Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nelikymppinen myös ja käyttänyt K ja B lähes koko ajan. Välillä kun on reippaampi olo niin kirjoitan auki tai käytän lempinimiä. Eikös melkein kaikki tee näin ketjuissa. 🙂

vierailija
Nelikymppinen olen eikä taida ihan nuoria olla monet muutkaan täällä.
Nelikymppinen myös ja käyttänyt K ja B lähes koko ajan. Välillä kun on reippaampi olo niin kirjoitan auki tai käytän lempinimiä. Eikös melkein kaikki tee näin ketjuissa. 🙂
Täällä myös nelikymppinen pelkkien kirjainten käyttäjä
Mun haarukka on 35-40

No kiitos. Taidan olla kalkkis kun en innostu noista ja keskinäisistä suhteistaan. Tykkään kyllä popmusiikista mutta en mistään räppäreistä. Musiikin pitää olla melodista ja kaunista. Taidan olla siis kalkkis? 😁

vierailija
Mun mielestä ihan fiksua käyttää pelkkiä kirjaimia. Nää kirjoitukset kun löytyy helposti googlen haulla, niin ei sitten tule perus K...ä ja B...n hauissa esiin. Tosin tämä on jo menetetty toivo, kun osa on kirjoittanut käyttäen koko nimiä. Mutta jos näin olis toimittu systemaattisesti alusta alkaen (viittaan lähinnä siihen vanhaan ketjuun).

vierailija
Onhan tää.ollut pojille iso juttu.Voi Jan
Ihana nähdä, että Pohjoismaiden reissu on lähtenyt hyvin käyntiin. Tänään pääsivät tapaamaan Alessandraa ja esiintymään Costellon keikalla. Kiva päivä, innolla odotan huomista kiertueen ekaa keikkaa ja uuden biisin kuulemista livenä. 🤩

vierailija
Hyvää huomenta! Täällä ollaan lähdössä töihin. Toivotan kaikille kohtalotovereille nopeasti kuluvaa työpöivää (tulisilla hiilillä olosta huolimatta.) Tänään se alkaa ja ei enää montaa päivää, kun pojat astelee Suomeen!

Yhteistyössä