Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En tarvitse mitään muodollisuuksia kenenkään kanssa. Ei tarvitse kätkeytyä tai peitellä tunteita. Haluan naisen, joka on samanlainen: siis pystyy näyttämään tunteitaan, halaamaan ja suutelemaan vaikka muita olisi paikalla. En jaksaisi yhtään sellaista naista, joka torjuu hellyydenosoitukset ja kivahtaa "No mitä sinä nyt siinä kiehnäät...", jos häntä yrittäisi suudella.
 
vierailija
Ethän vaan tee liikaa omia tulkintoja, ettei vaan käy niin, että tulkitset asiassa olevan jotain sellaista negatiivista mitä siinä ei todellisuudessa ole, ettei vaan tulisi kuvitteellisia esteitä meidän välille❤
 
Ethän vaan tee liikaa omia tulkintoja, ettei vaan käy niin, että tulkitset asiassa olevan jotain sellaista negatiivista mitä siinä ei todellisuudessa ole, ettei vaan tulisi kuvitteellisia esteitä meidän välille
En tiedä, kenelle tuo oli osoitettu, joten luultavasti vastaan sivusta. Omassa tapauksessani voi toki olla, että kuvittelen negatiivisia seikkoja, siis niitä "esteitä", enemmän kuin mitä niitä ehkä oikeasti onkaan, mutta niin kauan kun mitään positiivisia merkkejä ei ole, niin silloin on toki luonnollista nähdä tilanne melko negatiivisesti - kun ei ole perusteita muuhunkaan. Jos jotain positiivisia signaaleja olisi, niin kyllä mä tulkitsisin ne niiin yli kuin olisi mahdollista. Koska itsellä on tunteita, niin sitä haluaisi niin kovin nähdä edes pieniä merkkejä siitä, että toisellakin niitä on.
 
vierailija
En tiedä, kenelle tuo oli osoitettu, joten luultavasti vastaan sivusta. Omassa tapauksessani voi toki olla, että kuvittelen negatiivisia seikkoja, siis niitä "esteitä", enemmän kuin mitä niitä ehkä oikeasti onkaan, mutta niin kauan kun mitään positiivisia merkkejä ei ole, niin silloin on toki luonnollista nähdä tilanne melko negatiivisesti - kun ei ole perusteita muuhunkaan. Jos jotain positiivisia signaaleja olisi, niin kyllä mä tulkitsisin ne niiin yli kuin olisi mahdollista. Koska itsellä on tunteita, niin sitä haluaisi niin kovin nähdä edes pieniä merkkejä siitä, että toisellakin niitä on.
Mun tunteista ei pitäisi olla epäselvyyttä koska olen useasti tuonut ilmi hänelle
 

Yhteistyössä