin.
Voimia sinulle. Minä ainakin valvon täällä edelleen. Nyt taitaa minunkin olla pakko mennä nukkumaan. Tavastia huomenna, tai siis tänään. Epätodellista.
 

Yhteistyössä