Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Öisin kannattaa kaikkien satsata ihan nukkumiseen sen sijaan, että yritettäisiin ratsastaa jonkin hämärän provoilevalla höpönlöpöllä.

Päivisinkin kannattaa ihmisten satsata siihen, että jos jossain sattuu törmäämään näihin provoihin niin ei anna niille jalansijaa
 
vierailija
Yksikään järjissään oleva ei takerru toisten viesteihin. Mene muualle trollaamaan. Sivusta.
Yksikään järjissään oleva ei väitä viestin olevan trollausta. Saati että niihin olisi takerruttu. Mene trollamaan itse. Sivusta. Olet yhtä suuri trolli kuin se joka tehtailee näitä ei kohdennettuja draaman katkuisia viestejään. Kumpikin paskapostauksen maailmanmestareita!
 
Olisi mukava törmätä mies. Se olisi ihanaa, koska olet monin tavoin osoittanut olevasi oikeasti erittäin mukava ja empaattinen♥
Olen huomannut, että kahden kesken tavattuna useimmat ihmiset ovat mukavia. Kun seurassa on useampia ihmisiä, niin jotkut alkavat vetää jotain ihme roolia ja saattavat olla melko kuspäitäkin. Siinä yritetään korostaa itseä muiden ohi, kilpailla jonkun huomiosta tai olla siitä kateellisia jne.
 
vierailija
Olen huomannut, että kahden kesken tavattuna useimmat ihmiset ovat mukavia. Kun seurassa on useampia ihmisiä, niin jotkut alkavat vetää jotain ihme roolia ja saattavat olla melko kuspäitäkin. Siinä yritetään korostaa itseä muiden ohi, kilpailla jonkun huomiosta tai olla siitä kateellisia jne.
Minä taas en pysty isommassa joukossa keskustelemaan. Jään aina ulos ja tunnen jo valmiiksi itseni ulkopuoliseksi. Kahden kesken onnistuu. Vetäydyn sitten syrjään joukosta. Kerran joukossa oli eräs ulkomaalainen mies, joka osasi reippaasti kysyä onko minulla tylsää jne. koska olen vain hiljaa. Ei muut koskaan ole kyselleet. Kyse on niin jutun aiheistakin. Tunnen olevani niin ulkopuolinen. Nainen sivusta.
 

Yhteistyössä