Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla ei ole kyllä yhtään sellainen fiilis, ettei Jere olisi kiinnostunut, vaan enemmänkin että hän tukahduttaa sitä kiinnostustaan. Toki jos sen tekee riittävän onnistuneesti, niin käytännön tasolla lopputulos voi olla ihan samakin.
 
vierailija
Multa on kieltämättä loppunut halut shipata koska enemmän ja enemmän tulee fiilis, että Bojan olisi yhä edes vähän kiinnostunut mutta Jere on mennyt elämässä eteenpäin. Taidetaa me shipparit saada tässä vaan siipeemme samalla tavalla kuin Bojankin.
Kukin shippaa omista yksilöllisistä lähtökohdistaan ja odotuksistaan käsin. Itse ajattelen eri tavoin. Näen edelleen molemminpuolista kiellettyä kiinnostusta ja syvää ystävyyttä. On ihanaa että nämä kaksi taas tapaavat ensi viikolla, se riittää mulle<3
 
vierailija
Se oli kyllä jotenkin söpöä, että Häärijä oli linjoilla Itsestä ainakin tuntuu, että haluavat pitää sen yksityisenä jos hengaavat K:n kanssa vapaa-ajalla niin siksi vastaus oli sellainen kuin oli. Toki jos he johonkin baariin päätyvät niin sen ihmiset tulevat näkemään, mutta eivät ainakaan sitä halunneet etukäteen paljastaa ja se on ihan ymmärrettävää
Jep, tiedon paljastaminen on myös turvallisuuskysymys. K ei saa tällä hetkellä missään olla rauhassa ja B on tästä varmasti tietoinen. Esim.baarireissut pitää K:n suunnitella tarkkaan ja pyytää mahdollisesti turvamiestä mukaan.
 
vierailija
Siis mitä, yksi ihan järkeviäkin ficcejä kirjoittava tyyppi kirjoitti ficin, jossa Jere on raskaana eikä tiedä, onko lapsen isä Bojan, Tommy vai Häärijä. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. :D No, repeilen kyllä.
 
vierailija
Siis mitä, yksi ihan järkeviäkin ficcejä kirjoittava tyyppi kirjoitti ficin, jossa Jere on raskaana eikä tiedä, onko lapsen isä Bojan, Tommy vai Häärijä. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. No, repeilen kyllä.
Kaikenlaisista asioista voi fikkejä kirjoittaa :D Ei siinä, joskus outokin konsepti toimii, kun kirjoittaja on tarpeeksi hyvä. Mutta tämä ei nyt kyllä iskenyt, pakko tunnustaa. Koetin lukea tätä, mutta ei.

(Voi kun "If I Had Another Chance Tonight" päivittäisi taas pian, mutta kun juuri eilen päivitti, niin sitä saa taas hetken odotella. Siinä on ainoa fikki, jota olen viime aikoina jaksanut sydän syrjällä seurata.)
 
vierailija
Kaikenlaisista asioista voi fikkejä kirjoittaa Ei siinä, joskus outokin konsepti toimii, kun kirjoittaja on tarpeeksi hyvä. Mutta tämä ei nyt kyllä iskenyt, pakko tunnustaa. Koetin lukea tätä, mutta ei.

(Voi kun "If I Had Another Chance Tonight" päivittäisi taas pian, mutta kun juuri eilen päivitti, niin sitä saa taas hetken odotella. Siinä on ainoa fikki, jota olen viime aikoina jaksanut sydän syrjällä seurata.)
En tiedä huomasitko, että tuo raskausficci ja If I Had Another Chance Tonight ovat siis saman tyypin. :) Mikä on vähän outoa. Mutta selkeästi siellä on monia näitä ficcaajia, jotka seilaavat ihan miten sattuu.
 
vierailija
En tiedä huomasitko, että tuo raskausficci ja If I Had Another Chance Tonight ovat siis saman tyypin. Mikä on vähän outoa. Mutta selkeästi siellä on monia näitä ficcaajia, jotka seilaavat ihan miten sattuu.
Tajusin tuon itse asiassa vasta kun olin tuon viestin kirjoittanut ja menin toiveekkaana tarkistamaan, olisiko kuitenkin tullut lisää lukuja tuohon fikkiin. :D En olisi fikin konseptin perusteella välittömästi yhdistänyt, että sama tyyppi on kyseessä! Vähän nauratti. Noh, ei voi aina kaikki osua kaikkiin lukijoihin. Ja tosiaan, jotkut seilailee eri shippien välillä miten sattuu. Eipä siinä, kukin tyylillään, mutta itse olen niin uskollinen omalle paatilleni, etten voisi kuvitellakaan.
 
vierailija
Minulla ei ole kyllä yhtään sellainen fiilis, ettei Jere olisi kiinnostunut, vaan enemmänkin että hän tukahduttaa sitä kiinnostustaan. Toki jos sen tekee riittävän onnistuneesti, niin käytännön tasolla lopputulos voi olla ihan samakin.
Varmasti on kiinnostunut, mutta on ehkä kamppaillut omien tuntemustensa ja realiteettien välillä. Voi olla aikamoinen shokki, kun ensimmäistä kertaa elämässään huomaa kiinnostuneensa samaa sukupuolta olevasta henkilöstä. Ihminen ihastuu ihmiseen, ei hänen sukupuoleensa. Jos osuu kohdalle samaa sukupuolta oleva ihastus, voi asian käsitteleminen ottaa aikansa. Etenkin, kun Jeren lähipiiri on todennäköisesti hyvin heteronormatiivista "jätkäporukkaa".

Mulla on vahvat fibat siitä, että B:lle asia ei olisi yhtä vaikea ylitettäväksi, ehkä julkisuudessa myönnettäväksi kylläkin. Ja tässä taustalla ihan kulttuurien väliset erot.
 
vierailija
Varmasti on kiinnostunut, mutta on ehkä kamppaillut omien tuntemustensa ja realiteettien välillä. Voi olla aikamoinen shokki, kun ensimmäistä kertaa elämässään huomaa kiinnostuneensa samaa sukupuolta olevasta henkilöstä. Ihminen ihastuu ihmiseen, ei hänen sukupuoleensa. Jos osuu kohdalle samaa sukupuolta oleva ihastus, voi asian käsitteleminen ottaa aikansa. Etenkin, kun Jeren lähipiiri on todennäköisesti hyvin heteronormatiivista "jätkäporukkaa".

Mulla on vahvat fibat siitä, että B:lle asia ei olisi yhtä vaikea ylitettäväksi, ehkä julkisuudessa myönnettäväksi kylläkin. Ja tässä taustalla ihan kulttuurien väliset erot.
Jep, juuri tämä. Tosin joskus ihmiset onnistuvat blokkaamaan ja tukahduttamaan heteroihastuksiakin tosi vahvasti.

Minä en usko, että kyseessä on kulttuurierot vaan uskon Bojanilla olleen aiemminkin miespuolisia ihastuksia, asia on käsitelty todnäk jo teini-iässä, luonnollisestikaan en voi varmasti tätä tietää. Toki on eri asia rakastua miespuoliseen kansainväliseen tähteen kuin naapurin kundiin.

- Joymuffin
 
vierailija
Varmasti on kiinnostunut, mutta on ehkä kamppaillut omien tuntemustensa ja realiteettien välillä. Voi olla aikamoinen shokki, kun ensimmäistä kertaa elämässään huomaa kiinnostuneensa samaa sukupuolta olevasta henkilöstä. Ihminen ihastuu ihmiseen, ei hänen sukupuoleensa. Jos osuu kohdalle samaa sukupuolta oleva ihastus, voi asian käsitteleminen ottaa aikansa. Etenkin, kun Jeren lähipiiri on todennäköisesti hyvin heteronormatiivista "jätkäporukkaa".

Mulla on vahvat fibat siitä, että B:lle asia ei olisi yhtä vaikea ylitettäväksi, ehkä julkisuudessa myönnettäväksi kylläkin. Ja tässä taustalla ihan kulttuurien väliset erot.
Sori mutta mistä te päättelette että hän edes tollasia olisi kokenu? Vai onko kyse vaan teidän mielikuvituksesta.
 
vierailija
Kukin shippaa omista yksilöllisistä lähtökohdistaan ja odotuksistaan käsin. Itse ajattelen eri tavoin. Näen edelleen molemminpuolista kiellettyä kiinnostusta ja syvää ystävyyttä. On ihanaa että nämä kaksi taas tapaavat ensi viikolla, se riittää mulle<3
Mä taas shippaan pelkästään mielikuvituksen tasolla, ja tosielämän tapahtumat on yhdentekeviä. Tottakai tulee saamaan siipeensä, jos ottaa shippauksen liian tosissaan ja alkaa toivoa, että shipattavista henkilöistä tulee pari myös oikeassa elämässä.
 
vierailija
Jep, juuri tämä. Tosin joskus ihmiset onnistuvat blokkaamaan ja tukahduttamaan heteroihastuksiakin tosi vahvasti.

Minä en usko, että kyseessä on kulttuurierot vaan uskon Bojanilla olleen aiemminkin miespuolisia ihastuksia, asia on käsitelty todnäk jo teini-iässä, luonnollisestikaan en voi varmasti tätä tietää. Toki on eri asia rakastua miespuoliseen kansainväliseen tähteen kuin naapurin kundiin.

- Joymuffin

Ihan samaa ajattelen. Oliko jossain haastattelussa, että Bojanilla on ollut elämässään yksi pidempi suhde ja se oli Melanien kanssa 18-vuotiaana. Ehkä hän on hakenut itseään ja identiteettiään, ehkä tekee sitä yhä.

Novi val -livevideon tunnemyrsky on ehkä enemmän kuin pelkkää surua bändikaverin lähdöstä. En väitä, että heillä olisi ollut suhde Martinin kanssa, mutta ehkä kuitenkin pelkkää ystävyyttä syvempi tunneside. Siltä se ainakin näytti.
 
vierailija
Sori mutta mistä te päättelette että hän edes tollasia olisi kokenu? Vai onko kyse vaan teidän mielikuvituksesta.

Et ole nähnyt videoita ja haastatteluja, joita K ihan valtamediassa antoi ESCn jälkeen? Harvoin näkee niin ihastuneen miehen puhetta tv-ruudussa. Melkein toivoin, että kunpa oma kumppani puhuisi minusta joskus silmät yhtä lailla loistaen.
 
vierailija
Et ole nähnyt videoita ja haastatteluja, joita K ihan valtamediassa antoi ESCn jälkeen? Harvoin näkee niin ihastuneen miehen puhetta tv-ruudussa. Melkein toivoin, että kunpa oma kumppani puhuisi minusta joskus silmät yhtä lailla loistaen.
Aina tulee toi sama perustelu. Jere heitti jossain Bojan i love you ja sen perusteella päätellään kaikenlaista seksuaali identiteettiä myöten.
 
vierailija
Aina tulee toi sama perustelu. Jere heitti jossain Bojan i love you ja sen perusteella päätellään kaikenlaista seksuaali identiteettiä myöten.
Siinä haastattelussa oli paljon muutakin alkaen heidän tutustumisensa kuvauksesta. Koko haastattelusta kyllä näkyi, että isoista tunteista oli kyse. Oletko koko haastattelun nähnyt? Jonnekin se huuma kuitenkin katosi tai piilotettiin Malediiveilla.
 

Yhteistyössä