Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mainio minificci 🥰😅

Olen vasta lukenut selostuksen enkä vielä kuunnellut itse, mutta miksiköhän K heitti juuri tuon mökki- tai talojutun vastauksessaan. Jos pitäisi näistä kahdesta valita, yhteisbiisi olisi kai hurjan paljon todennäköisempi kuin yhteinen kämppä. Vai oliko tarkoitus sanoa, että ennemmin niin epätodennäköinen juttukin voisi toteutua. Hmmm, nyt en vissiin saa shippilaseja oikein päin päähän 😵

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Mainio minificci

Olen vasta lukenut selostuksen enkä vielä kuunnellut itse, mutta miksiköhän K heitti juuri tuon mökki- tai talojutun vastauksessaan. Jos pitäisi näistä kahdesta valita, yhteisbiisi olisi kai hurjan paljon todennäköisempi kuin yhteinen kämppä. Vai oliko tarkoitus sanoa, että ennemmin niin epätodennäköinen juttukin voisi toteutua. Hmmm, nyt en vissiin saa shippilaseja oikein päin päähän
No mietin kans, että onko jopa yhteinen kämppä todennäköisempi asia Kärtsän mielestä kun yhteinen biisi :D Jotenkin huvittaa kun heittää tuon talonrakentamisen ensin joka ei ees liity mitenkään kysymykseen, vitsi toki mutta tuli kuitenkin sen verran nopeaa vastaus että sekö oli ekana ajatuksena kun ajatteli B:tä :p
 
vierailija
Studiokommentti inspiroi hyvin pikaisen ficin. :) Toivottavasti tuosta talohommasta tulee vähän pidempääkin ficciä (ei pakosti oikeasta rakentamisesta, mutta muuten).


B: Babe, now that we finished building our studio, wanna work on some musical collaboration today?

K: What kind of collab you mean?

B: Mainly where you push me against the wall. Your moans are like music to my ears.

K: I am interested!

B: Also the padded walls are very nice for this.

K: Yes.

- Joymuffin
 
vierailija
Studiokommentti inspiroi hyvin pikaisen ficin. Toivottavasti tuosta talohommasta tulee vähän pidempääkin ficciä (ei pakosti oikeasta rakentamisesta, mutta muuten).


B: Babe, now that we finished building our studio, wanna work on some musical collaboration today?

K: What kind of collab you mean?

B: Mainly where you push me against the wall. Your moans are like music to my ears.

K: I am interested!

B: Also the padded walls are very nice for this.

K: Yes.

- Joymuffin
😁❤
 
vierailija
Toi on kyllä jo aika rohkee veto, kun kukkahattutädit taas voi pillastua, mutta tuolla se varmaan itse asiassa pohjustaa sitä musavideota, että se ei tulis niin shokkina, kun sitä ennen on jo ollut kaikenlaista jännää meininkiä....
 
vierailija
Kyllä meitä on nyt hemmoteltu ficeillä viime aikoina, kiitos tekijöille! ❤ Mulla on hetkellisesti ollut liikaa omaa elämää, ei meinaa millään pysyä lukutahdissa.

Muistan todella harvoin uniani. Enkä tiedä olenko edes kunnon bojanisti, enemmän team K. Mutta. Viime yönä näin unta, jossa olin kunnon puutarhurina jonkinlaisessa luupissa hehkuttamassa B:lle sen ja K:n tulossa olevaa kohtaamista. B lauloi aina uudestaan ja uudestaan jotain K:n kuuloista biisiä. Tilanne jotenkin alkoi useamman kerran alusta ja päätyi joka kerta siihen, että B unohti täysin K:n ja haluskin viettää loppuelämänsä mun kanssa. Kyllä, mun kanssa. Olin vaan että ei ei, muistatko K:n, oon nyt oottanut täällä jo aivan liian kauan teidän tunteikasta jälleennäkemistä, vaadin että mennään tän kaikkien toivoman kässärin mukaan. Mutta mikään ei auttanut. Lopulta annoin aina periksi.

Heräsin kellon soittoon ennen kuin selvisi, minkälainen vastentahtoinen Balkanin prinsessa musta tuli.

Freud, Jung & co, tulkaas vähän jeesaan tulkinnassa. 😄

Sissi
 

Yhteistyössä