Ok, no minä koitan ja pistän muistiinpanot kalenterin reunaanLuulen, että sun pitää kurkkia taivaalle parin, kolmen päivän kuluttua kun on uusikuu. Siitä vissiin voi ennustaa säätilaa ainakin. -Miten, siitä ei oo aavistustakaan...
Ok, no minä koitan ja pistän muistiinpanot kalenterin reunaanLuulen, että sun pitää kurkkia taivaalle parin, kolmen päivän kuluttua kun on uusikuu. Siitä vissiin voi ennustaa säätilaa ainakin. -Miten, siitä ei oo aavistustakaan...
Kohta onVai onko nyt jo uusikuu? Ei vielä, eihän?
sillon ennuste ei ole voimassaTämä oli vanaha kuu.
Okkei, kerrankin sattui kohalleen.sillon ennuste ei ole voimassa
Hirvieläinkannat ja erityisesti valkohäntä- ja metsäkauriit pitäisi saada paljon harvemmiksi. Krut voisi kunnostautua ampumalla tänä syksynä ensi alkuun kymmenen kappaletta. Vaihtoehtoisesti pitää susikantojen moninkertaistua, mutta luulen koiranomistajien ja kotieläimiä laitumilla pitävien silloin kauhistuvan...Sanos.
Punkit ja hirviökärpäset tekevät suomen kesästä vähemmän houkuttelevan.
on kyllä tarkotus jahata hirviäpeurojakauriitaHirvieläinkannat ja erityisesti valkohäntä- ja metsäkauriit pitäisi saada paljon harvemmiksi. Krut voisi kunnostautua ampumalla tänä syksynä ensi alkuun kymmenen kappaletta. Vaihtoehtoisesti pitää susikantojen moninkertaistua, mutta luulen koiranomistajien ja kotieläimiä laitumilla pitävien silloin kauhistuvan...
Kjetil kuuli -roosaruusan- olevan tulossa ja odottaa innokkaana kapakalojen katveessa...No joo. Mutta niistä ei kärsi niin pitkään kuin mainitsemistani.
Vois harkita että olisi ensi kesänä pitemmän rupeaman, pari viikoa ainakin jossain Norjan pohjoisella rannikolla. Siellä ei vissiin oo itikoita niin hirmusti.
Alkoi sit tehdä mieli kuivattua kalaa.Kjetil kuuli -roosaruusan- olevan tulossa ja odottaa innokkaana kapakalojen katveessa...
Pitäs muuten kokeilla joku päivä kalan kuivaamista
harmi että se on nyt niin kallista
onki olis jo mutta tässä lähellä ei ole metskausmestoja
My love, missä?
Vielä vähän loppukesää ja sit syksy.Ja @Algoma kin paikalla. Mitä sinne isomman rapakon taa kuuluu? Syksyistä?
Vielä vähän loppukesää ja sit syksy.
Siinähän se...pikkuhiljaa..*halii blondia*
Ei tämä niin ihmeellistä ole.Mitähän se tarkoittaa siellä? Pitäisi kai kokea itse.
Kerro jotain. Miltä ilma tuntuu ja tuoksuu aamuisin? Onko aurinko yhä polttava? Joko kasvit muuttavat syysväriin ja mätänevät?
Ei tämä niin ihmeellistä ole.
Juurikasvit kasvavat vielä hyvin. Herneet on korjattu pois ja osa tomaateista ja kurkuista. Puissa ei ole värit muuttuneet vielä
Päivä lämpötilat 20- 25 astetta ja yöllä 10-15 astetta
Mut ensi vuonna valitset viisaammin.Mulla kuoli kaikki parvekekasvit, enkä voi tänä vuonna ees kissaa siitä syyttää
Palmu vois olla 1 mahdollinen koekaniini seuraavaksiMut ensi vuonna valitset viisaammin.
Jos vaikka palmu mitä ei tarvitse edes kastella. Tai joku kaktus. Tai Aaloe?
Mulla kuoli osa sipuleista ja kaikki valkosipulit.Mulla kuoli kaikki parvekekasvit, enkä voi tänä vuonna ees kissaa siitä syyttää