Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mietin, olisiko Tavastia- Carpe Diemin tyylisessä tilanteessa nyt kuitenkin eri dynamiikka Jeren osalta. Esim. kun niitä miespusujakin on vaihdettu nyt kesällä ja jotenkin olisi selvempää esim. se, että periaatteessahan Bojaniahan voisi pussata, mutta sitten ei kuitenkaan kehtaisi.
 
vierailija
Mietin, olisiko Tavastia- Carpe Diemin tyylisessä tilanteessa nyt kuitenkin eri dynamiikka Jeren osalta. Esim. kun niitä miespusujakin on vaihdettu nyt kesällä ja jotenkin olisi selvempää esim. se, että periaatteessahan Bojaniahan voisi pussata, mutta sitten ei kuitenkaan kehtaisi.
Pitkän eron vaikutuksethan voivat olla kahtalaisia - tunne laimenee tai sitten se vahvistuu. Ehkä muistatte sen pakahduttavan paineen rinnassa, kun näkee pitkästä aikaa jonkun sellaisen, joka on itselle tärkeä.
Jos olis näin ihanasti näiden kahden välillä, voisi pakahdus purkautua pussaukseksi. Ei välttämättä enää jossain Tavastian lavalla, mutta kun ensimmäisen kerran kohtaavat.
Mä niin pystyn kuvittelemaan, miten B katsoo vähän ujosti, kun K kuiskaa sen korvaan, miten paljon onkaan sitä kaivannut....
 
vierailija
Pitkän eron vaikutuksethan voivat olla kahtalaisia - tunne laimenee tai sitten se vahvistuu. Ehkä muistatte sen pakahduttavan paineen rinnassa, kun näkee pitkästä aikaa jonkun sellaisen, joka on itselle tärkeä.
Jos olis näin ihanasti näiden kahden välillä, voisi pakahdus purkautua pussaukseksi. Ei välttämättä enää jossain Tavastian lavalla, mutta kun ensimmäisen kerran kohtaavat.
Mä niin pystyn kuvittelemaan, miten B katsoo vähän ujosti, kun K kuiskaa sen korvaan, miten paljon onkaan sitä kaivannut....
Mä pystyn kuvittelemaan niin selkeesti sen et he juoksevat toisiaan kohti ja tulee ihan superpitkä rutistushalaus ja molemmilla hymyt korvissa. Haluisin olla näkemässä sen hetken ku näkevät pitkästä aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ❤🌿❤
vierailija
Pitkän eron vaikutuksethan voivat olla kahtalaisia - tunne laimenee tai sitten se vahvistuu. Ehkä muistatte sen pakahduttavan paineen rinnassa, kun näkee pitkästä aikaa jonkun sellaisen, joka on itselle tärkeä.
Jos olis näin ihanasti näiden kahden välillä, voisi pakahdus purkautua pussaukseksi. Ei välttämättä enää jossain Tavastian lavalla, mutta kun ensimmäisen kerran kohtaavat.
Mä niin pystyn kuvittelemaan, miten B katsoo vähän ujosti, kun K kuiskaa sen korvaan, miten paljon onkaan sitä kaivannut....
🥵

Pakko tunnustaa, että liityn siihen joukkoon, joka ihmettelee miten kukaan voisi vastustaa, jos B olisi omaehtoisesti tarjolla, en minä ainakaan. 🙈 Ja heteros eksi ei edes ole mun juttu. Kertoo kyllä henkilön karismasta ja henkisestä vetovoimasta. Toki se näyttäytyy täydellisimmillään, kun K&B ovat yhdessä. 🥰
 
vierailija
Totta muuten tuo tunteiden iso rooli. Ja nyt kun mietin, se mikä esim. tuossa sano mulle jotain seksikästä vetoaa, on toisesta välittäminen, huolenpito ja rakkauden osoittaminen, sekä se minkälaisia itselle ehkä tuntemattomampia muotoja ne noissa tarinoissa saavat.

Sissi
Minulle se on ehkä kuumin mahdollinen yhdistelmä ficeissä, että on tosi kiihkeää ja mahdollisesti vähän rajuakin menoa, mutta sit samalla tunteet vahvasti mukana. Tuo Sano mulle jotain seksikästä -ficci ja erityisesti se eka luku siinä on itselleni varmaan syvimmälle uponnut ficci ikinä. Se aiheutti jotenkin myös hämmentyneen tunteen, kun en pystynyt ihan heti selittämään itselleni, että MIKÄ kaikki siinä vetosi. Se pyöri minulla ainakin pari päivää tosi aktiivisesti mielessä. Tykkäsin ihan hirveästi siitä, miten J:n ja B:n välinen dynamiikka ja ne D/s -sävyt oli kuvattu siinä. Ehkä yksi minuun vetoava asia oli myös se, miten ficin hahmojen välisestä vuorovaikutuksesta välittyi tosi vahvasti keskinäinen turvallisuudentunne. Vaikka ficin J koki siinä ekassa luvussa kielteisiä tunteita, noloutta ja epävarmuutta, niin hän tuli silti kannatelluksi ja hyväksytyksi, ja tilanne päättyi hyvin. Se oli yksinkertaisesti ihan järisyttävän kauniisti kuvattu.

Joymuffinin uusin luettu eilen illalla, tykkäsin taas kovasti! Ei ollut liikaa angstia. J on jotenkin tosi "aikuinen" tässä :D Odotan innolla jatkoa.

Stella
 
vierailija
Minulle se on ehkä kuumin mahdollinen yhdistelmä ficeissä, että on tosi kiihkeää ja mahdollisesti vähän rajuakin menoa, mutta sit samalla tunteet vahvasti mukana. Tuo Sano mulle jotain seksikästä -ficci ja erityisesti se eka luku siinä on itselleni varmaan syvimmälle uponnut ficci ikinä. Se aiheutti jotenkin myös hämmentyneen tunteen, kun en pystynyt ihan heti selittämään itselleni, että MIKÄ kaikki siinä vetosi. Se pyöri minulla ainakin pari päivää tosi aktiivisesti mielessä. Tykkäsin ihan hirveästi siitä, miten J:n ja B:n välinen dynamiikka ja ne D/s -sävyt oli kuvattu siinä. Ehkä yksi minuun vetoava asia oli myös se, miten ficin hahmojen välisestä vuorovaikutuksesta välittyi tosi vahvasti keskinäinen turvallisuudentunne. Vaikka ficin J koki siinä ekassa luvussa kielteisiä tunteita, noloutta ja epävarmuutta, niin hän tuli silti kannatelluksi ja hyväksytyksi, ja tilanne päättyi hyvin. Se oli yksinkertaisesti ihan järisyttävän kauniisti kuvattu.

Joymuffinin uusin luettu eilen illalla, tykkäsin taas kovasti! Ei ollut liikaa angstia. J on jotenkin tosi "aikuinen" tässä Odotan innolla jatkoa.

Stella
Jep, tuo, ja saa olla vähän huumoriakin mukana omaan makuuni. Kuten se Ugly Beautiful, jossa Jere saa nauruhepulin omasta vitsistään kesken seksin. :) Se oli niin uskottava juttu. :D

Ja kiitos! Tuossa omassani on vain vähän hankala dynamiikka, kun se menee helposti juuri tuohon, että Bojan on angstinen ja vähän avuton ja Jere kärsivällisesti pitää huolta. Edellisessä ficissä sain käännettyä sitä dynamiikkaa vähän toiseksi, mutta nyt ollaan taas tässä, enkä ole vielä ihan varma miten Boitsuun saisi tässä vähän munaa. Tai siis muulla kuin sillä ilmiselvällä tavalla. 😅

- Joymuffin
 
vierailija
Minulle se on ehkä kuumin mahdollinen yhdistelmä ficeissä, että on tosi kiihkeää ja mahdollisesti vähän rajuakin menoa, mutta sit samalla tunteet vahvasti mukana. Tuo Sano mulle jotain seksikästä -ficci ja erityisesti se eka luku siinä on itselleni varmaan syvimmälle uponnut ficci ikinä. Se aiheutti jotenkin myös hämmentyneen tunteen, kun en pystynyt ihan heti selittämään itselleni, että MIKÄ kaikki siinä vetosi. Se pyöri minulla ainakin pari päivää tosi aktiivisesti mielessä. Tykkäsin ihan hirveästi siitä, miten J:n ja B:n välinen dynamiikka ja ne D/s -sävyt oli kuvattu siinä. Ehkä yksi minuun vetoava asia oli myös se, miten ficin hahmojen välisestä vuorovaikutuksesta välittyi tosi vahvasti keskinäinen turvallisuudentunne. Vaikka ficin J koki siinä ekassa luvussa kielteisiä tunteita, noloutta ja epävarmuutta, niin hän tuli silti kannatelluksi ja hyväksytyksi, ja tilanne päättyi hyvin. Se oli yksinkertaisesti ihan järisyttävän kauniisti kuvattu.

Joymuffinin uusin luettu eilen illalla, tykkäsin taas kovasti! Ei ollut liikaa angstia. J on jotenkin tosi "aikuinen" tässä Odotan innolla jatkoa.

Stella
Ihana analyysi, kiitos ❤, juuri tuo hyväksyntä, kannattelu ja turvallisuudentunne. En selkeästi ole ehtinyt pysähtyä tätä kunnolla pohtimaan, täällä kokousten välissä hätäisesti kirjoittelen, mutta juuri noin. Mukava huomata että itseä puhuttelee muukin kuin pettymykset. 😄 Ja ehkäpä ne ovatkin nuo elementit, jotka eri ficeissä puhuttelevat, se että tulee hyväksytyksi kaikkine säröineen, epävarmuuksineen ja keskeneräisyyksineen ja saa tarvittaessa työstää niitä turvassa.

Sissi
 
vierailija
Koko jutun todenperäisyys on kyseenalainen. Käsittääkseni fani oli lähettänyt K:lle yksityisviestin sen jälkeen kun K oli suukottanut Jukkaa lavalla. Viestissä fani oli kirjoittanut suunnilleen että olisi kiva jos seuraavalla kerralla K suutelisi Bojania, ja tästä viestistä K olisi tykännyt tai kommentoinut sitä emojilla. Tästä olisi jaettu kuvakaappausta, joka kuitenkin poistui nopeasti. En ole itse kuvakaappausta nähnyt.
Mä oon ja kaappasin sen itsekin. Uskon, että oli kyllä aito, mutta koska olin otsekin jo unohtanut tuon, niin en laske sen varaan mitään :) Kertoi ennemmin minusta K:n sen hetkisistä fiiliksistä. tyyliin Pussaisinko Bojania - No totta mooses!
 
vierailija
Mä oon ja kaappasin sen itsekin. Uskon, että oli kyllä aito, mutta koska olin otsekin jo unohtanut tuon, niin en laske sen varaan mitään Kertoi ennemmin minusta K:n sen hetkisistä fiiliksistä. tyyliin Pussaisinko Bojania - No totta mooses!
Sain jonkinlaisen hepulin, kun aattelin näitä meidän puhelimia... Täynnä omituisia kuvakaappauksia, tallennuksia, linkkejä ym. 😂
Istun täällä kahvihuoneen vessassa nauramassa.

Katrina
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Kirjoitin minificin #4, tämä toimisi myös sloveeniksi. :)


N: Bojan, miksi mun puhelimessa on taas yhtäkkiä kasapäin kaiken maailman keikkakuvia puolialastomasta Jerestä hieromassa itseään ja lipomassa huuliaan?

B: Miks multa kysyt?!

N: Näin mun luurin eilen sun näpeissä. Oot tainnut eksyä taas Instaan.

B: Mä tein vaan ...tieteellistä tutkimusta.

N: Ai? Mikä tieteenala kyseessä?

B: Toi, toi... kielitiede.

N: Just se.

B: Yes.


-Joymuffin
 
vierailija
Kirjoitin minificin #4, tämä toimisi myös sloveeniksi.


N: Bojan, miksi mun puhelimessa on taas yhtäkkiä kasapäin kaiken maailman keikkakuvia puolialastomasta Jerestä hieromassa itseään ja lipomassa huuliaan?

B: Miks multa kysyt?!

N: Näin mun luurin eilen sun näpeissä. Oot tainnut eksyä taas Instaan.

B: Mä tein vaan ...tieteellistä tutkimusta.

N: Ai? Mikä tieteenala kyseessä?

B: Toi, toi... kielitiede.

N: Just se.

B: Yes.


-Joymuffin
😄👍
 
vierailija
Sain jonkinlaisen hepulin, kun aattelin näitä meidän puhelimia... Täynnä omituisia kuvakaappauksia, tallennuksia, linkkejä ym.
Istun täällä kahvihuoneen vessassa nauramassa.

Katrina
Mietin tässä itse eilen, että pitäis melkein lajitella kaikki puhelimen shippiaineisto omiin kansioihinsa, kun materiaalia alkaa olla niin paljon. Tää on varmaan sen porttiteorian seuraava vaihe 😆

Stella
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞

Yhteistyössä