Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Sanos.

Punkit ja hirviökärpäset tekevät suomen kesästä vähemmän houkuttelevan.
Hirvieläinkannat ja erityisesti valkohäntä- ja metsäkauriit pitäisi saada paljon harvemmiksi. Krut voisi kunnostautua ampumalla tänä syksynä ensi alkuun kymmenen kappaletta. Vaihtoehtoisesti pitää susikantojen moninkertaistua, mutta luulen koiranomistajien ja kotieläimiä laitumilla pitävien silloin kauhistuvan...

Viimeksi muokattu:
Hirvieläinkannat ja erityisesti valkohäntä- ja metsäkauriit pitäisi saada paljon harvemmiksi. Krut voisi kunnostautua ampumalla tänä syksynä ensi alkuun kymmenen kappaletta. Vaihtoehtoisesti pitää susikantojen moninkertaistua, mutta luulen koiranomistajien ja kotieläimiä laitumilla pitävien silloin kauhistuvan...

on kyllä tarkotus jahata hirviäpeurojakauriita

• Tykkää
Reactions: m1es
@Elena777 kin paikalla <3

Mitä kuuluu?
Siinähän se...pikkuhiljaa..*halii blondia*

Oottako muuten huomanneet miten kissojen hinnat on noussu?
Täälpäin maatiaiskissa maksaa kissahoitolasta ostettuna melkis saman kuin rotukissat:eek: Varausmaksu 150+420/pentu. Kannatan tätä hinnottelua toki tiettyyn rajaan saakka ettei ihan kuka vaan osta, mutta tolla hinnalla saa ostettua jo rotukisun..:unsure:

Mitähän se tarkoittaa siellä? Pitäisi kai kokea itse.

Kerro jotain. Miltä ilma tuntuu ja tuoksuu aamuisin? Onko aurinko yhä polttava? Joko kasvit muuttavat syysväriin ja mätänevät?
Ei tämä niin ihmeellistä ole.
Juurikasvit kasvavat vielä hyvin. Herneet on korjattu pois ja osa tomaateista ja kurkuista. Puissa ei ole värit muuttuneet vielä
Päivä lämpötilat 20- 25 astetta ja yöllä 10-15 astetta

Ei tämä niin ihmeellistä ole.
Juurikasvit kasvavat vielä hyvin. Herneet on korjattu pois ja osa tomaateista ja kurkuista. Puissa ei ole värit muuttuneet vielä
Päivä lämpötilat 20- 25 astetta ja yöllä 10-15 astetta

Eli aika sama kuin täällä. Tosin mun tomaateista vasta pari on punertumassa. Kurkut sentäs tuppaavat satoa päivittäin.

Yhteistyössä