Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No eihän se käytännössä voi mennä sinne tavispuolelle, kun ei sais olla rauhassa. Siis jos yksin lentää, miettikää miten ahdistavaa sille ois olla yksin siellä ihmisten keskellä huomion kohteena. Ei se jäis huomaamatta. Ja ei se varmaan haluais tulla nähdyksi nimenomaan _Slovenian_ lennolla, kun ehkä haluais mennä sinne salaa. Ihan jos realistisesti ajatellaan tilannetta, niin mun nähdäkseni sen ois vähän pakko mennä bisnesluokassa, enkä kyllä usko että Finski upgreidaa kaikille julkkiksille ilmaiseksi, ellei tee jotain somemainosta, ja se taas aiheuttais ylimääräistä vaivaa jne.

Oon tästä samaa mieltä, ei varmasti jaksa/pysty mennä turistipuolelle tässä tilanteessa. Käytännössä Suomessa julkisuudenhenkilöt varmasti sopeutuvat siihen, että heidät tunnistetaan kaikkialla, eikä se voi olla syy eristää itseään norsunluutorniin. Mutta J:n tilanne on tosi erilainen kuin kenenkään muun, kun suosio on tullut niin räjähdysmäisesti ja nopeasti. Ymmärrän hyvin, jos tämänhetkisessä tilanteessa ihan oman jaksamisensakin kannalta miettii jokaisen ihmisten ilmoilla olonsa tarkkaan. Tilanne on varmaan erilainen vaikkapa parin vuoden kuluttua, silloin se varmaan onkin sitä että lähinnä joku voi katsoa vähän pidempään, ja siinä kaikki. Mutta tällä hetkellä niitä hihasta nykijöitä varmaan riittää.

En voi olla hymyilemättä sille ajatukselle, että tässä fandomissa varmasti riittäisi kyllä J:lle lentolippujen sponssaajia, kolehti olisi varmaan kasassa aika nopeasti 🤭

Stella, ja ekaa kertaa MRS=3
 
vierailija
Joo siis eihän se saa olla rauhassa missään, ei ruokakaupassa ei yhtään missään. Aika ahdistava ajatus varmaan sille olla suljetussa tilassa ihmisten keskellä erityisesti jos menis yksin. Kyllä ihmiset tunnistaa eikä osaa olla häritsemättä, ku ei muuallakaan osaa jättää rauhaan.
 
Eihän sinne bisnesluokkaan mitenkään piilossa katseilta pääse. Saman terminaalin ja lähtö-/tuloaulan kautta bisnesluokan matkustajat kulkevat kuin muutkin. Koneessa istutaan omilla paikoilla, eikä siinä varmasti mitään sellaista kuhinaa ympärillä ole, ettei voisi rauhassa matkata.

Virallinen totuus ja ainoa varmaksi tiedetty kuvio on edelleen se, että J ja B ovat hyviä ystäviä. Miksi hyvän ystävän luo matkustamisen pitäisi tapahtua salassa tai hämäysreittejä pitkin?
 
vierailija
Eihän sinne bisnesluokkaan mitenkään piilossa katseilta pääse. Saman terminaalin ja lähtö-/tuloaulan kautta bisnesluokan matkustajat kulkevat kuin muutkin. Koneessa istutaan omilla paikoilla, eikä siinä varmasti mitään sellaista kuhinaa ympärillä ole, ettei voisi rauhassa matkata.

Virallinen totuus ja ainoa varmaksi tiedetty kuvio on edelleen se, että J ja B ovat hyviä ystäviä. Miksi hyvän ystävän luo matkustamisen pitäisi tapahtua salassa tai hämäysreittejä pitkin?
Jos haluaa välttää massiivista somehuomiota ja shippauksen yltymistä. Osa fandomista tulee repeämään liitoksistaan jos J bongataan matkalta. Vai kuvittelenko omiani?
 
Eikös JO viime viikolla kirjoitellut, että 'Next week new song'? Tämä viikko alkaa olla lopuillaan.
Lupaan olla etsimässä ja kääntämässä sen biisin sanoja alta aikayksikön.
Ei ne tainnut luvata julkaisemista vielä, instassa luki "We just called to say we’re going to write/record some new songs next week" ja sitten New song coming soon.
Mutta toivottavasti ei kauaa tarvitse odotella.
 
Näin viime yönä unta.. Ja se oli jotenkin jo vähän liikaa Unessa B vei J:tä 10-0.

Siis joo... Jokerit oli keikalla Suomessa ja K oli heidän kanssaan lavalla. En muista, mikä biisi, mutta luulen, et joku Jokereiden, koska K heilui siellä lavalla kitaran kanssa. Laulussa tuli tauko, ja sit nähtiin se suudelma. B vaan kirjaimellisesti kaappas J:n syleilyyn, eikä muuten ollut mikään pieni pusu. No, sen jälkeen J:llä meni pasmat ihan sekaisin. Muistan unessa miettineeni "hei oikeesti, kokoa itsesi". J oli kuin peura ajovaloissa. B kuitenkin jatkoi tapahtuneen jälkeen oikeena rokkikukkona, täynnä itsevarmuutta. Kappale loppui ja J juoksi ulos lavalta ja yritti juosta ulos koko paikasta. Mut joku (en nähnyt kuka) oli takaovilla vastassa ja totes vaan et "ei mitään asiaa ulos täältä, ennen kuin jutellut B:n kanssa asioista". Sit heräsin... Ja hieman olin hämmentynyt, et mitä just näin Ensimmäinen uni näistä kahdesta, missä oli selkeästi jotain tapahtumaa. Harmi, kun heräsin liian aikasin, olisin halunnut tietää, miten tää saaga jatkuu.
oon itsekin vähän samantapasen unen joskus nähnykin :D
 
Firman IT joutui juuri fixaan etänä mun läppäriä. Pikkuisen tuli hiki pintaan, mutta selvittiin. Olin piilottanut kaikki bookmarkit etc edes vähäsen. Hienoa olisi ollut, kun olisivat avanneet Bojanin kuvan, Belgrad Beerfest videon tai kysyneet miksi täällä on niin paljon käyntejä näissä ja näissä osoitteissa.
 
  • Vau!
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
oon itsekin vähän samantapasen unen joskus nähnykin

Aivan ihana. Miksi ei voi olla totta. Olen just tulossa Tapiolasta K keikalta. Jännä juttu, että menin sillä mielellä, että ei mua oikeastaan enää K niin kiinnosta, mutta sitten se kuitenkin on livenä aika valloittava tapaus. Sellaista kivaa espoolaisten rikkaiden roastausta. Mietin taas kerran, mikä tässä K B keississä on todennäköinen tilanne. Jos jotain enemmän olisi heidän välillään, niin romanttisesti ajatellen, voisivatko he olla erossa kuukausikaupalla. Kai siinä jotain voisivat keksiä, että näkisivät. Ja sitten vielä, jos gf on kuitenkin kuvioissa mukana, niin sekin todistaisi, että ovat 'vain' ystäviä. Toisaalta kumpikaan asiantila, mitkä juuri totesin, ei vielä lopullisesti todista mihinkään suuntaan.🦋🌻
 
vierailija
Aivan ihana. Miksi ei voi olla totta. Olen just tulossa Tapiolasta K keikalta. Jännä juttu, että menin sillä mielellä, että ei mua oikeastaan enää K niin kiinnosta, mutta sitten se kuitenkin on livenä aika valloittava tapaus. Sellaista kivaa espoolaisten rikkaiden roastausta. Mietin taas kerran, mikä tässä K B keississä on todennäköinen tilanne. Jos jotain enemmän olisi heidän välillään, niin romanttisesti ajatellen, voisivatko he olla erossa kuukausikaupalla. Kai siinä jotain voisivat keksiä, että näkisivät. Ja sitten vielä, jos gf on kuitenkin kuvioissa mukana, niin sekin todistaisi, että ovat 'vain' ystäviä. Toisaalta kumpikaan asiantila, mitkä juuri totesin, ei vielä lopullisesti todista mihinkään suuntaan.
Tunteiden tukahduttaminen ja burnoutin partaalle lipsuva kiire ovat melkoisia c*ckblockereita. :)
 
vierailija
Kyllähän tuo K:n hullu keikka-aikataulu on aika tehokkaasti pitänyt huolen siitä että aikaa näkemiselle ei ole oikein ollut... K:llahan olisi ihan tässä kuun lopussa aika kivan mittainen keikkatauko, toivottavasti silloin vihdoin :D
 
vierailija
Kyllähän tuo K:n hullu keikka-aikataulu on aika tehokkaasti pitänyt huolen siitä että aikaa näkemiselle ei ole oikein ollut... K:llahan olisi ihan tässä kuun lopussa aika kivan mittainen keikkatauko, toivottavasti silloin vihdoin
Joo silloin toivottavasti Slovenia kutsuu ja sit ei oiskaan pitkä aika ku näkisivät Suomessa :) Jokereilla ku on toi alkuvuosi keikkataukoa ni mietin et oiskohan K:llakin. Sit ois myöskin enemmän aikaa nähä. Ja en siis usko niin pitkään keikkataukoon ku Jokereilla, mut on varmasti väljempää ku nyt kesällä :D
 
vierailija
Kyllähän tuo K:n hullu keikka-aikataulu on aika tehokkaasti pitänyt huolen siitä että aikaa näkemiselle ei ole oikein ollut... K:llahan olisi ihan tässä kuun lopussa aika kivan mittainen keikkatauko, toivottavasti silloin vihdoin
Turhaan odotat, ei tule menemään silloin. En ymmärrä, miksi K menisi sinne jotenkin romanttisesti salaa? Enää näin pitkän ajan päästä? Jos hänellä ois niin massiivinen ikävä, että menisi salaa, niin ei ois varmaan mennyt näin pitkään. Ja mitenkään en usko, että ois käynyt siellä kuitenkaan nyt fandomin huomaamatta, mahikset on olleet niin huonot.
JA jos taas haluaisi mennä kaverina, mutta eivät halua vielä rasittaa toisiaan (Bojania) fanien riehaantumisella, niin sitten sinne ei vain voi mennä.
Mitä mä olen Kärtsää tässä oppinut tuntemaan, niin itse ajattelisin, että se kyllä kertoo, jos se on sinne menossa = kokevat, ettei fandomin innostus ole enää taakka.
Silloin sitä tapaamista voi siirtää ihan rauhassa, koska mitään tulenpalavaa ikävää ja romanssia ei ole.
Itse en pitäisi täysin mahdottomana, että K haluaa Bojanin mukaan, jos oikeasti päätyy sinne Thaikkuihin.
Pääsi muuten hauskasti sohaisemaan muurahaispesää aiheella storyssaan tänään! ;D Ja katsomaan reaktioita! :D
Toki nämä ovat minun spekulointiani, en tietenkään sen enempää faktana asioista tiedä, kuin kukaan muukaan.
 
vierailija
Turhaan odotat, ei tule menemään silloin. En ymmärrä, miksi K menisi sinne jotenkin romanttisesti salaa? Enää näin pitkän ajan päästä? Jos hänellä ois niin massiivinen ikävä, että menisi salaa, niin ei ois varmaan mennyt näin pitkään. Ja mitenkään en usko, että ois käynyt siellä kuitenkaan nyt fandomin huomaamatta, mahikset on olleet niin huonot.
JA jos taas haluaisi mennä kaverina, mutta eivät halua vielä rasittaa toisiaan (Bojania) fanien riehaantumisella, niin sitten sinne ei vain voi mennä.
Mitä mä olen Kärtsää tässä oppinut tuntemaan, niin itse ajattelisin, että se kyllä kertoo, jos se on sinne menossa = kokevat, ettei fandomin innostus ole enää taakka.
Silloin sitä tapaamista voi siirtää ihan rauhassa, koska mitään tulenpalavaa ikävää ja romanssia ei ole.
Itse en pitäisi täysin mahdottomana, että K haluaa Bojanin mukaan, jos oikeasti päätyy sinne Thaikkuihin.
Pääsi muuten hauskasti sohaisemaan muurahaispesää aiheella storyssaan tänään! ;D Ja katsomaan reaktioita!
Toki nämä ovat minun spekulointiani, en tietenkään sen enempää faktana asioista tiedä, kuin kukaan muukaan.
Eihän se ole turhaan odottamista, jos odottelija saa tästä ajattelusta iloa ja mielihyvää… 😊
 
vierailija
Minä olen tällä hetkellä aika skeptinen Slovenian-reissun suhteen lähiaikoina (ja tähän on minusta paljon päteviä ei-ankeilusyitä), mutta en koe itseäni ankeuttajaksi kun uskon kuitenkin vahvoihin, joskin tukahdutettuihin tunteisiin, asioiden mahdollisuuteen ja suollan ties mitä ficciä ja muuta materiaalia. :)

- Joymuffin
 

Yhteistyössä