vierailija
Nelikymppinen myös ja käyttänyt K ja B lähes koko ajan. Välillä kun on reippaampi olo niin kirjoitan auki tai käytän lempinimiä. Eikös melkein kaikki tee näin ketjuissa.
Täällä myös nelikymppinen pelkkien kirjainten käyttäjäKysymys kaikille kirjoittajille täällä jotka käyttää kirjaimia K ja B artisteista niin oletteko alle 20 v vai 20-25 haarukassa. Vai jotain muuta?
terv. vilpittömän kiinnostunut ja joka voisi olla vanhempanne
Et voisi.Kysymys kaikille kirjoittajille täällä jotka käyttää kirjaimia K ja B artisteista niin oletteko alle 20 v vai 20-25 haarukassa. Vai jotain muuta?
Mun haarukka on 35-40Kysymys kaikille kirjoittajille täällä jotka käyttää kirjaimia K ja B artisteista niin oletteko alle 20 v vai 20-25 haarukassa. Vai jotain muuta?
Mut nämä minificit tekee vähän surulliseksi, kun niiden maailma tuskin tulee olemaan totta ja ne ovat jatkuva muistutus siitä, mitä ei ole. Hyvin kirjoitettuja ovat ja hauskoja.Menkää maate. Mekin mennään Boitsun kanssa sänkyyn... nukkumaan.
T. Kärde
Kommentti tuli nyt väärään paikkaan. Tarkoitan niitä pitempiä vuoropuheluita.Mut nämä minificit tekee vähän surulliseksi, kun niiden maailma tuskin tulee olemaan totta ja ne ovat jatkuva muistutus siitä, mitä ei ole. Hyvin kirjoitettuja ovat ja hauskoja.
Nelikymppinen olen eikä taida ihan nuoria olla monet muutkaan täällä.
Nelikymppinen myös ja käyttänyt K ja B lähes koko ajan. Välillä kun on reippaampi olo niin kirjoitan auki tai käytän lempinimiä. Eikös melkein kaikki tee näin ketjuissa.
Täällä myös nelikymppinen pelkkien kirjainten käyttäjä
Mun haarukka on 35-40
Sama, ja ikää 40+Mä käytän kirjaimia vaan laiskuuttani.
Eikös se ikä ollut vain numero. Kuka mistäkin iloa saa. Täällä on moni 40-60-vuotias saanut kevään ja kesän aikana piristystä elämäänsä ja sehän on aina positiivinen asia.Kiva nähdä kun 4kymppiset äiteet on ihan teinien olosia
terquin ketjun kalkkis taas
Ihana nähdä, että Pohjoismaiden reissu on lähtenyt hyvin käyntiin. Tänään pääsivät tapaamaan Alessandraa ja esiintymään Costellon keikalla. Kiva päivä, innolla odotan huomista kiertueen ekaa keikkaa ja uuden biisin kuulemista livenä.Onhan tää.ollut pojille iso juttu.Voi Jan
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Oon 50v. Käytän etunimen ekaa kirjainta myös lemmikeistäni ja lapsistani tekstareissa välillä.Kysymys kaikille kirjoittajille täällä jotka käyttää kirjaimia K ja B artisteista niin oletteko alle 20 v vai 20-25 haarukassa. Vai jotain muuta?
Alkuun joo, mutta mulla on syynä ihan vain, etten aina jaksa näpytellä koko nimeä.Luulin että noita kirjaimia käytetään teknisistä syistä, ettei googlettamalla kaikki löydy niin helposti?
Oho! Onko linkkiä tähän lähteeseen? Mä olin satavarma, että Alessandra olisi esiintymässä siellä!Joku fani oli eilen tavannut bändin ja heidän sanojensa mukaan Alessandra ei ole lavalla tänään
Luovutin jo eilen täysin, mutta viime hetkellä maalasin ne pellemeikit settilistan vuoksi... PerhanaPestäänpä sitten pellemeikit pois ja keskitytään jännäämään Suomen keikkoja.