vierailija
Hämärän seuraajan kanssa en ala mitään. Et kohdellut hyvin enkä laita enää viestiä.
Mikä on hämärän seuraaja? Tuo kuulostaa joltain uskonnollisen piirin termistöltä.Hämärän seuraajan kanssa en ala mitään. Et kohdellut hyvin enkä laita enää viestiä.
Ei liity uskonto tähän.Mikä on hämärän seuraaja? Tuo kuulostaa joltain uskonnollisen piirin termistöltä.
Mitä sitten tarkoittaa hämärä seuraaja?Ei liity uskonto tähän.
Luultavasti joku exä, joka on alkanut stalkkaamaan eron jälkeen. Sivusta.Mitä sitten tarkoittaa hämärä seuraaja?
No sekin voi olla. Ei mene oikein vain jakeluun, että miksi tälläisiä ei tuolle henkilölle/kellekkään voi laittaa suoraan. AIna vaan tälläiset pitää raapustaa tänne tai jonnekin nettiin.Luultavasti joku exä, joka on alkanut stalkkaamaan eron jälkeen. Sivusta.
Yksikään häirikkö tuskin lopettaa vain nätisti pyytämällä.No sekin voi olla. Ei mene oikein vain jakeluun, että miksi tälläisiä ei tuolle henkilölle/kellekkään voi laittaa suoraan. AIna vaan tälläiset pitää raapustaa tänne tai jonnekin nettiin.
Yksikään järjissään oleva ihminen ei kyllä lottoa yksistään vain sen varaan, että jos kirjoittaa harhoissa tänne jonkin muka tulikivenkatkuisen viestin niin että se saavuttaisi sen kenelle kirjoittaja on sen suunnannut.Yksikään häirikkö tuskin lopettaa vain nätisti pyytämällä.
Yksikään järjissään oleva ei takerru toisten viesteihin. Mene muualle trollaamaan. Sivusta.Yksikään järjissään oleva ihminen ei kyllä lottoa yksistään vain sen varaan, että jos kirjoittaa harhoissa tänne jonkin muka tulikivenkatkuisen viestin niin että se saavuttaisi sen kenelle kirjoittaja on sen suunnannut.
Yksikään järjissään oleva ei väitä viestin olevan trollausta. Saati että niihin olisi takerruttu. Mene trollamaan itse. Sivusta. Olet yhtä suuri trolli kuin se joka tehtailee näitä ei kohdennettuja draaman katkuisia viestejään. Kumpikin paskapostauksen maailmanmestareita!Yksikään järjissään oleva ei takerru toisten viesteihin. Mene muualle trollaamaan. Sivusta.
Trolli se vaan jatkaa.Yksikään järjissään oleva ei väitä viestin olevan trollausta. Saati että niihin olisi takerruttu. Mene trollamaan itse. Sivusta. Olet yhtä suuri trolli kuin se joka tehtailee näitä ei kohdennettuja draaman katkuisia viestejään. Kumpikin paskapostauksen maailmanmestareita!
Olen huomannut, että kahden kesken tavattuna useimmat ihmiset ovat mukavia. Kun seurassa on useampia ihmisiä, niin jotkut alkavat vetää jotain ihme roolia ja saattavat olla melko kuspäitäkin. Siinä yritetään korostaa itseä muiden ohi, kilpailla jonkun huomiosta tai olla siitä kateellisia jne.Olisi mukava törmätä mies. Se olisi ihanaa, koska olet monin tavoin osoittanut olevasi oikeasti erittäin mukava ja empaattinen
Minä taas en pysty isommassa joukossa keskustelemaan. Jään aina ulos ja tunnen jo valmiiksi itseni ulkopuoliseksi. Kahden kesken onnistuu. Vetäydyn sitten syrjään joukosta. Kerran joukossa oli eräs ulkomaalainen mies, joka osasi reippaasti kysyä onko minulla tylsää jne. koska olen vain hiljaa. Ei muut koskaan ole kyselleet. Kyse on niin jutun aiheistakin. Tunnen olevani niin ulkopuolinen. Nainen sivusta.Olen huomannut, että kahden kesken tavattuna useimmat ihmiset ovat mukavia. Kun seurassa on useampia ihmisiä, niin jotkut alkavat vetää jotain ihme roolia ja saattavat olla melko kuspäitäkin. Siinä yritetään korostaa itseä muiden ohi, kilpailla jonkun huomiosta tai olla siitä kateellisia jne.
Vai oletko?Rakastettuni