Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi että miten hyvää pohdintaa täällä tänä iltana. Kenenkään kanssa en ollut eri mieltä, monen viestiä olisin halunnut lainata, ja sanoa, että juuri näin.
Valmistelen itseäni siihen, että shippi loppuu, tai ainakin vaimenee. Nordic touria odotan minäkin, mutta sillä tiedolla tai pelolla, että meille tullaan jakamaan paljon vähemmän materiaalia. Se pitää ruusuille suoda, koska tässä voi olla myös sydämet matkassa, joihin tekee kipeää. Aina eivät rakastavaiset vain saa toisiansa.
Jere on saanut niin paljon, tuskin tässä kohtaa huomaa, että saattaa missata tärkeimmän. He is living the time of his life. Kaikki haluaa häntä, ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. MUTTA. Se voi olla ihan kohtuullisen piankin, että Jere alkaa miettiä, mitä olisi pitänyt tehdä. Siinä kohtaa on JO tietysti suosionsa huipulla, ja näin menemme vuosia eteenpäin. Tai sitten jotain muuta.
Kyllä nämä pojat ovat tähän asti osanneet meidät koukuttaa, saapa nähdä missä mennään lokakuussa.
Minä menen kuitenkin joulukuussa JO:n keikalle.
 
vierailija
Voi että miten hyvää pohdintaa täällä tänä iltana. Kenenkään kanssa en ollut eri mieltä, monen viestiä olisin halunnut lainata, ja sanoa, että juuri näin.
Valmistelen itseäni siihen, että shippi loppuu, tai ainakin vaimenee. Nordic touria odotan minäkin, mutta sillä tiedolla tai pelolla, että meille tullaan jakamaan paljon vähemmän materiaalia. Se pitää ruusuille suoda, koska tässä voi olla myös sydämet matkassa, joihin tekee kipeää. Aina eivät rakastavaiset vain saa toisiansa.
Jere on saanut niin paljon, tuskin tässä kohtaa huomaa, että saattaa missata tärkeimmän. He is living the time of his life. Kaikki haluaa häntä, ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. MUTTA. Se voi olla ihan kohtuullisen piankin, että Jere alkaa miettiä, mitä olisi pitänyt tehdä. Siinä kohtaa on JO tietysti suosionsa huipulla, ja näin menemme vuosia eteenpäin. Tai sitten jotain muuta.
Kyllä nämä pojat ovat tähän asti osanneet meidät koukuttaa, saapa nähdä missä mennään lokakuussa.
Minä menen kuitenkin joulukuussa JO:n keikalle.
❤ Tämä jotenkin herkisti ja toi Leilan tulevaisuus/parkkipaikka ficcin mieleen.. voih, kunpa kummankaan ei tarvitsisi joutua miettimään, mitä jos.. 😢

Ailakki
 
vierailija
Kyllä sieltä on Bangkokista tänäänkin singahtanut viesti Slovenian suuntaan. Ehkä selfie rantatuolissa loikoillessa tai turistikojusta hassu jokerihattu päässä. Ljubim ti...te. I'm happy we'll see soon, Jokerman.
 
vierailija
Itse olen miettinyt että onkohan hän jonka nimeä ei saa mainita ns.kieltänyt K:ta menemästä sloveniaan... Enkä tarkoita tätä mitenkään ilkeämielisesti, mutta kun hän roikkui silloin kesäkuussakin mukana jos ei nyt koko aikaa niin kuitenkin suurimman osan ajasta niin eipä oikein oo voinut välttyä tältäkään ajatukselta.
Siinä tapauksessa hän tietää, että hänellä on jotain pelättävää. Olisi kyllä todella outo tilanne, jos joutuu vahtimaan kymppaniaan. Mutta aika tossu on K jos uskoo kieltoa. Tuskin on kieltämisestä kyse. Jostain syystä vaikuttaa siltä, että K ei saa lähdetyksi yksin.
 
vierailija
Toi peppuvideo on ylivoimainen lempiklassikko pojilta. Siihen ei vain kyllästy koskaan. En kestä miten ihana toi Bojanin läpsäys Kärtsän perseelle on, se vaan on niin parasta heitä.
Muistan, kun alkuun näin tuon, en edes huomannut koko läpsäystä 😮
Mutta menin kehaisemaan ketjussa Kärtsän persettä siinä. Niin silloin joku huomautti, että niin, ja Bojan läpsäisee Käärijää kivasti pepulle. Olin että mitä 😃 Siinä klippi parani vielä sellaiset 150% 😄 😁
 
vierailija
Älyttömän hyviä pohdintoja täällä tänään ❤❤❤ Olisin tykännyt niistä, jos olisin rekkautunut tänne.

Uskon, että tämä hurahtaminen hiipuu itse kullakin shippaajalla luonnollisesti jossakin vaiheessa, kun hiljaiseloa on kestänyt riittävän kauan tai kun omaan elämään tulee muita juttuja.

Toivoisin kuitenkin, että B:n ja K:n ystävyys säilyisi (ei tuollaista yhteyttä saa heittää hukkaan), eikä tulisi tarvetta sen sydäntäsärkevän parkkipaikkaficin sanoittamille ajatuksille ja tunteille 🥺

(Pitkästä aikaa arpa heitti mulle lauseen Minä rakastan sinua)

💡🤔❤🔥
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Tämä. Jos kaksi ihmistä näyttää niin onnellisilta yhdessä kuin nämä kaksi, on väärin ja suorastaan luonnonlakien vastaista, että he eivät voi olla koko ajan yhdessä.
Edellisessä kommentissa on sanottu se, mikä tässä tilanteessa niin hirveästi turhauttaa sivusta katsojaa. Heillä olisi saatavilla jotain, mitä harvalle tarjotaan, mutta jostain syystä eivät sitä ota. Joko toisen tai molempien syystä.
 
vierailija
Mä peilaan kyllä nykyään kovastikin K&B shippiä omaan elämääni. Mulla nimittäin oli/on tämmöinen ihmissuhde ihan omasta takaa. Joka kerta toistemme seurassa leijutaan kilometrien korkeuksissa ja se alkoi myös hyvin samantyylisesti heti ensitapaamisesta.

Mutta. Myös meillä olosuhteiden pakosta on iso välimatka, monta mutkaa, estettä ja tunnelukkoa läheisemmän suhteen tiellä. Tämän kanssa ollaan kipuiltu jo vuosia molemmin puolin.
Nykyään olemme hyvin vähän tekemisissä toistemme kanssa. Toisaalta on helpompi "unohtaa" se toisen olemassaolo arjen keskellä koska välimatka (fyysinen ja henkinen) on todella raastavaa. Mutta ei ne tunteet ole mihinkään kadonnut.
Ne ihan pienet, satunnaisen säännölliset yhteydenotot tuntuu edelleen yhtä upeilta, vaikka ei sisällöltään olisi kuulumisten kysymistä kummempia.
Ja oikeastaan ollaan työstetty koko ajan taustalla omilla tahoillamme juuri niitä tunnelukkojamme, jotka alunperin esti perinteisen rakkaussuhteen syntymisen meidän välille. Aika ajoin jompi kumpi päätyy sitten avautumaan lähes raadollisen rehellisesti toiselle siitä, miten isot ne tunteet ja kova se ikävä oikeasti on.

Eli en tiedä toivoako tällaista kenellekään, vaikka jossain mielessä tunnen olevani todella etuoikeutettu, kun olen tämän ihmisen elämäni aikana saanut tavata. Vähän surumielinen avautuminen tästä taisi tulla, mutta toivon siis koko sydämestäni että K&B välillä olisi tosiaan joko vain todella kaunis, läheinen ystävyyssuhde, tai sitten että osaisivat setviä tunteensa ja tilanteen esteistä ja mahdollisista tunnelukoista huolimatta meitä paremmin.
 
vierailija
Kiitos kauniista kommenteistanne. Siirappia en pysty toistamaan, mutta tartuin kiinni siihen, että täällä ainakin pari mainitsi olevansa hyvin epäromanttisia. Näin kuvailisin myös itseäni. Tai olisin kuvaillut ennen tätä kokemusta. Nyt tuntuu että jotakin on siinä suhteessa muuttunut. Ja tällaisia uusia puolia itsessään haluaa tutkia lisää. Pelkästään tämäkin tarjolla oleva tutkimusmatka tuntuu siltä, että on saanut arvokkaan lahjan.

Huomaan myös valmistelevani itseäni siihen, että tämä shippi loppuu. Jos ei vielä tänään niin ehkä kuitenkin pian. Päätin ottaa tästä mukaan kaiken ilon, valon, toivon, rakkaudellisuuuden ja sen uteliaisuuden, joka kannustaa katsomaan itseä ja maailmaa uudella tavalla. Mitään mielipahaa tai pettymystä en suostu tästä kantamaan. Varaudun siihen, että välttämättä shippiin liittyvät toiveet eivät toteudu, mutta olipahan ainutlaatuisen ihana ja koskettava haaveuni! Ja jos sitten toteutuvatkin, hurraan kuorossa mukana.

Sissi (Kuinka paljon kello on, montako sanaa? Joo, joo, tiedän että pitäisi olla jo menossa, arki kutsuu.)
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Koko "twin flame" -homma sekoitetaan usein soulmate-käsitteeseen. Jos noihin kaksoisliekkeihin uskoo, niin sehän nimenomaan ei ole mikään läpihuutojuttu, vaan usein tosin vaikea ja raastava tilanne, joka voi olla sekava vuosikausien ajan ja josta ei ole mitään takeita, että päädyttäisiin romanttisesti yhteen.
 
vierailija
Kiitos kauniista kommenteistanne. Siirappia en pysty toistamaan, mutta tartuin kiinni siihen, että täällä ainakin pari mainitsi olevansa hyvin epäromanttisia. Näin kuvailisin myös itseäni. Tai olisin kuvaillut ennen tätä kokemusta. Nyt tuntuu että jotakin on siinä suhteessa muuttunut. Ja tällaisia uusia puolia itsessään haluaa tutkia lisää. Pelkästään tämäkin tarjolla oleva tutkimusmatka tuntuu siltä, että on saanut arvokkaan lahjan.

Huomaan myös valmistelevani itseäni siihen, että tämä shippi loppuu. Jos ei vielä tänään niin ehkä kuitenkin pian. Päätin ottaa tästä mukaan kaiken ilon, valon, toivon, rakkaudellisuuuden ja sen uteliaisuuden, joka kannustaa katsomaan itseä ja maailmaa uudella tavalla. Mitään mielipahaa tai pettymystä en suostu tästä kantamaan. Varaudun siihen, että välttämättä shippiin liittyvät toiveet eivät toteudu, mutta olipahan ainutlaatuisen ihana ja koskettava haaveuni! Ja jos sitten toteutuvatkin, hurraan kuorossa mukana.

Sissi (Kuinka paljon kello on, montako sanaa? Joo, joo, tiedän että pitäisi olla jo menossa, arki kutsuu.)
Minä taas saan todella tehdä töitä itseni kanssa, että päällimmäiseksi tunteeksi ei jää pelkkä pettymys, jos tämä tarina pian päättyy. Silloin se mielestäni ei ollutkaan sitä miltä se ensin näytti, vaan aika paljon pelkkää viisuhuumaa. Toivottavasti en pilaa tällä muiden tunnelmaa. Olo vaan on jo nyt aika pettynyt. Minun on ollut koko ajan vaikea ymmärtää sitä tavallaan 'huijauksen' ilmapiiriä, joka varmaan ihan yleisesti liittyy someen. Tässä K B tapauksessa tarkoitan esim. ns fanservicea, sitä että K postailee B liittyviä juttuja tarkoittamatta niillä ainakaan sitä, mitä minä toivoisin.
 
vierailija
Minä taas saan todella tehdä töitä itseni kanssa, että päällimmäiseksi tunteeksi ei jää pelkkä pettymys, jos tämä tarina pian päättyy. Silloin se mielestäni ei ollutkaan sitä miltä se ensin näytti, vaan aika paljon pelkkää viisuhuumaa. Toivottavasti en pilaa tällä muiden tunnelmaa. Olo vaan on jo nyt aika pettynyt. Minun on ollut koko ajan vaikea ymmärtää sitä tavallaan 'huijauksen' ilmapiiriä, joka varmaan ihan yleisesti liittyy someen. Tässä K B tapauksessa tarkoitan esim. ns fanservicea, sitä että K postailee B liittyviä juttuja tarkoittamatta niillä ainakaan sitä, mitä minä toivoisin.

Shippaushan on lähtökohtaisesti aina pettymystä ja sen sietämistä. Ani harvoin siinä niin käy kuin me haluaisimme, eikä se liene tarkoituskaan. Oleellista on, mitä omien korviemme välissä ajattelemme ja mitä kaikkea se saa aikaan. Oma kesä on mennyt tässä, enkä ole juuri ulkopuolista maailmaan ehtinyt noteeraamaan. Eikä siinä mitään, tämä on tuonut paljon hyvää tullessaan. Silmälaput monen asian suhteen ovat avartuneet, ja olen vapautunut esim. omien tunteiden ilmaisemisessa aiemmasta. Läheisyys oman puolison kanssa on lisääntynyt - eikä hän raasu-parka tiedä lainkaan, mistä se johtuu :) - meillä on takana useamman vuosikymmenen kestänyt parisuhde, ja tämän kesän aikana ollaan palattu monella tapaa takaisin niihin suhteen alkuvuosiin. Ja siitä minä kyllä kiitän tätä parivaljakkoa ja kaikkea sitä, mitä heidän mukanaan on tullut.

Olen menossa Tampereelle JOn keikalle. Jo nyt vähän jännittää, mihin suuntaan tunteet menevät sen jälkeen, kun on nähnyt tyypit livenä. Kärtsää en ole nähnyt vielä livenä, mutta hänen keikalleenkin on lippu odottamassa. Kaverit naureskelevat, mutta haluan kokea, vieläkö kaikkien kehuma karisma kolahtaa paljon ja kaikenlaista nähneeseen viisikymppiseen.
 
vierailija
J: Why is it so cold here every morning? Bojan, You have taken my blanket again.
B: Morning. We haven't had a blanket for many nights. I am your only and best blanket, honey.
J: You are a great blanket, but I am Finnish. We can't survive the night without wool socks and blanket.
B: Wool socks? Now I understand. I got dozens of wool socks at concerts in Finland. The fans have made them themselves.
J: Wool socks? Really. Can you lend me one?
B: No, I can't. I am going to warm you up myself.
J: Yes, yes. Sounds good. Come on, I am completely frozen.
B: Mmmm, let's begin. Where do you want me to put my hands first.
J: You certainly now, I don't need to tell you that.
B: No, you don't. Now shut up. Soon you will already be hot.
 
vierailija
Minä taas saan todella tehdä töitä itseni kanssa, että päällimmäiseksi tunteeksi ei jää pelkkä pettymys, jos tämä tarina pian päättyy. Silloin se mielestäni ei ollutkaan sitä miltä se ensin näytti, vaan aika paljon pelkkää viisuhuumaa. Toivottavasti en pilaa tällä muiden tunnelmaa. Olo vaan on jo nyt aika pettynyt. Minun on ollut koko ajan vaikea ymmärtää sitä tavallaan 'huijauksen' ilmapiiriä, joka varmaan ihan yleisesti liittyy someen. Tässä K B tapauksessa tarkoitan esim. ns fanservicea, sitä että K postailee B liittyviä juttuja tarkoittamatta niillä ainakaan sitä, mitä minä toivoisin.
Ikää on jo kertynyt sen verran, että tiedän, ettei elämässä kaikki mene niinkuin haluaisi. Elokuvat ja kirjatkaan eivät välttämättä pääty onnellisesti.
Kyllähän se itseänikin hieman kirpaisee, ettemme koskaan varmaan mitään varsinaista suhdetta tule B K välillä näkemään. Se ei ajatus ei ole realistinen. Mutta toivoisin, että näkisimme kuitenkin välillä vilahduksia ystävyyssuhteesta, joka olisi jatkunut, se riittäisi.
Mitä tulee tuohon fanservice juttuun, niin toki sitä oli, aivan varmasti. Mutta kaiken vitsailun ja myös tuon molemminpuolisen fanservicen alle oli helppo piilottaa niitä syvempiä tunteita. Helppo antaa sille kaikelle selitys, että fanservice tässä vaan tehdään. Mutta kun sieltä vaan väkisinkin pilkahteli sitä aitoa onnea ja iloa, niin ei sitä voi kaikkea laittaa vain esityksen piikkiiin.
Se, millaisen kuvan olen K saanut, ei oikein sovi siihen, että olisi käyttänyt tai käyttäisi B hyväkseen oman suosionsa kasvattamiseksi. Jos oikeasti hylkäsi tuon rahakkaan Israelin keikankin JO takia, niin eiköhän sekin jostain kerro.

Katrina
 
vierailija
Ikää on jo kertynyt sen verran, että tiedän, ettei elämässä kaikki mene niinkuin haluaisi. Elokuvat ja kirjatkaan eivät välttämättä pääty onnellisesti.
Kyllähän se itseänikin hieman kirpaisee, ettemme koskaan varmaan mitään varsinaista suhdetta tule B K välillä näkemään. Se ei ajatus ei ole realistinen. Mutta toivoisin, että näkisimme kuitenkin välillä vilahduksia ystävyyssuhteesta, joka olisi jatkunut, se riittäisi.
Mitä tulee tuohon fanservice juttuun, niin toki sitä oli, aivan varmasti. Mutta kaiken vitsailun ja myös tuon molemminpuolisen fanservicen alle oli helppo piilottaa niitä syvempiä tunteita. Helppo antaa sille kaikelle selitys, että fanservice tässä vaan tehdään. Mutta kun sieltä vaan väkisinkin pilkahteli sitä aitoa onnea ja iloa, niin ei sitä voi kaikkea laittaa vain esityksen piikkiiin.
Se, millaisen kuvan olen K saanut, ei oikein sovi siihen, että olisi käyttänyt tai käyttäisi B hyväkseen oman suosionsa kasvattamiseksi. Jos oikeasti hylkäsi tuon rahakkaan Israelin keikankin JO takia, niin eiköhän sekin jostain kerro.

Katrina

Kärtsä on aivan liian hyväsydäminen ja kiltti, jotta käyttäisi toista ihmistä hyväkseen. Etenkin sellaista, jota kohtaan selkeästi tuntee jonkintyyppistä ihastusta. En halua enkä jaksa uskoa sellaiseen. Ihan aitoa tunnetta heidän välillään oli, ja on toivottavasti edelleen. Kun kahden ihmisen välillä on vahva kemia, se kyllä säilyy, vaikka ei koko ajan oltaisi tekemisissäkään. Ihan omasta kokemuksesta puhun - jos yhteys on joskus ollut, se palaa nopeasti takaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Lisäsin juuri aloitusnäytölle LadySLO:n suositteleman slovenian "ääntämissovelluksen"... 🤦🏻‍♀️ Välillä jopa toivon, että tämä hulluus loppuisi, mutta muutama viikko ainakin on jaksettava, ei voi mitään.
 
vierailija
Kärtsä on aivan liian hyväsydäminen ja kiltti, jotta käyttäisi toista ihmistä hyväkseen. Etenkin sellaista, jota kohtaan selkeästi tuntee jonkintyyppistä ihastusta. En halua enkä jaksa uskoa sellaiseen. Ihan aitoa tunnetta heidän välillään oli, ja on toivottavasti edelleen. Kun kahden ihmisen välillä on vahva kemia, se kyllä säilyy, vaikka ei koko ajan oltaisi tekemisissäkään. Ihan omasta kokemuksesta puhun - jos yhteys on joskus ollut, se palaa nopeasti takaisin.
Aivan täysin samaa mieltä tästä kaikesta.

Eilen oli ihania pohdintoja ja niihin osallistuin itsekin, mutta nyt tuntuu, että moni siirtyi niistä kovin haikeisiin tunnelmiin. Ymmärrettävää sinänsä, koska mieletön shippikesä alkaa olla ohi ja väistämättä elämä jatkaa kulkuaan eteenpäin, sekä näiden shippauksen kohteiden että meidän jokaisen oma elämä.

Mutta ei nyt vielä kokonaan vaivuta haikeuteen ja surumielisyyteen! Nordic Tour on jo ihan oven takana ja olen aivan varma, että kun K ja B näin pitkän ajan jälkeen taas tapaavat, suurilta tunteilta ei voida välttyä. Uskon ja toivon, että heillä tulee olemaan ihanaa yhdessä eivätkä mitenkään pysty sitä peittelemään niin, etteikö mekin siitä ilosta ja onnesta jotain nähtäisi. Ehkä paljonkin.

Ja mitä ikinä se tapaaminen tuokaan tullessaan, niin eiköhän me jatkossakin vähintään jotain välähdyksiä nähdä ja kuulla heidän yhteydestään.
 
vierailija
Kärtsä on aivan liian hyväsydäminen ja kiltti, jotta käyttäisi toista ihmistä hyväkseen. Etenkin sellaista, jota kohtaan selkeästi tuntee jonkintyyppistä ihastusta. En halua enkä jaksa uskoa sellaiseen. Ihan aitoa tunnetta heidän välillään oli, ja on toivottavasti edelleen. Kun kahden ihmisen välillä on vahva kemia, se kyllä säilyy, vaikka ei koko ajan oltaisi tekemisissäkään. Ihan omasta kokemuksesta puhun - jos yhteys on joskus ollut, se palaa nopeasti takaisin.
Hyvin sanottu! Onhan se helppoa ajatella että olisi vaan fan servicea mutta ei mielestäni tuollaisia tunteita pysty feikkaamaan mitenkään mitä heidän välillään on nähty... Tavastia on jo ihan nurkan takana ja vaikka kuinka ihanaa olisikin nähdä heistä materiaalia muutenkin kuin lavalta niin ymmärrän kyllä jos sitä ei tule, tärkeintä kuitenkin että he näkevät taas toisensa pian ♥
 
vierailija
Minulla on vieläkin migreeni siitä kun tein eilen energiatyöskentelyä yhden ystävän kanssa ja sen jälkeen tein vielä ruusuihimme liittyen. Oli tarkoitus pitää vähän taukoa näiden hommien kanssa, mutta nyt toinen astrologiamentoreistani ilmoitti, että tänään on Merkurius cazimissa, mikä on ilmeisesti erityisen suotuisa ajankohta joillekin aktiviteeteille ja oman karttani huomioiden kuulemma aivan erityisesti esim. minulle (en ymmärrä astrologiaa kauhean hyvin, niin en osa valitettavasti sanoa, keitä muita tämä koskee erityisen paljon), kuulemma varsinkin energiatyöskentelylle Joten no... eiköhän jatketa sitten. :)

En ole tänne juuri postaillut, osittain koska olen ollut usein niin hämmentynyt saamani datan kanssa (esim. Jereltä välittynyt viime aikoina lähes aina suuttumusta), mutta ainakin eilen Jerellä näytti olevan paljon prosessointia meneillään, vähän sama viba kuin Bojanilla oli hänen toipuessaan ajojahti- yms hommasta.

Ja kun tuo cazimi nyt on tänään, niin ilmeisesti kannattaa lukea tenttikirjoja, kirjoittaa ficcejä ja ehkä voimme yhdessä lähettää hyviä energioita ruusuille ihan erityisesti tänään. :)

-energiamamma
 
  • Rakkaus
Reactions: aksu:3

Yhteistyössä