Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hmm, hieman ristiriitaisia mietteitä eilisestä. Ensinnäkin uusi biisi aukesi toisella tai kolmannella kuulemalla ja oli kyllä erittäin kelpo biisi ccc:n jälkeen. Sopivasti samaa mutta jotain lisää, eikä vähemmän, jos ymmärrätte mitä haen. Tommy tuntui mainiolta tyypiltä ja karismaattiselta esiintyjältä. Hyvä feattaaja tuohon etenkin, jos K on häntä fanittanut jo pidempään. Samaa tyyliä musan ja esiintymisen suhteen.

Sitten tulee se mutta, jonka tiedostan olevan lapsellinen mutta olisi kiva tietää olenko ainoa, joka ajattelee näin kun kaikki muut tuntuvat olevan eilisestä vain innoissaan joka suhteessa. Oli jotenkin huonolla tavalla outoa nähdä K jonkun muun kuin B:n kanssa osin jo suht intiimissä vuorovaikutuksessa. Eka ajatus oli vain että toivottavasti B ei näe tätä. Tiedän, tosi hölmöä, mutta tää oli mun reaktio. Enkä ollut yhtään innoissani kun toisella palstalla odotetaan K&T ficcejä. Mulla on vieläkin pieni toivonkipinä, että K&B voisi jatkua tai jopa kehittyä, eikä siihen tarvita youknowwhon lisäksi enää muita osapuolia sotkemaan tätä mahdollisuutta.

Samaan aikaan B pystyi hienosti onneksi vetämään keikan tauon jälkeen. Mutta oliko hänellä kenenkään muun mielestä yhä surua ja väsymystä silmissään kaikissa kuvissa ja videossa, mitä tuolta on nähty?
Tai sitten B saa vain lisää kierroksia, kun saa lisää todisteita siitä, että K on huomattavasti vähemmän hetero kuin väittää. :p
 
vierailija
Itse näin unta että B oli palauttanut instansa ja lisännyt tarinoihin kuvan jossa hän pussasi K:ta poskelle ja tekstinä: I love teasing this guy :D Sitten tietenkin piti mennä katsomaan vauvan meininkiä ja sehän oli räjähtänyt kun kaikki oli innoissaan B:n instaan paluusta ja sitten mietittiin, että onko tää kuva nyt ihan tuore ja missä se on otettu.

Itsellä ei kyllä ainakaan siis jäänyt Tommyt eikä crazypartyt mieleen enkä oikeen tiedä mitä mieltä olen uudesta biisistäkään vielä.
 
vierailija
Hmm, hieman ristiriitaisia mietteitä eilisestä. Ensinnäkin uusi biisi aukesi toisella tai kolmannella kuulemalla ja oli kyllä erittäin kelpo biisi ccc:n jälkeen. Sopivasti samaa mutta jotain lisää, eikä vähemmän, jos ymmärrätte mitä haen. Tommy tuntui mainiolta tyypiltä ja karismaattiselta esiintyjältä. Hyvä feattaaja tuohon etenkin, jos K on häntä fanittanut jo pidempään. Samaa tyyliä musan ja esiintymisen suhteen.

Sitten tulee se mutta, jonka tiedostan olevan lapsellinen mutta olisi kiva tietää olenko ainoa, joka ajattelee näin kun kaikki muut tuntuvat olevan eilisestä vain innoissaan joka suhteessa. Oli jotenkin huonolla tavalla outoa nähdä K jonkun muun kuin B:n kanssa osin jo suht intiimissä vuorovaikutuksessa. Eka ajatus oli vain että toivottavasti B ei näe tätä. Tiedän, tosi hölmöä, mutta tää oli mun reaktio. Enkä ollut yhtään innoissani kun toisella palstalla odotetaan K&T ficcejä. Mulla on vieläkin pieni toivonkipinä, että K&B voisi jatkua tai jopa kehittyä, eikä siihen tarvita youknowwhon lisäksi enää muita osapuolia sotkemaan tätä mahdollisuutta.

Samaan aikaan B pystyi hienosti onneksi vetämään keikan tauon jälkeen. Mutta oliko hänellä kenenkään muun mielestä yhä surua ja väsymystä silmissään kaikissa kuvissa ja videossa, mitä tuolta on nähty?
En olisi yhtään huolissani. K:n ja T:n väliltä puuttui selvästi se yhteinen kipinä, joka K:n ja B:n välillä oli esim. Tavastialla. K ei uskaltanut ottaa oikeastaan yhtään kontaktia, vain ainoastaan sen verran mitä ilmeisesti oli harjoiteltu. Ei katsonut silmiin ja vaikutti suorastaan ujolta, mikä vaikutti jotenkin oudolta. Itse asiassa T tuntui kyllä olevan selkeästi kiinnostunut K:sta ja voi olla, että se loi jonkinlaista epämukavuutta K:n esiintymiseen niissä lähikontakteissa. Varsinkin jos ei siis itse tunne samoin.
Tiedän, että K on T:n fani ja se varmasti vaikutti esitykseen samoin kuin se, että luultavasti hieman pelkäsi, että esitys menisi överiksi. Kyseessähän kuitenkin oli Kaijan keikka, jolla K vain lämppärinä,
Mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että vaikkahan olisivat minkälaista aktia lavalla esittäneet, niin kun se tunne puuttuu, niin sitä ei vaan voi feikata.
 
Niin ihania klippejä eiliseltä JO-keikalta ympäri IG:tä 🤩❤😭❤‍🩹 kuukausi ja nähdään pojat Suomessa, en voi uskoa asiaa jotenkin. Mikähän on tunne kun keikat on ohi täällä, ei pysty edes ajattelemaan. Bojan oli tosi tunteella ainakin mukana biiseissä mun mielestä, Padam oli jälleen aivan älyttömän liikuttava 😭 mikään suurienergisin keikka ei ollut mutta en tiedä oliko edelleen väsynyt tai muuta, todella hyvin veti kaiken, pääsin tunnetasolla ainakin itse sisälle biiseihin. Ainakin omassa IG:ssään Joksut vähän kuin vakuuttelivat että hyvä fiilis...
 
vierailija
Hmm, hieman ristiriitaisia mietteitä eilisestä. Ensinnäkin uusi biisi aukesi toisella tai kolmannella kuulemalla ja oli kyllä erittäin kelpo biisi ccc:n jälkeen. Sopivasti samaa mutta jotain lisää, eikä vähemmän, jos ymmärrätte mitä haen. Tommy tuntui mainiolta tyypiltä ja karismaattiselta esiintyjältä. Hyvä feattaaja tuohon etenkin, jos K on häntä fanittanut jo pidempään. Samaa tyyliä musan ja esiintymisen suhteen.

Sitten tulee se mutta, jonka tiedostan olevan lapsellinen mutta olisi kiva tietää olenko ainoa, joka ajattelee näin kun kaikki muut tuntuvat olevan eilisestä vain innoissaan joka suhteessa. Oli jotenkin huonolla tavalla outoa nähdä K jonkun muun kuin B:n kanssa osin jo suht intiimissä vuorovaikutuksessa. Eka ajatus oli vain että toivottavasti B ei näe tätä. Tiedän, tosi hölmöä, mutta tää oli mun reaktio. Enkä ollut yhtään innoissani kun toisella palstalla odotetaan K&T ficcejä. Mulla on vieläkin pieni toivonkipinä, että K&B voisi jatkua tai jopa kehittyä, eikä siihen tarvita youknowwhon lisäksi enää muita osapuolia sotkemaan tätä mahdollisuutta.

Samaan aikaan B pystyi hienosti onneksi vetämään keikan tauon jälkeen. Mutta oliko hänellä kenenkään muun mielestä yhä surua ja väsymystä silmissään kaikissa kuvissa ja videossa, mitä tuolta on nähty?
Mä ajattelin ihan samoin. Mun tunneskaalassa kävi jopa olo että nythän K pettää. Mutta mä en ehkä in real life odota noilta kahdelta enää mitään, niin tajusin, että se on vain tunne mun päässä, todellisuus on oma juttunsa ja siihen minä en vaikuta.
Jos K ja B vielä näkevät, niin katson sen toki avoimin mielin, mutta epäilen, että kaikki mitä minä siitä saan ovat vain lupa omiin kuvitelmiini, ei minkään todellisen rakkaustarinan eteneminen.
Mun silmissä K olis edennyt jo, jos tuossa jotain sellaista olisi. Eikä haluaisi tuollaisia koreografioita muiden suuntaan. Joo, osa sanoo, että se, mitä tunteekaan Bojania kohtaan voi iskeä tajuntaan hitaasti, noh, mitä siihen sanoisi. Turha odottaa väliajalla, kun on tosi mahdollista, ettei se mene niin.
Jos meneekin, sitten uusi seuranta :)
Tai siis en tiedä, milloin pääsen ketjusta eroon, kun Jokereiden keikka on vielä tulossa ja nyt oon sukeltanut Jokereiden pitkiin, käännettyihin keikkataltiointeihin ja kuuntelen ihania biisejä ja itselleni osin vielä uusia sanoituksia niistä 🩷
 
vierailija
Huh huh, olipahan ilta. Keikalla Kaija-fanin kanssa, nähtiin K&T kakkosrivistä. Huikea keikka, ihana söpön ujo K, uus biisi iski, Kaija hurmas. Fiilaan että K menee musiikin saralla eteenpäin uusien yhteistyökumppanien kanssa. (Sori B ja Joksut, teidän paikka mun sydämessä on nyt musiikin suhteen eri kohdassa. Kemiat välillä K&B tietty edelleen ihan omaa luokkaansa, ei voi verrata.) Kaijan kanssa lavalla käväisi ALMA ja en voinut olla miettimättä, että siinäpä olis kiinnostava featti K:lle.

Yöllä piti vielä lukea kuuroficin uudet käänteet ja sielläkin universumissa on taivaankappaleet taas kohdillaan. ❤ Nuorison kanssa tässä käynyt erinäisiä keskusteluja ihmissuhteiden karikoista niin helpottaa, ettei tarvitse nyt enää ficci-B:tä lähteä aiheesta jututtamaan. 😄

Tästä hurmoksesta kun vähän laskeutuu, voikin sitten tsekata Joksujen keikkaklipit. Sen verran lukenut että Ilmeisesti ihan kurssissa ollaan sielläkin? Eikä aikakaan kun jo pääsee heitä fiilistelemään Suomessa. Sori tämä harhaileva hehkutus, mutta joskus täytyy. Kyllä se arki taas huomenna palauttaa maan pinnalle.

Sissi 💚 (MRS)
 
Niin ja K&Tommyn esitys, itse pidin siitä tosi paljon mutta siinä oli ihan eri vibat kuin K&B kemioissa. K oli ujo ja hermonakin, mikä oli mun mielestä tosi liikuttavaa. Selvästi iso idoli ja yhteistyö vasta alussa, lisäksi Tommyn energia on todella intensiivistä. Ja odotukset tietty korkealla CCC menestyksen jälkeen. En näe shipin kannalta tässä ongelmaa, eihän yhteistyö toisen artistin kanssa vaikuta siihen, mitä B:n kanssa on ollut ja että he varmasti ovat tärkeitä toisilleen edelleen. JO kiersi UK:ta Wild Youthin kanssa ja varmaan yhteistyötä Joksuillakin tulossa esim. viisuartistien kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En olisi yhtään huolissani. K:n ja T:n väliltä puuttui selvästi se yhteinen kipinä, joka K:n ja B:n välillä oli esim. Tavastialla. K ei uskaltanut ottaa oikeastaan yhtään kontaktia, vain ainoastaan sen verran mitä ilmeisesti oli harjoiteltu. Ei katsonut silmiin ja vaikutti suorastaan ujolta, mikä vaikutti jotenkin oudolta. Itse asiassa T tuntui kyllä olevan selkeästi kiinnostunut K:sta ja voi olla, että se loi jonkinlaista epämukavuutta K:n esiintymiseen niissä lähikontakteissa. Varsinkin jos ei siis itse tunne samoin.
Tiedän, että K on T:n fani ja se varmasti vaikutti esitykseen samoin kuin se, että luultavasti hieman pelkäsi, että esitys menisi överiksi. Kyseessähän kuitenkin oli Kaijan keikka, jolla K vain lämppärinä,
Mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että vaikkahan olisivat minkälaista aktia lavalla esittäneet, niin kun se tunne puuttuu, niin sitä ei vaan voi feikata.
Siis häh, ajatteletteko te, että Tommy on jotenkin oikeasti yksityiselämässä kiinnostunut Käärijästä, jos hän lavalla tuijottaa tätä jotenkin esim. seksuaalisesti?
 
vierailija
Siis häh, ajatteletteko te, että Tommy on jotenkin oikeasti yksityiselämässä kiinnostunut Käärijästä, jos hän lavalla tuijottaa tätä jotenkin esim. seksuaalisesti?
P
Kyse on Käärijästä ja Tommysta, molemmat ovat siis "hahmoja" omassa artistiudessaan. Lavalla Tommy olisi kyllä vienyt esitystä pidemmälle kuin Käärijä, mutta Käärijä ei uskaltanut/kehdannut. Näin mä sen ainakin koin.
Tuo Tommyn karisma on aika vahva ja onhan siinä erittäin selkeät seksuaaliset fibat, melenkiintoinen persoona.
Miksi ei voisi olla kiinnostunut Käärijästä? Tai sitten ei, vaikea arvioida. Luultavasti Tommya kiinnostaa aika monenlaiset vähän kinkymmät asiat ja toki Käärijä ilmiönä voi hyvinkin olla sellainen.
 
vierailija
Tämä minificcini sai Vauvalla sen verran hyvän vastaanoton, että laitetaan tännekin:

B: It's interesting how you always claim you are straight.

K: I am, very.

B: What were you thinking about when you performed with Tommy?

K: You.

B: Sounds very straight to me.

K: Yes.

- Joymuffin

P.S. Varmaan lähipäivinä tulee taas yksi luku pidempää ficciä. Alun kiirjoittaminen on edennyt hyvin, mutta huolelliset suunnitelmani lopputekstistä saattoivat muuttua aika rajusti, niin lopussa voi kestää enemmän, kun se on enemmän hämärän peitossa :D
 
vierailija
Tämä minificcini sai Vauvalla sen verran hyvän vastaanoton, että laitetaan tännekin:

B: It's interesting how you always claim you are straight.

K: I am, very.

B: What were you thinking about when you performed with Tommy?

K: You.

B: Sounds very straight to me.

K: Yes.

- Joymuffin

P.S. Varmaan lähipäivinä tulee taas yksi luku pidempää ficciä. Alun kiirjoittaminen on edennyt hyvin, mutta huolelliset suunnitelmani lopputekstistä saattoivat muuttua aika rajusti, niin lopussa voi kestää enemmän, kun se on enemmän hämärän peitossa
Kiitos, rakastan näitä minificcejö. ❤ Toki pitkiä myös. Vauvalle asti en nyt oo ehtinytkään, kiva saada ficci tänne.

Sissi
 
vierailija
Tämä minificcini sai Vauvalla sen verran hyvän vastaanoton, että laitetaan tännekin:

B: It's interesting how you always claim you are straight.

K: I am, very.

B: What were you thinking about when you performed with Tommy?

K: You.

B: Sounds very straight to me.

K: Yes.

- Joymuffin

P.S. Varmaan lähipäivinä tulee taas yksi luku pidempää ficciä. Alun kiirjoittaminen on edennyt hyvin, mutta huolelliset suunnitelmani lopputekstistä saattoivat muuttua aika rajusti, niin lopussa voi kestää enemmän, kun se on enemmän hämärän peitossa
👍
 
vierailija
Niin ja K&Tommyn esitys, itse pidin siitä tosi paljon mutta siinä oli ihan eri vibat kuin K&B kemioissa. K oli ujo ja hermonakin, mikä oli mun mielestä tosi liikuttavaa. Selvästi iso idoli ja yhteistyö vasta alussa, lisäksi Tommyn energia on todella intensiivistä. Ja odotukset tietty korkealla CCC menestyksen jälkeen. En näe shipin kannalta tässä ongelmaa, eihän yhteistyö toisen artistin kanssa vaikuta siihen, mitä B:n kanssa on ollut ja että he varmasti ovat tärkeitä toisilleen edelleen. JO kiersi UK:ta Wild Youthin kanssa ja varmaan yhteistyötä Joksuillakin tulossa esim. viisuartistien kanssa.
Samaa mieltä siitä, että täysin eri vibat K&Tommy verrattuna K&B. Tommyn kanssa kyse oli puhtaasti showsta, ja en nähnyt siinä kyllä minkäänlaista kemiaa, vaikka Tommy ehkä siinä itsevarmemmin oli läsnä niin, että olisi ollut valmis menemään vähän pidemmällekin. Kaikki koskettelut siinä oli kuitenkin tosi varovaisia, ja K ei tosiaan pystynyt katsomaan silmiin ja jännitti tilannetta aika paljon, tai siltä ainakin vaikutti. Tai ehkä K jarrutteli siinä senkin takia, että tuli B mieleen, eikä halua satuttaa. Niin tai näin, en pitäisi tuota yhtään sen enempää B:n "pettämisenä" kuin muitakaan K:n pieniä lumpusteluja kesän ajalta.
 
  • Tykkää
Reactions: aksu:3
vierailija
P
Kyse on Käärijästä ja Tommysta, molemmat ovat siis "hahmoja" omassa artistiudessaan. Lavalla Tommy olisi kyllä vienyt esitystä pidemmälle kuin Käärijä, mutta Käärijä ei uskaltanut/kehdannut. Näin mä sen ainakin koin.
Tuo Tommyn karisma on aika vahva ja onhan siinä erittäin selkeät seksuaaliset fibat, melenkiintoinen persoona.
Miksi ei voisi olla kiinnostunut Käärijästä? Tai sitten ei, vaikea arvioida. Luultavasti Tommya kiinnostaa aika monenlaiset vähän kinkymmät asiat ja toki Käärijä ilmiönä voi hyvinkin olla sellainen.
Samaa mieltä siitä, että Tommy ois mennyt pidemmälle esityksessä, jos K ei olis ujostellut. Häntä varmaan jännitti esittää uusi biisi ekaa kertaa ja oman idolin kanssa. Ja aika kuumottava katse oli Tommyllä. Mut jotenkin söpöä ja kuumaakin toi K:n ujostelu 🔥🥵

Ja ihana minificci! Eilinen toivottavasti antoi paljon ideoita ficcien kirjoittajille 🤭

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Olet vastuussa vain omasta shippauksestasi. <3 Tuollaisten viestien lähettäminen aiheuttaa vain mielipahaa ja eripuraa.
Kuulostaa siltä että pidätte K&B shippauksesta kiinni vaikka siihen ei olisi enää edes mitään edellytyksiä. Vielä kesäkuunkin ajan ymmärsin shippaus innon mutta enää en koska koko toi juttuhan on nyt jo pystyyn kuollut. En usko että he pahemmin ovat enää edes yhteydessä toisiinsa, eiköhän molemmilla ole parempaa tekemistä.
 
vierailija
Samaa mieltä siitä, että Tommy ois mennyt pidemmälle esityksessä, jos K ei olis ujostellut. Häntä varmaan jännitti esittää uusi biisi ekaa kertaa ja oman idolin kanssa. Ja aika kuumottava katse oli Tommyllä. Mut jotenkin söpöä ja kuumaakin toi K:n ujostelu

Ja ihana minificci! Eilinen toivottavasti antoi paljon ideoita ficcien kirjoittajille
Siis Katrina täällä kirjoitteli tuon viestin mihin kommentoit (unohdin taas allekirjoittaa).
Mulle oli jotenkin outoa nähdä K niin ujona, kun siis K&B suhteessa roolit on niin toisinpäin, K siis todellakin itsevarma ilman mitään noloutta.
Mutta samaa mieltä, varmasti eniten vaikutti tuo faniasetelma ja ehkä tuo ei muutenkaan olis ollut ihan paras paikka vetää mitään K18 materiaalia 😅
JO keikkaklippejä myös olen katsellut ja sellainen ihan peruskeikka ehkä ollut, mutta mitään suurta energialatausta niistä ei kyllä ole aistittavissa.
Toivottavasti B on jo ok. Jos se paniikkikohtaus johtui pelkästä uupumuksesta, niin tuo breikki ehkä riitti, mutta muussa tapauksessa tauko oli aivan liian lyhyt korjaamaan mitään.

Katrina
 

Yhteistyössä