Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikilla on oikeus olla keskustelussa, ei ole mitään syytä tämän nimimerkillisen poistua, eiköhän hänen häiritsijänsä poistu, jos ilmoitus tehty/tehdään ja rupeavat asiaa tutkimaan
Eivät rupea tutkimaan, eikä kukaan ole tehnyt mitään ilmoitusta. Eikä mikään tutkimiskynnys ylity, koska saan sanoa valheelle vaikuttavaa toimintaa valheelle vaikuttavaksi.
 
vierailija
Minulle joka en lue toista ketjua, tätä torailua on äärimmäisen raskas seurata kun en tiedä mistä on kyse, eikä kiinnosta. Parempi palata purteen aamulla ja mennä uneksimaan
Eivät rupea tutkimaan, eikä kukaan ole tehnyt mitään ilmoitusta. Eikä mikään tutkimiskynnys ylity, koska saan sanoa valheelle vaikuttavaa toimintaa valheelle vaikuttavaksi.
Sen päättää poliisi.
 
vierailija
Molemmat ketjut muuttuneet todella vastenmielisiksi, kiitos Aito Kriitikon maanisen vouhkaamisen. Ennustin sen kestävän päiväkausia, mutta näin pakkomielteiseksi ja ala-arvoiseksi en olisi uskonut sen yltyvän. Enkä sitten ole kumpikaan sun vainon kohteista, ennen kuin sen syyttelyn keksit aloittaa. En ymmärrä mikä ajaa ihmisen tuohon pisteeseen, mutta ihan todella harmittaa että pilataan ketjut joista itse ainakin haen kepeyttä ja huumoria arkeen, joka on muutoin usein enemmän tai vähemmän kuraa.
 
vierailija
Siksi lähti koska ei jaksanut. Tarotar ei ole sama henkilö. Ja kyllä RR pystyy todistamaan hyökkäykset häntä kohtaan esim.kuvankaappauksilla joissa sinä hyökkäät hänen kirjoituksiaan vastaan. Usko minua kaivat vain kuoppaa itsellesi.
Mutta ei hän pysty todistamaan poliisille, että hän kirjoitti ne kommentit, joihin hyökättiin. Hänhän voi olla kuka tahansa kuupää, joka menee poliisille selittämään, että tässä hyökättiin minua vastaan. Todista se ensin, että kirjoitit itse siinä myös! Ei pysty. Ei ole hänen oma tilinsä tms.
 
vierailija
Mähän voin väittää, että ne hyökkäyksen kohteena olleet kommentit oli mun kynästä! Eikä Sanoma varmaan luovuta yksittäiselle käyttäjälle mitään ip-tietoja, eikä poliisi taas tutki, ellei ole varmuutta, ketä loukkaukset koskivat. Niin että ihan yksin oot sitä mieltä, että sua loukattiin, vaikka itse keitit koko soppasi.
 
vierailija
Molemmat ketjut muuttuneet todella vastenmielisiksi, kiitos Aito Kriitikon maanisen vouhkaamisen. Ennustin sen kestävän päiväkausia, mutta näin pakkomielteiseksi ja ala-arvoiseksi en olisi uskonut sen yltyvän. Enkä sitten ole kumpikaan sun vainon kohteista, ennen kuin sen syyttelyn keksit aloittaa. En ymmärrä mikä ajaa ihmisen tuohon pisteeseen, mutta ihan todella harmittaa että pilataan ketjut joista itse ainakin haen kepeyttä ja huumoria arkeen, joka on muutoin usein enemmän tai vähemmän kuraa.
No käännä selkäsi huijarille niin arkesi paranee heti monta kymmentä prosenttia!
 
vierailija
Sinä jolla on nyt joku vainoharhainen psykoosi päällä, ole hyvä ja hae apua itsellesi jostain, esim täältä: MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.
 
vierailija
Sinä jolla on nyt joku vainoharhainen psykoosi päällä, ole hyvä ja hae apua itsellesi jostain, esim täältä: MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.
Huoh, menen aamulla kylläkin ihan normaalisti töihin, asiakaspalveluun vieläpä, mitä olen tehnyt jo 15 vuotta. Ihmeellistä, miten rikollisia hyysätään ja heistä suuttuville turkytetään jotain kriisipuhelinnumeroa. Eiköhän sinun kannattaisi soittaa siiten vaikka itse, jos mieli noin murenee, kun joku on vihainen.
 
vierailija
Mähän voin väittää, että ne hyökkäyksen kohteena olleet kommentit oli mun kynästä! Eikä Sanoma varmaan luovuta yksittäiselle käyttäjälle mitään ip-tietoja, eikä poliisi taas tutki, ellei ole varmuutta, ketä loukkaukset koskivat. Niin että ihan yksin oot sitä mieltä, että sua loukattiin, vaikka itse keitit koko soppasi.
En ole henkilö kenestä puhut mutta poliisi tutkii molempien kirjoittajien ip osoitteet kyllä ja saa selville mistä viestit ovat lähteneet. Sanoma luovuttaa nuo tiedot poliisille. Käypä y laudalla kysymässä , siellä ne on jatkuvasti poliisin hampaissa.
Yksi ihminen on nyt näköjään ottanut Jumalan roolin ja päättänyt että hänelle on valehdeltu. Koita nyt hyvä ihminen päästä tuosta yli ihan itsesi takia.
 
vierailija
Vähän vaikeaa on Tarotar-rassukan mennä poliisille valittamaan, että häntä haukuttiin netissä, kun kyseessä ei ole hänen oma tilinsä. Poliisi sanoo, että todistapa ensin, että se kohde olet sinä. Niiiih.
 

Yhteistyössä