Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sanokaa, mitä sanotte, mutta sen JO uuden sinkun "kansikuvan" korut ei ole sattuman varaisesti siihen heitelty, vaan tarkoin aseteltu. Ja se kyllä tarkoittaa sitä, että tuo J re- koru tarkoittaa Jereä.
Joo aivan samaa mieltä. Kyllähän niiltä olisi tohon joku muukin rannekoru löytynyt, eikä 2x Jure eli selkeästi on joku juju tossa. Pieni kiusa shippareille vaiko toisiaan se superyllätys tulossa 🤔? (Minähän olen aina lotonnut sen puolesta, että Kärtsäri on jotenkin mukana uudessa biisissä)
 
vierailija
Sanokaa, mitä sanotte, mutta sen JO uuden sinkun "kansikuvan" korut ei ole sattuman varaisesti siihen heitelty, vaan tarkoin aseteltu. Ja se kyllä tarkoittaa sitä, että tuo J re- koru tarkoittaa Jereä.
Jatkanpa vielä tähän omaan tekstiin, että mielestäni jo sekin, että K sanoi siinä MTV:n haastiksessa, että pyrkivät olemaan viikoittain yhteydessä, kertoo aika kiinteästä ystävyydestä. Joten eipä tuo kuva sitten siihen peilaten oudolta tunnu 😊.
Pitäisiköhän itsekin alkaa pitämään parempaa huolta omista ystävyyssuhteita 🤔?

Katrina
 
vierailija
Mä olen niin sekaisin vissiin kaikista käänteistä enkä tiedä mitä mistäkin olen mieltä, enkä edes tiedä mistä sinkun kannesta puhutte. Mikä kuva se siis on?! Help.

Jos nämä lanseeraukset ja ennakkoklipit saa tähän jamaan niin miten ens viikosta on tarkoitus selvitä???
https://jokerout.lnk.to/SunnySide

Tässä. Vasemmassa yläreunassa Nacen alla on yksi ylimääräinen rannekoru jossa lukee J*re (toinen kirjain peittyy). Muiden nimillä on vain yksi rannekoru, miksi olisi Jure x2 eli onko tämä nyt joku muu J*re? Ja kuka 😁
 
vierailija
Niin siis ei se tietenkään ole sattumaa. Koska oletetaan tilanne, että siinä lukisi Jure ja kuvan tilanne olisi sattunutkin aivan sattumalta, niin ei sitä olisi julkaistu niin, että tuo nyt hassusti näyttää Jereltä ihan vahingossa, mutta ei anneta sen haiata. :)
 
vierailija
Ihania uutisia

Saisko taas kysellä poikien tilanteesta energiamammalta?
Jeren tilanne vaikuttaa erityisen jännältä. Hänessä oli aistittavissa selvää ja usein aika voimakasta suuttumusta joka kerta kun kokeilin Stadikan keikan jälkeen (alkaen siis tunti pari sen keikan loputtua) eli monta viikkoa, mutta toissapäivänä(?) se suuttumus oli joko kadonnut kokonaan tai ainakin hälventynyt paljon ja muuttanut muotoaan. Muutama päivä sitten (4-5 pv sitten?) Bojanilla sen sijaan oli jotain tosi jännän tuntuista suuttumusta meneillään. Vaikeaksi menee kyllä vetää näistä johtopäätöksiä.

-energiamamma
 
https://jokerout.lnk.to/SunnySide

Tässä. Vasemmassa yläreunassa Nacen alla on yksi ylimääräinen rannekoru jossa lukee J*re (toinen kirjain peittyy). Muiden nimillä on vain yksi rannekoru, miksi olisi Jure x2 eli onko tämä nyt joku muu J*re? Ja kuka
Kiitos ! Ja ah niinpä tietty, olinhan mä tuon kuvan nähnyt mutten mitään tajunnut. Ja jep, aivan selvästi taktisesti peitetty tuo J*re. 😍

Täytyy myöntää että eka reaktio lontoonkielen biisiin oli aika nega mutta nyt sulateltuani jo hetken sieltä löytyy vaikka mitä sävyjä. Siis tämähän on ARE YOU -biisi, minkä kanssashippaaja auttoi mua ymmärtämään!!! Ja onko se tosiaan London vai sittenkin Loverpool... 😍 joka tapauksessa UK on ollut bändille ja Bojanille jotain portteja ja pidäkkeitä avaavaa ja sitä kautta tuon biisin ymmärtää hyvin. Toivon että se kuullaan nyt Norjassa niin ehditään harkata keskiviikoksi 😁🥰
 
vierailija
vierailija
Hyvä tulla vähän myöhässä tähän maailmaan tosielämästä, niin saa kuulla taas kivoja uutisia! Jere B:n kutsumana keikkabussiin, tulihan se sieltä! Näin olen ajatellutkin jo pitkään, miten nyt muuten ehtisivätkään Suomessa nähdä JO:n kiireisen aikataulun keskellä. Aivan ihana saada taas vahvistusta sille, että ovat yhteyksissä, vaikka varmasti ovatkin olleet molemmat tosi kiireisiä koko kesän. En malta odottaa, että pääsevät taas näkemään samassa fyysisessä tilassa toisensa, ai että. <3

Tätä rannekorukeskustelua on kanssa hauska lukea sivusta, vaikka itse olenkin sitä mieltä, että kuvassa on kaksi Jurelle omistettua korua ja asettelu on sattumaa. En usko, että kuvan ottaja (joka ei varmasti ole kukaan JO:n jäsenistä vaan heille tuttu ammattikuvaaja) on miettinyt millään tavalla, mihin tulkintoihin korujen tämäntyyppinen asettelu voi johtaa. Hauska sattuma silti, enkä usko, että JO tätä assosiaatioita Jereen pahaksikaan panee, vaikka ei sitä ole tarkoittanutkaan.
 
vierailija
Hyvä tulla vähän myöhässä tähän maailmaan tosielämästä, niin saa kuulla taas kivoja uutisia! Jere B:n kutsumana keikkabussiin, tulihan se sieltä! Näin olen ajatellutkin jo pitkään, miten nyt muuten ehtisivätkään Suomessa nähdä JO:n kiireisen aikataulun keskellä. Aivan ihana saada taas vahvistusta sille, että ovat yhteyksissä, vaikka varmasti ovatkin olleet molemmat tosi kiireisiä koko kesän. En malta odottaa, että pääsevät taas näkemään samassa fyysisessä tilassa toisensa, ai että. <3

Tätä rannekorukeskustelua on kanssa hauska lukea sivusta, vaikka itse olenkin sitä mieltä, että kuvassa on kaksi Jurelle omistettua korua ja asettelu on sattumaa. En usko, että kuvan ottaja (joka ei varmasti ole kukaan JO:n jäsenistä vaan heille tuttu ammattikuvaaja) on miettinyt millään tavalla, mihin tulkintoihin korujen tämäntyyppinen asettelu voi johtaa. Hauska sattuma silti, enkä usko, että JO tätä assosiaatioita Jereen pahaksikaan panee, vaikka ei sitä ole tarkoittanutkaan.
Oli kuvan ottanut kuka tahansa miettien mitä tahansa, se on hyväksytty julkaistavaksi sellaisena, että siitä voi tulla Jere-assosiaatio, eikä se ole mitenkään hirveän kaukaa haettua edes. :)
 
vierailija
Jatkanpa vielä tähän omaan tekstiin, että mielestäni jo sekin, että K sanoi siinä MTV:n haastiksessa, että pyrkivät olemaan viikoittain yhteydessä, kertoo aika kiinteästä ystävyydestä. Joten eipä tuo kuva sitten siihen peilaten oudolta tunnu .
Pitäisiköhän itsekin alkaa pitämään parempaa huolta omista ystävyyssuhteita ?

Katrina
Minua liikuttaa se, että tietoisesti pyrkivät ylläpitämään ystävyyttä vaikka molemmat ovat äärimmäisen kiireisiä tällä hetkellä. Asiasta on täytynyt käydä keskustelua, tyyliin "Hei, oot mulle tärkeä ja haluan pitää sut mun elämässä, vaikka kiire onkin. Yritetään joka viikko olla yhteydessä." Tai ehkä ennemmin Käärijän englannilla "I'm very busy man but I want to keep you. I prömise I call you every week and you call me yes yes." ❤
 
vierailija
Onnea Katrina!

Boitsun Lontoo-puheista tuli mieleen nyt se, kun hän sanoi haastiksessa kesäkuussa, että haluaisi jatkossa keikkailla Pohjoismaissa/Skandinaviassa kesät ja Balkanilla talvet (mitä on TBH aika mahdoton olla lukematta shippilasien läpi, koska mitä järkeä tuossa on jos se ei liity Jereen). Mutta UK kai sitten kuitenkin houkuttaa enemmän isoine yleisöineen... (Ja mikä ihmeen JOULU muka tämä?)

- Joymuffin
 

Yhteistyössä