Mikä on erinlainen?Mä taas haluaisin kumppanin joka ymmärtää, että en ole samanlainen, vaan erinlainen.
En tiedä, kenelle tuo oli osoitettu, joten luultavasti vastaan sivusta. Omassa tapauksessani voi toki olla, että kuvittelen negatiivisia seikkoja, siis niitä "esteitä", enemmän kuin mitä niitä ehkä oikeasti onkaan, mutta niin kauan kun mitään positiivisia merkkejä ei ole, niin silloin on toki luonnollista nähdä tilanne melko negatiivisesti - kun ei ole perusteita muuhunkaan. Jos jotain positiivisia signaaleja olisi, niin kyllä mä tulkitsisin ne niiin yli kuin olisi mahdollista. Koska itsellä on tunteita, niin sitä haluaisi niin kovin nähdä edes pieniä merkkejä siitä, että toisellakin niitä on.Ethän vaan tee liikaa omia tulkintoja, ettei vaan käy niin, että tulkitset asiassa olevan jotain sellaista negatiivista mitä siinä ei todellisuudessa ole, ettei vaan tulisi kuvitteellisia esteitä meidän välille
Olisko tunniste?Mikä on erinlainen?
Mun tunteista ei pitäisi olla epäselvyyttä koska olen useasti tuonut ilmi hänelleEn tiedä, kenelle tuo oli osoitettu, joten luultavasti vastaan sivusta. Omassa tapauksessani voi toki olla, että kuvittelen negatiivisia seikkoja, siis niitä "esteitä", enemmän kuin mitä niitä ehkä oikeasti onkaan, mutta niin kauan kun mitään positiivisia merkkejä ei ole, niin silloin on toki luonnollista nähdä tilanne melko negatiivisesti - kun ei ole perusteita muuhunkaan. Jos jotain positiivisia signaaleja olisi, niin kyllä mä tulkitsisin ne niiin yli kuin olisi mahdollista. Koska itsellä on tunteita, niin sitä haluaisi niin kovin nähdä edes pieniä merkkejä siitä, että toisellakin niitä on.
Mitä viime kerralla sitten tapahtui?Yritän miettiä muutakin kuin sinua, mutta eihän se taas viimekertaisen jälkeen onnistu.
MIksi jättää tulkinnan varaa? Miksei voi tuoda ajatuksiaan ja tunteitaan selkeästi esiin?Ethän vaan tee liikaa omia tulkintoja, ettei vaan käy niin, että tulkitset asiassa olevan jotain sellaista negatiivista mitä siinä ei todellisuudessa ole, ettei vaan tulisi kuvitteellisia esteitä meidän välille
En mä tarkotuksella tee mitään sellasta, mutta kaikesta ei voi avoimesti puhua ja jotkut jutut ei varmaan yksinkertaisesti tule mieleen, että pitäis sanoa, koska jos ne jotenkin itelle itsestäänselvyyksiäMIksi jättää tulkinnan varaa? Miksei voi tuoda ajatuksiaan ja tunteitaan selkeästi esiin?
Tässä on nyt se ydin, josta aattelen toisella tavalla. Kun mun mielestä kaikesta voi avoimesti puhua.En mä tarkotuksella tee mitään sellasta, mutta kaikesta ei voi avoimesti puhua ja jotkut jutut ei varmaan yksinkertaisesti tule mieleen, että pitäis sanoa, koska jos ne jotenkin itelle itsestäänselvyyksiä
Jatkan vielä, että joskus se on älyttömän vaikeaa, mutta silti voi.Tässä on nyt se ydin, josta aattelen toisella tavalla. Kun mun mielestä kaikesta voi avoimesti puhua.