Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko tämä kiva kooste jo? Joku taisi myös sanoa, ettei Tokiota esitetty viime keikalla, mutta tulihan se. https://www.tiktok.com/@andrada.s03/video/7269678462263135520
Tuosta koosteesta välittyi nyt ihan erilainen kuva, siis kyllähän se B siellä hymyili ja vaikutti jopa ihan hyväntuuliselta. En kyllä tuon nähtyäni olisi mitenkään erityisen huolissani. Pikkuisen vähäenerginen esitys, mutta muutoin näytti olevan ihan ok kunnossa. Tästä huomaa, miten herkästi tulee vedettyä johtopäätöksiä pienten välähdysten perusteella, kun todellisuus voi ollakin jotain muuta. Pätee kaikkeen spekulointiin täällä.
 
vierailija
Tuosta koosteesta välittyi nyt ihan erilainen kuva, siis kyllähän se B siellä hymyili ja vaikutti jopa ihan hyväntuuliselta. En kyllä tuon nähtyäni olisi mitenkään erityisen huolissani. Pikkuisen vähäenerginen esitys, mutta muutoin näytti olevan ihan ok kunnossa. Tästä huomaa, miten herkästi tulee vedettyä johtopäätöksiä pienten välähdysten perusteella, kun todellisuus voi ollakin jotain muuta. Pätee kaikkeen spekulointiin täällä.
Tuo on vähän monisyinen juttu, kyllä ne voivat harhaan johtaa, ja pitäisi kyllä nähdä koko keikka voidakseen arvioida. :) Mutta toisaalta hymyä ja pirteyttä on helpompi feikata tai repiä itsestään pieniä pätkiä, ja tuohon on selvästi koottu Bojanin hauskimmat ja höpsöimmät hetket. Hyvin sujuneelta keikalta ei minusta pitäisi voida tulla ankeiluklippejä ollenkaan. Toki voi olla, että hänen vointinsa on heitellyt esiintymisen aikana. Toivotaan kuitenkin, että olisimme tulleet höpläytetyiksi muilla klipeillä.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Tuo on vähän monisyinen juttu, kyllä ne voivat harhaan johtaa, ja pitäisi kyllä nähdä koko keikka voidakseen arvioida. Mutta toisaalta hymyä ja pirteyttä on helpompi feikata tai repiä itsestään pieniä pätkiä, ja tuohon on selvästi koottu Bojanin hauskimmat ja höpsöimmät hetket. Hyvin sujuneelta keikalta ei minusta pitäisi voida tulla ankeiluklippejä ollenkaan. Toki voi olla, että hänen vointinsa on heitellyt esiintymisen aikana. Toivotaan kuitenkin, että olisimme tulleet höpläytetyiksi muilla klipeillä.

- Joymuffin
Sinä et ainakaan ole luonteeltasi optimisti.
 
vierailija
OT: Älkää välittäkö tuosta yhdestä trollista, joka nyt on ottanut yhden puutarhurin hampaisiinsa selvästi loukkaannuttuaan hänelle jostain kuvittelemastaan. Itse ilmoitan tuollaiset viestit asiattomiksi, koska niiden tarkoitus on vaan provosoida ja kiusata.

Ihana tuo Jokereiden koostevideo❤
 
vierailija
Vaatimattomuus ei taida kuulua hänen hyveisiinsä.
Hän kuitenkin suoraselkäisesti allekirjoittaa kommenttinsa. Itse välttelen nyt nimimerkin käyttöä, kun täällä on alkanut tuollainen ikävä leimaaminen nimimerkillisiä kohtaan.
Mutta mielenkiintoista nähdä, mikä meininki Bojanilla on huomisella keikalla. Itse en ole erityisen huolissani tällä hetkellä. Ei hän nyt ihan täysissä voimissa vaikuta olevan, mutta työkykyinen kuitenkin. Ja normaaliin elämään kuuluu näitä haastavampia vaiheita, joista selvittyään ihminen voi myös olla vahvempi kuin ennen.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Minulla on ollut vähän kurja päivä, joten katselin lohdutukseksi lemppari-juttuja K/B:stä.







 
vierailija
Hän kuitenkin suoraselkäisesti allekirjoittaa kommenttinsa. Itse välttelen nyt nimimerkin käyttöä, kun täällä on alkanut tuollainen ikävä leimaaminen nimimerkillisiä kohtaan.
Mutta mielenkiintoista nähdä, mikä meininki Bojanilla on huomisella keikalla. Itse en ole erityisen huolissani tällä hetkellä. Ei hän nyt ihan täysissä voimissa vaikuta olevan, mutta työkykyinen kuitenkin. Ja normaaliin elämään kuuluu näitä haastavampia vaiheita, joista selvittyään ihminen voi myös olla vahvempi kuin ennen.
Bojanin ansiosta olen itsekin rohkaistunut kertomaan omista uupumiseen liittyvistä haasteista, en siis täällä mutta muualla, ja saanut niihin apua. Siinä taas yksi syy, miksi sekä B että K ovat niin upeita, samastuttavia ja inhimillisiä tyyppejä. He ovat molemmat kertoneet omista haasteistaan avoimesti, mikä muistuttaa meitä kaikkia siitä, että ihmisiä me täällä kaikki olemme, kaikilla on nirhamia ja niistä voi selvitä.
 
vierailija
Ymmärrän huolen, itsekin sitä kannan. Sitä en sijaan ymmärrä, miksi monelle on niin vaikeaa hyväksyä se, että nyt on aika kuntouttaa itseään, eikä se tapahdu julkisuudessa.
Mä en oo tuollaista havainnut vaan ne kommentit, joita oon itse lukenut, oon tulkinnut samanlaiseksi havaintojen tekemiseksi kuin tuossa hymyily-esimerkissäkin. Eli tehdään vaan havaintoja siitä, että on taka-alalla ilman, että vaadittaisiinkaan mitään muuta. Ja siitä havainnosta tehdään arveluja voinnista. Toki voi olla, että en oo edes niitä kommentteja nähnyt joihin viittaat, ja puhutaankin ihan eri asiasta.
 
vierailija
Älkää ihan oikeasti viitsikö taas hyökätä jotakuta kohtaan anonyyminä. Käyttäkää aikanne paremmin. Esimerkiksi ficceihin
Ficeistä puheenolleen, olisiko suositella jotain hyviä? Tähän mennessä luettu ja kovasti pidetty juhannusficci, memento mori, ugly beautiful (kiitos sille joka tästä vinkkasi) ja Joymuffinin ficit.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Ficeistä puheenolleen, olisiko suositella jotain hyviä? Tähän mennessä luettu ja kovasti pidetty juhannusficci, memento mori, ugly beautiful (kiitos sille joka tästä vinkkasi) ja Joymuffinin ficit.
Oliko I'm reading your lips, I know what your type is tuttu? Se on siis tämä kuuro-Jere-ficci. Tarinassa on jonkin verran angstia, mutta se on myös suloinen.
 

Yhteistyössä