Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ok, en nyt ehkä pääse kiinni tohon mikä ärsyttää, ei voi sitten mitään kai, tavallisia juttujahan muutkin kertoo, ankeuttavia juttuja ihan tarpeeksi siellä mun mielestä, niin hyvä, että on pirtee, tämä tästä
 
vierailija
Aito se huomattiin jo vauvalla että olet kateellinen. Lasket tykkäyksiä ja kaikki ovat huomanneet kateutesi. Kukaan normaali ihminen ei tykkäyksiä kyttää. Koita nyt päästä yli siitä että ihmisiä on erilaisia. Olit saanut jo Ruusurouvan itkemään. Eikö se riitä ?
 
vierailija
Aito se huomattiin jo vauvalla että olet kateellinen. Lasket tykkäyksiä ja kaikki ovat huomanneet kateutesi. Kukaan normaali ihminen ei tykkäyksiä kyttää. Koita nyt päästä yli siitä että ihmisiä on erilaisia. Olit saanut jo Ruusurouvan itkemään. Eikö se riitä ?
En ole kateellinen, enkä laske tykkäyksiä, enkä usko, että se olin minä, miksi hän oli itkenyt. Siellä on muutama muukin häneen ärsyyntynyt. Hän hyväksyy kritiikin, koska jatkaa 🌹🌹 💚 laittoa, vaikkei todellakaan olisi mikään pakko.
 
vierailija
On tietenkin inhottavaa minulta sanoa kritiikki vielä ilkeästi, mutta haluan raaputtaa pintaa, että ”kuinka kilttejä” nämä ”kiltit ja ystävälliset” ihmiset oikeasti ovatkaan, ei ole yks tai kaks kertaa, kun alta on samantien paljastunut ihan kusipää. RR ei tosin sellainen ole.
 
vierailija
Minua ärsyttää ”kilttien ja hyviä esittävien” ihmisten saama kehu hyvyydestään, aivan kuin se olisi jokin ponnistus tai saavutus heiltä. Jos on, niin lopettakoot sellaisen ponnistelun heti. Jos et ole kiltti ja kiva luonnostasi niin älä esitä sellaista myöskään.
Ja jos sä todellakin olet kiltti ja kiva ihminen sä et heti ala ulisemaan, jos joku tylyttää sua negalla kommentilla.
Sä mietit, että onpas tolla kurjaa. Tai sitten se vain testailee sua, koska niin monet on vain feikki-mukavia.
 
vierailija
Minua ärsyttää ”kilttien ja hyviä esittävien” ihmisten saama kehu hyvyydestään, aivan kuin se olisi jokin ponnistus tai saavutus heiltä. Jos on, niin lopettakoot sellaisen ponnistelun heti. Jos et ole kiltti ja kiva luonnostasi niin älä esitä sellaista myöskään.
Ja jos sä todellakin olet kiltti ja kiva ihminen sä et heti ala ulisemaan, jos joku tylyttää sua negalla kommentilla.
Sä mietit, että onpas tolla kurjaa. Tai sitten se vain testailee sua, koska niin monet on vain feikki-mukavia.
En halua tänne palstalle tätä tuoda, mutta etköhän sinä ole testaillut häntä jo ihan tarpeeksi. Ei ole hyväksyttävää kiusata ketään huolimatta siitä jos ärsyttää..Minä tunnen monta samantyyppistä ihmistä kuin RR ja he eivät kyllä mitään ylistystä kiltteydestä tai positiivisuudesta odota. Se on heidän luonteensa ja heille normaalia käytöstä. Huomasin että hän oli keskustellut hyvin asiallisesti vauvalla ja ottanut kommentoijan tunteet huomioon. Se pitäisi riittää ja antaa ihmisen olla. Et voi vaan kuitata sillä että ei se näytä häntä haittaavan. Jos ihminen itkee lähtiessään palstalta kyllä se jotain kertoo ja pahalta varmasti tuntuu.
Kiusaajista ei kukaan pidä. Ja nyt jätän tämän asian tähän.
 
vierailija
Onko hän ollut sinua haukkumassa? Ei ole. Keskusteli kanssasi. Mesoa niille, jotka sinua arvostelevat ja jätä muut rauhaan.
- eri
Ihmiseen voi mennä hermo muutenkin, kuin että hän haukkuu.
Mutta aijai, Sampittaren instassa videota Viisuristeilyltä, K on kuulemma parhaassa vedossa ikinä 😭 Esittänyt myös It’s Crazy It’s Partyn, ihan mahtavaa niille, ketkä ovat paikalla!
Voi olla inspiroitunut, kun tietää, että siellä on viisufaneja paikalla.
 
vierailija
Ihmiseen voi mennä hermo muutenkin, kuin että hän haukkuu.
Mutta aijai, Sampittaren instassa videota Viisuristeilyltä, K on kuulemma parhaassa vedossa ikinä Esittänyt myös It’s Crazy It’s Partyn, ihan mahtavaa niille, ketkä ovat paikalla!
Voi olla inspiroitunut, kun tietää, että siellä on viisufaneja paikalla.
Ja sekö oikeuttaa ajojahdin jos ei pidä jonkun kirjoituksista? Tuota mieltäkö täällä todella ollaan? Eikö silloin kannata jättää lukematta, kuin käyttää energiaa hermoiluun?
Ihme sakkia palstat täynnä. K ja B ei tuollaisia faneja kaipaa. Näitte mitä ajojahti teki Bojanille. Häpeäisitte.
 
vierailija
Äh, petyin kyllä A Story of Love That Hurtsin viimeiseen osaan. Tuo oli tosi kiva ficci pitkään, sitten tokavika osa oli pelkkää fiilistelyä ja vika osa taas sisälsi liudan erilaisia ihmissuhdeongelmia, jotka esiteltiin lyhyesti ja sitten siirryttiin seuraavaan ja ratkaisun sai yleensä itse kuvitella (mikä joskus on ihan kivaa, mutta usein ei).
 
vierailija
Olen tehnyt energiatyöskentelyä poikien kanssa viimeksi la (Jeren keikan jälkeen) ja ti. Lauantaina Jeren energiakeho tuntui oudolta ja siellä oli suuttumusta jostain, ei hajuakaan mistä tai miksi, kun luulisi hänen olleen silloin erinomaisella tuulella. Molemmilla oli samankaltaiset kurkkutukokset. Olen saanut nyt viime aikoina kaksi kertaa migreeniauran heti työskentelyn jälkeen ja välillä muita fyysisiä oireita, se vähän hillitsee intoa tehdä näitä juttuja.

-energiamamma
 
vierailija
vierailija
En ole kateellinen, enkä laske tykkäyksiä, enkä usko, että se olin minä, miksi hän oli itkenyt. Siellä on muutama muukin häneen ärsyyntynyt. Hän hyväksyy kritiikin, koska jatkaa laittoa, vaikkei todellakaan olisi mikään pakko.
Tuskinpa kovin montaa on ärsyttänyt ainakaan alapeukutuksista päätellen. Itse en peukuta kumpaankaan suuntaan. Skippaan kaikki liian imelät ja lällyt viestit ja siinä se, ei aiheuta lainkaan ärsytystä tai tarvetta ottaa kantaa.
 
vierailija
Vitsi miten hieno keikka näyttää olleen laivalla🔥 Ja Sampitar jakoi eturivistä hyvät videot. Ja hitto K veti ICIPn! Näytti ja kuulosti niiiiin hyvältä siinä taaempaa kuvatussa pätkässä kun yleisö joraa🤩
 
vierailija
Heippis, laitan tänne viestin kun vauvalla oli äsken puhetta että ne jotka on menossa itsekseen Tavan myöhemmälle K18 JO-keikalle, voisi käydä lasillisella etukäteen ja voisi täällä vaihtaa anonyymi-yhteystietoja. :) Vauvalla kun se ei onnistu tai musta ne häipyy samantien. Eli jos täällä on samoja ihmisiä kuin vauvalla ja toki jos täältäkin joku joka ei ole ollenkaan vauvalla, haluaa tulla niin voitais tänne laittaa meidän meilit? Mun pitää vaan luoda sellanen ensin. :D
 
vierailija
Heippis, laitan tänne viestin kun vauvalla oli äsken puhetta että ne jotka on menossa itsekseen Tavan myöhemmälle K18 JO-keikalle, voisi käydä lasillisella etukäteen ja voisi täällä vaihtaa anonyymi-yhteystietoja. Vauvalla kun se ei onnistu tai musta ne häipyy samantien. Eli jos täällä on samoja ihmisiä kuin vauvalla ja toki jos täältäkin joku joka ei ole ollenkaan vauvalla, haluaa tulla niin voitais tänne laittaa meidän meilit? Mun pitää vaan luoda sellanen ensin.
Joo hyvä idea. Mun pitää ensin kans luoda uus (anonyymi) maili.
 
vierailija
Heippis, laitan tänne viestin kun vauvalla oli äsken puhetta että ne jotka on menossa itsekseen Tavan myöhemmälle K18 JO-keikalle, voisi käydä lasillisella etukäteen ja voisi täällä vaihtaa anonyymi-yhteystietoja. Vauvalla kun se ei onnistu tai musta ne häipyy samantien. Eli jos täällä on samoja ihmisiä kuin vauvalla ja toki jos täältäkin joku joka ei ole ollenkaan vauvalla, haluaa tulla niin voitais tänne laittaa meidän meilit? Mun pitää vaan luoda sellanen ensin.
Hei hyvä idea! Jos saan lipun sinne Tavan K18, niin olen ehdottomasti mukana! Laitan tänne tietoja, jos onnistuisi tuo lipun saaminen. Olen menossa Turkuun yksin.
 
vierailija
Kiva että keräät ryhmän, teen itsekin anonyymin osoitteen jossain vaiheessa ja laitan sulle sitten viestiä.

JokerOutSubsin leidit ovat jo paikalla tämän illan keikkapaikalla Koperissa, IG-stoorinsa mukaan aikovat pyytää DJtä soittamaan CCC.
Kiva. 😊 Mulle tuli vielä mieleen että tuotahan voisi hyödyntää sellaiseksi listaksi josta voisi kysellä muulloinkin keikkaseuraa. Mulla on välillä sellainen ongelma että kaverit ei joko pääse tai ole kiinnostunut samasta kuin itse. Mulla on vähän kynnys lähteä itsekseen keikalle ja varmasti monella muullakin. Tosin tuonne Tavastialle JO:ta kuuntelemaan olisin mennyt yksin kun en enempää saanut kuin yhden lipun. Yritin aikanaan ehdottaa tällaista "keikkaryhmää" vauvan vanhassa umk-ketjussa mutta ei sellasta saatu aikaan.
 

Yhteistyössä