Mä en muistanut istuttaa koko sipuleitaMulla kuoli osa sipuleista ja kaikki valkosipulit.
”Vähemmän itkua”
Mä en muistanut istuttaa koko sipuleitaMulla kuoli osa sipuleista ja kaikki valkosipulit.
”Vähemmän itkua”
Kuissää sillee ja tällee kehtasit tehä?Mä en muistanut istuttaa koko sipuleita
Emmää kyl ymmärrä itekään!Kuissää sillee ja tällee kehtasit tehä?
Mihis sitä ollaan menossaKardemummakorppuja reissuun. Pullaakin.... oli.
Sinne, minne joka kesä.Mihis sitä ollaan menossa
Se jäi sinne kanarialaiseen luolaan.Sinne, minne joka kesä.
Mut kerro, minne ihmeeseen oon tunkenut varavirtavempeleen?
Se jäi sinne kanarialaiseen luolaan.
Ehkä niin oli viisaampi.Mä en muistanut istuttaa koko sipuleita
Ei koskaan jos sekoitat uutta ravinteikasta materiaalia nyt syksyllä mukaan. Palanutta kompostia, kanan tai hevosen lantaa.Kuinka usein muuten lavakauluksiin täytyis vaihtaa mullat?
Mitä ihmeen myöhäislajiketta tomaattisi ovat? Minulla avomaalta tullut satoa kilokaupalla jo yli kuukauden.Eli aika sama kuin täällä. Tosin mun tomaateista vasta pari on punertumassa. Kurkut sentäs tuppaavat satoa päivittäin.
Meillä korjattiin viime syksynä istutetut kynnet oikein komeina valkosipuleina viime viikolla. Nyt siis kuivumassa nippuina roikkuen. Talvehtiminen sujui hienosti, kun penkin peitti haravoiduilla lehdillä.Pitääkin muistaa laittaa valkosipulit syksyllä, niin saisi ensi kesänä valkosipuleita. Unohdin kanssa laittaa... mutta sain tosi herkullisia siiklejä. Marjapensaat jostain syystä eivät tehneet marjaa tai sitten joku räkätti kävi syömässä ne.
Ekkon harras toive tuoBikinimuidut lentää maanantaina kannelta ku torakat, ku paatti vähän keinuu
Perinteet kunniaan!Häh?
Etkö muka oo hoksannut, miten rapakontakaa tulleet työmiehemme kääyvät ihan ite kalassa ja sit ripustelevat noita kuivumaan parvekkeelle?
*ojentaa onkea ja lapiota*
Jospa investoisit kastelukannuun?Palmu vois olla 1 mahdollinen koekaniini seuraavaksi
No tuskimpa koska ne on puhtaita verenimijöitä.Ne vissiin pinentää ts. hajottaa orgaanista ainesta pienemmäksi. Niinko madot.
Toivossa on hyvä elää.
Suomeksi kyssäkaali. On aika usein ollut kasvatuksessa, ei kuitenkaan tänä vuonna.Kasvattaako teistä kukaan kohlrabia?
Kasvatus on onnistunut?Suomeksi kyssäkaali. On aika usein ollut kasvatuksessa, ei kuitenkaan tänä vuonna.
Kyllä. Sillä tavalla käteviä, että säästyvät maassa joskus liikkuvilta toukilta jotka saattavat syödä lantut ja nauriit täyteen reikiä.Kasvatus on onnistunut?
Mitä ihmeen myöhäislajiketta tomaattisi ovat? Minulla avomaalta tullut satoa kilokaupalla jo yli kuukauden.
Kasvattaako teistä kukaan kohlrabia?