Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan kuin Bojan olis laihtunut 🤔? Vai tekeekö tuo mustavalkoisuus ja viikset sellaisen vaikutelman?
 
vierailija
Äsken tapahtui toimiston avotilassa se, mitä olen koko ajan pelännyt: Avasin puhelimen selaimella ton ylläolevan tiktok-linkin ja vaikka _mielestäni_ en poistanut mykistystä, Dopamin alkoi soida puhelimesta täydellä volyymillä 🤪😬

Menin paniikkiin enkä saanut luuria hiljenemään muuta kuin sammuttamalla sen 🙈

Onni onnettomuudessa, että tässä tilassa ei juuri nyt istu muita ihmisiä kuin ihan vain pari hassua ja hekin 10 metrin päässä.

Täytyy vissiin tästedes pitää langallisia luureja kiinni puhelimessa varmuuden vuoksi 🙈
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Ihan kuin Bojan olis laihtunut ? Vai tekeekö tuo mustavalkoisuus ja viikset sellaisen vaikutelman?
Mäkin kyllä oon katsonut jo itseasiassa noita muutamia viime aikaisia keikkakuvia, että ihan kuin B ois laihtunut... Toisaalta onhan hänellä varmasti melkoista stressiä ollut sen Gregor homman ja niitten twitter väitteiden kanssa (lisäksi tieenkin voi vielä olla muutakin mistä ei ole tietoa) joten eikai se ihme jos on laihtunutkin...
 
vierailija
Linkitän tännekin, kun luulen että tällä hetkellä täällä voitaisiin enemmän arvostaa: K/B-videoita, aikajanaa ja tiivistelmiä tekevä "korvessa"-nimimerkki on koonnut kaiken tekemänsä kätevästi listaksi.

Tuolta voi palata kertailemaan ja fiilistelemään ihan aikajanan kanssa K ja B tekemisiä, seuraavaa tapaamista odotellessa :) Videot eivät vaan taida näkyä tumblriin kirjautumattomalle, niin suositan rekisteröitymään!
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Äsken tapahtui toimiston avotilassa se, mitä olen koko ajan pelännyt: Avasin puhelimen selaimella ton ylläolevan tiktok-linkin ja vaikka _mielestäni_ en poistanut mykistystä, Dopamin alkoi soida puhelimesta täydellä volyymillä

Menin paniikkiin enkä saanut luuria hiljenemään muuta kuin sammuttamalla sen

Onni onnettomuudessa, että tässä tilassa ei juuri nyt istu muita ihmisiä kuin ihan vain pari hassua ja hekin 10 metrin päässä.

Täytyy vissiin tästedes pitää langallisia luureja kiinni puhelimessa varmuuden vuoksi
Linkkien aukaisu on aina riski 😄
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Linkitän tännekin, kun luulen että tällä hetkellä täällä voitaisiin enemmän arvostaa: K/B-videoita, aikajanaa ja tiivistelmiä tekevä "korvessa"-nimimerkki on koonnut kaiken tekemänsä kätevästi listaksi.

Tuolta voi palata kertailemaan ja fiilistelemään ihan aikajanan kanssa K ja B tekemisiä, seuraavaa tapaamista odotellessa Videot eivät vaan taida näkyä tumblriin kirjautumattomalle, niin suositan rekisteröitymään!
Vau, mikä aarreaitta 😍!
 
vierailija
Musta toi viiksikäs paidaton B on ihan helvetin kuuma, ja tosiaan näyttäis olevan timmimmässä kunnossa. Varmaan ollut paremmin aikaa syödä terveellisesti ja treenata, kun ollut vähemmän keikkoja, ja toisaalta ollut tärkeää myös terveyden ja hyvinvoinnin kannalta.
 
vierailija
Äsken tapahtui toimiston avotilassa se, mitä olen koko ajan pelännyt: Avasin puhelimen selaimella ton ylläolevan tiktok-linkin ja vaikka _mielestäni_ en poistanut mykistystä, Dopamin alkoi soida puhelimesta täydellä volyymillä

Menin paniikkiin enkä saanut luuria hiljenemään muuta kuin sammuttamalla sen

Onni onnettomuudessa, että tässä tilassa ei juuri nyt istu muita ihmisiä kuin ihan vain pari hassua ja hekin 10 metrin päässä.

Täytyy vissiin tästedes pitää langallisia luureja kiinni puhelimessa varmuuden vuoksi
Huh!
Mä kuolen nauruun ajatuksestakin, että jollain tätimäisellä mammalla (itseni mukaan lukien) pärähtäisi työpaikalla - tai jossain teamsissä - soimaan joku Grindr mayhem :D
 
vierailija
Musta toi viiksikäs paidaton B on ihan helvetin kuuma, ja tosiaan näyttäis olevan timmimmässä kunnossa. Varmaan ollut paremmin aikaa syödä terveellisesti ja treenata, kun ollut vähemmän keikkoja, ja toisaalta ollut tärkeää myös terveyden ja hyvinvoinnin kannalta.
HAluaa näyttää hyvältä, kun tärkeä Nordic Tour alkaa ;)
Ja pääsee Helsinkiin näkemään poikaystäväänsä. 🩷
 

Yhteistyössä