Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin viime yönä unta.. Ja se oli jotenkin jo vähän liikaa Unessa B vei J:tä 10-0.

Siis joo... Jokerit oli keikalla Suomessa ja K oli heidän kanssaan lavalla. En muista, mikä biisi, mutta luulen, et joku Jokereiden, koska K heilui siellä lavalla kitaran kanssa. Laulussa tuli tauko, ja sit nähtiin se suudelma. B vaan kirjaimellisesti kaappas J:n syleilyyn, eikä muuten ollut mikään pieni pusu. No, sen jälkeen J:llä meni pasmat ihan sekaisin. Muistan unessa miettineeni "hei oikeesti, kokoa itsesi". J oli kuin peura ajovaloissa. B kuitenkin jatkoi tapahtuneen jälkeen oikeena rokkikukkona, täynnä itsevarmuutta. Kappale loppui ja J juoksi ulos lavalta ja yritti juosta ulos koko paikasta. Mut joku (en nähnyt kuka) oli takaovilla vastassa ja totes vaan et "ei mitään asiaa ulos täältä, ennen kuin jutellut B:n kanssa asioista". Sit heräsin... Ja hieman olin hämmentynyt, et mitä just näin Ensimmäinen uni näistä kahdesta, missä oli selkeästi jotain tapahtumaa. Harmi, kun heräsin liian aikasin, olisin halunnut tietää, miten tää saaga jatkuu.
Ihana! Mäkin näin viime yönä jotain unia, mutta en mitään noin mainittavaa :D Lähinnä olin jollain hienolla laivalla ja jotenkin nämä olivat siellä mutta tilanne oli samankaltainen kuin irl eli he eivät olleet yhdessä vaan vielä omissa porukoissaan. Tunnelma oli odottava kuten nyt oikeastikin.
Kun heräsin, pääni kävi läpi tämän dialogin: *Where are we going?*
* Some boat, yes?*
*Yea, boat, Titanic?*
*Oh no!*
*Every night my in dreams. . . *
 
vierailija
Katsoin just aikajanalta, että saunarekkapäivän jälkeen Bojanista ei ole enää tullut muita tietämiäni Jere-videoita, kuin finaalipäivältä kuvatut… Silloinhan hän sai viimeistään kuulla gf:stä. Että oisko se vaikuttanut, ettei uskalla toimia noin kuin tuossa mahtavassa unessa, mistä sen muuten tietäis, miten ois toiminut 😛 (omaa toiveajatteluani, ei tarkoitettu otettavaksi 100% vakavasti!)
 
vierailija
Katsoin just aikajanalta, että saunarekkapäivän jälkeen Bojanista ei ole enää tullut muita tietämiäni Jere-videoita, kuin finaalipäivältä kuvatut… Silloinhan hän sai viimeistään kuulla gf:stä. Että oisko se vaikuttanut, ettei uskalla toimia noin kuin tuossa mahtavassa unessa, mistä sen muuten tietäis, miten ois toiminut (omaa toiveajatteluani, ei tarkoitettu otettavaksi 100% vakavasti!)
Eiköhän kyse ollut enemmän tyttiksen fyysisestä läsnäolosta, että sen jälkeen Jere vietti aikansa hänen kanssa ennemmin kuin Bojanin.

(Sana-arvoitus: JOULU, olisihan se ollut aika joulu jos olisi ollut vain he kaksi.)
 
vierailija
Näin viime yönä unta.. Ja se oli jotenkin jo vähän liikaa Unessa B vei J:tä 10-0.

Siis joo... Jokerit oli keikalla Suomessa ja K oli heidän kanssaan lavalla. En muista, mikä biisi, mutta luulen, et joku Jokereiden, koska K heilui siellä lavalla kitaran kanssa. Laulussa tuli tauko, ja sit nähtiin se suudelma. B vaan kirjaimellisesti kaappas J:n syleilyyn, eikä muuten ollut mikään pieni pusu. No, sen jälkeen J:llä meni pasmat ihan sekaisin. Muistan unessa miettineeni "hei oikeesti, kokoa itsesi". J oli kuin peura ajovaloissa. B kuitenkin jatkoi tapahtuneen jälkeen oikeena rokkikukkona, täynnä itsevarmuutta. Kappale loppui ja J juoksi ulos lavalta ja yritti juosta ulos koko paikasta. Mut joku (en nähnyt kuka) oli takaovilla vastassa ja totes vaan et "ei mitään asiaa ulos täältä, ennen kuin jutellut B:n kanssa asioista". Sit heräsin... Ja hieman olin hämmentynyt, et mitä just näin Ensimmäinen uni näistä kahdesta, missä oli selkeästi jotain tapahtumaa. Harmi, kun heräsin liian aikasin, olisin halunnut tietää, miten tää saaga jatkuu.
Oih, ihana uni.🥺😍
 
vierailija
En kyttää, vaan nopeasti luin, että Bojanin naisella on kännykkä. Miten laiska ja toisista piittaamaton kirjoittaja täytyy olla, ettei viitsi edes tsekata, miten Nacen nimi kirjoitetaan??? Miten toi Oksu pystyy sit lukemaan kuitenkin nää kommentit, vai lukeeko miehensä nämä hänelle? Sen verran vakavalta toi lukihäiriö vaikuttaa.

Hei, ei kyse ole aina laiskuudesta. Itse kirjoittelen kännykällä, ja vähän väliä lipsahtelee läpi kirjainvirheitä, jotka huomaan vasta tekstin jo lähdettyä. Ollaan nyt armollisia toisellemme, eikä vedetä hernettä nenään ihan pienistä.
 
Joymuffin kiitos taas. Meni ihon alle, taas, miten saat kuvattua tuota dynamiikkaa, kannateltavan ja kannattelijan, antautuvan ja aloitteellisen roolien vaihtelua noiden hahmojen välillä. Ja tuo bottom-j:n itsensä löytäminen... Ei ois voinu olla kauniimpaa Aktia Sloveniassa. 💔
 
vierailija
Joymuffin kiitos taas. Meni ihon alle, taas, miten saat kuvattua tuota dynamiikkaa, kannateltavan ja kannattelijan, antautuvan ja aloitteellisen roolien vaihtelua noiden hahmojen välillä. Ja tuo bottom-j:n itsensä löytäminen... Ei ois voinu olla kauniimpaa Aktia Sloveniassa.
Kiitos kommenteista, ja muut myös! Tuon kohtauksen dynamiikka tuli itsellenikin vähän puskista. Minulla on vähän taipumusta plänätä ficcejä niin, että Bojan on passiivinen angstailija ja sitten kirjoittaessa iskee fiilis, että kyllä hän voisi välillä tehdä itsekin jotain. :)

Seuraavan tekstinkin (sen edellisen sarjan loppuosa(?)) ehdin jo aloittaa, se näemmä alkaa tosi angstisesti. Hups.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Hei, ei kyse ole aina laiskuudesta. Itse kirjoittelen kännykällä, ja vähän väliä lipsahtelee läpi kirjainvirheitä, jotka huomaan vasta tekstin jo lähdettyä. Ollaan nyt armollisia toisellemme, eikä vedetä hernettä nenään ihan pienistä.
Kyllä mäkin kirjoitan. Tietty jos on ikänäköä (itse likinäköinen, niin ei ole kys ongelmaa), niin ei ehkä näekään, mitä kirjoittaa, mutta siis jos saa kirjoitettua ihan oikein nase, niin yhtä hyvin vois ajatella, että saa kirjoitettua nace. Sellaiset tiwdän -tyyppiset virheet ois enempi typoja.
 
vierailija
Huh, uusin ficcini on jo nyt saanut enemmän kudosta kuin mikään muu ficeistäni paitsi ihan ensimmäinen (jota on luettu tuplosti enemmän), vaikka yhtään uusia kommentteja ei ole tullut toisen osan julkaisun jälkeen. Olen vähän yllättynyt.

Näin koko yön jotain unia Vauva-palstan keskustelusta, mutta en taaskaan muista mitään muuta.

- Joymuffin
En yhtään ihmettele että se kerää kiitosta, tykkäsin itsekin (taas kerran) tosi paljon! Tällaiset reaalimaailman päälle rakennetut ficcit iskevät itseeni kaikkein eniten. Tämänkin voi niin helposti kuvitella tapahtuvan. TOIVOA tapahtuvan. (Tähän väliin taas hetki intensiivistä manifestointia 😅)

Jotenkin lohdullista, ettet ole saanut tästä yhtään negaa, vaikka sivuatkin G:n tapausta. Palauttaa uskoa ihmiskuntaan, tai ainakin tähän fandomiin. Se yksi samaasi kommentti olisi voinut olla mun kirjoittama, olen miettinyt ihan samoja keloja bändin itsensä turvallisuudesta ja turvallisesta tilasta aikana, jolloin lähes mikä tahansa voi triggeröidä uuden ajojahdin. 🥺

-Suviruusu🥀
 
vierailija
Joo, on ollut mukava reaktio. Jos muuten joku haluaa esittää oman kommenttinsa Gregor-asiaan joutumatta cancelloiduiksi, niin AO3:eenhan voi kirjoittaa anonyymikommentteja rekisteröitymättä. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos Joymuffin minunkin puolestani. 💚🩵

Toisella palstalla oli näköjään taas poistettu viestini, mutta laitan tännekin talteen.

Eli uutta materiaalia odotellessa tulee kahlatt läpi vanhaa. En ollut tätäkään nähnyt aiemmin kokonaan. Aiemmin oon nähnyt tuon kohdan jossa Kris heittää B:n bussin alle ja tulee puheeksi tuon Conor-pusu. Siinä myös Janin legendaarinen nänninäpläys.

Mutta että ensimmäinen kommentti tuleekin jo Jurelta, että Bojanilla olisi ollut ns bad behaviour. Ja kun B tätä ihmettelee niin jatkaa vielä että kysy äidiltäsi. Aihe jo vaihtumassa mutta B vielä ihmettelee että kysy mitä. Selvästi tuossa viitataan Kärtsään. Tuo on kai Amsterdamista eli sieltä mistä alkoi ehkä enemmän tapahtuakin. Siinä ei voi viitata alkoholiin, koska olemmehan nähneet prepartyistä esim ikimuistoisen känni-Krisin. Ja vasta tuon Juren kommentin jälkeen tuli Krisin heitto Conorista. Se saattoi ikään kuin ollakin pelastusyritys eikä B:n kiusaamista, niin kuin olen aikaisemmin tulkinnut kun näin vaan videon, joka alkoi Krisin osuudesta. Näin B pystyi kommentoimaan sellaista, joka oli julkisesti tapahtunut ja nähty jo eikä jotain kulissien takaista, johon Jure tuntui viittaavan.
Katsokaapa ja kuunnelkaapa tuosta 2:30 lähtien. Monella tapaa mielenkiintoinen video perattavaksi.

Golacha 🌻♾️

https://youtu.be/DYH5YxkkcdA
 
Kiitos Joymuffin minunkin puolestani. 🩵

Toisella palstalla oli näköjään taas poistettu viestini, mutta laitan tännekin talteen.

Eli uutta materiaalia odotellessa tulee kahlatt läpi vanhaa. En ollut tätäkään nähnyt aiemmin kokonaan. Aiemmin oon nähnyt tuon kohdan jossa Kris heittää B:n bussin alle ja tulee puheeksi tuon Conor-pusu. Siinä myös Janin legendaarinen nänninäpläys.

Mutta että ensimmäinen kommentti tuleekin jo Jurelta, että Bojanilla olisi ollut ns bad behaviour. Ja kun B tätä ihmettelee niin jatkaa vielä että kysy äidiltäsi. Aihe jo vaihtumassa mutta B vielä ihmettelee että kysy mitä. Selvästi tuossa viitataan Kärtsään. Tuo on kai Amsterdamista eli sieltä mistä alkoi ehkä enemmän tapahtuakin. Siinä ei voi viitata alkoholiin, koska olemmehan nähneet prepartyistä esim ikimuistoisen känni-Krisin. Ja vasta tuon Juren kommentin jälkeen tuli Krisin heitto Conorista. Se saattoi ikään kuin ollakin pelastusyritys eikä B:n kiusaamista, niin kuin olen aikaisemmin tulkinnut kun näin vaan videon, joka alkoi Krisin osuudesta. Näin B pystyi kommentoimaan sellaista, joka oli julkisesti tapahtunut ja nähty jo eikä jotain kulissien takaista, johon Jure tuntui viittaavan.
Katsokaapa ja kuunnelkaapa tuosta 2:30 lähtien. Monella tapaa mielenkiintoinen video perattavaksi.

Golacha

https://youtu.be/DYH5YxkkcdA
Katsoin tuon. Bojan on ihana, pelkkää hymyä.
Ihmettelen miksi toiselta puolelta tälläisetkin poistetaan. Onkohan siellä vaan niin paljon kiusantekijöitä?

Kannatti muuten lukea se Joymuffinin ficci näin kesken työpäivän. Nyt on ihan heikko olo, ja palaveriin pitäisi mennä.
 
vierailija
Katsoin tuon. Bojan on ihana, pelkkää hymyä.
Ihmettelen miksi toiselta puolelta tälläisetkin poistetaan. Onkohan siellä vaan niin paljon kiusantekijöitä?

Kannatti muuten lukea se Joymuffinin ficci näin kesken työpäivän. Nyt on ihan heikko olo, ja palaveriin pitäisi mennä.
Täällä yksi, jonka pitäis saada puhelimeen ficcilukko, joka olis auki vain tunnin päivässä välillä 17-20, ettei häiritse työtä eikä yöunia. 😄

Sissi
 
vierailija
Katsoin tuon. Bojan on ihana, pelkkää hymyä.
Ihmettelen miksi toiselta puolelta tälläisetkin poistetaan. Onkohan siellä vaan niin paljon kiusantekijöitä?

Kannatti muuten lukea se Joymuffinin ficci näin kesken työpäivän. Nyt on ihan heikko olo, ja palaveriin pitäisi mennä.
Aidolla on siellä ainakin ihan kunnon mayhemit päällä ollut ilmeisesti koko aamun 😐
 
vierailija
Meinasin mennä vauvalle kommentoimaan, mutta siellähän onkin nyt joku myrsky päällä, joten tulin tänne turvaan. Siis katselin tossa huvikseen Finnairin lentolippuja Sloveniaan, ja jos sinne meinaa business-luokassa matkustaa, kuten J:n olisi käytännössä pakko tehdä ihan siksi, että haluaa pysytellä niin piilossa katseilta kuin mahdollista, niin edestakaisten lentojen hinnaksi tulisi yhteensä vähintään 700-800 euroa, ja ajankohdasta riippuen jopa 1300 euroa, jos nyt vasta olisi ostamassa, kun lennot ovat jo täyttyneet. Eli ei mikään pikkujuttu kuitenkaan, jos vain pariksi päiväksi ehtisi sinne piipahtamaan. Kun ei se J nyt varmaan vielä ihan rahassa kieriskele kuitenkaan, kun on pienillä keikkapalkkioilla vetänyt kesän ja menojakin ollut, kun nyt aiempaa enemmän crewtä mukana jne. Tällainen pieni realismin häivähdys vaan liittyen siihen keskusteluun, miksei jo ole Sloveniassa käynyt.
 
vierailija
En usko, että lentäisi bisnesluokassa. Tosin en myöskään ihmettelisi, että Jere saisi ilmaisen upgraden, jos vain bisnesluokassa olisi tilaa.
No eihän se käytännössä voi mennä sinne tavispuolelle, kun ei sais olla rauhassa. Siis jos yksin lentää, miettikää miten ahdistavaa sille ois olla yksin siellä ihmisten keskellä huomion kohteena. Ei se jäis huomaamatta. Ja ei se varmaan haluais tulla nähdyksi nimenomaan _Slovenian_ lennolla, kun ehkä haluais mennä sinne salaa. Ihan jos realistisesti ajatellaan tilannetta, niin mun nähdäkseni sen ois vähän pakko mennä bisnesluokassa, enkä kyllä usko että Finski upgreidaa kaikille julkkiksille ilmaiseksi, ellei tee jotain somemainosta, ja se taas aiheuttais ylimääräistä vaivaa jne.
 
vierailija
No eihän se käytännössä voi mennä sinne tavispuolelle, kun ei sais olla rauhassa. Siis jos yksin lentää, miettikää miten ahdistavaa sille ois olla yksin siellä ihmisten keskellä huomion kohteena. Ei se jäis huomaamatta. Ja ei se varmaan haluais tulla nähdyksi nimenomaan _Slovenian_ lennolla, kun ehkä haluais mennä sinne salaa. Ihan jos realistisesti ajatellaan tilannetta, niin mun nähdäkseni sen ois vähän pakko mennä bisnesluokassa, enkä kyllä usko että Finski upgreidaa kaikille julkkiksille ilmaiseksi, ellei tee jotain somemainosta, ja se taas aiheuttais ylimääräistä vaivaa jne.
Hei oon kyllä jos ihan realistisesti puhutaan, niin sitä mieltä, ettei se tule sinne salaa menemään.
 
vierailija
En nää ongelmaa, hupparin huppu syvälle päähän ja vähän tavallisesta jerelokista poikkeavat vaatteet. Ei siellä koneessa ole luultavasti kuin muutama joka sen tunnistaisi, mitä lie mummoikäiisiä lomailijoita ja kiireisiä liikematkailijoita ei niitä kiinnosta, oikeesti..
ja suurin osa faneistakin ymmärtää sen että milloin artisti on lomalla ja milloin meet and greetissä.
 
vierailija
En nää ongelmaa, hupparin huppu syvälle päähän ja vähän tavallisesta jerelokista poikkeavat vaatteet. Ei siellä koneessa ole luultavasti kuin muutama joka sen tunnistaisi, mitä lie mummoikäiisiä lomailijoita ja kiireisiä liikematkailijoita ei niitä kiinnosta, oikeesti..
ja suurin osa faneistakin ymmärtää sen että milloin artisti on lomalla ja milloin meet and greetissä.

Ja sitten vielä sekin, että vaikka me täällä yhdidtetään K ja B ja spekuloidaan kaikki mahdollinen, niin valtaosa ihmisistä ei tiedä asiasta yhtään mitään, eikä niitä edes kiinnosta.

Jos tunnistaisivat Kn koneessa, ajattelisivat, että aha, siinäpä istuu Käärijä, mutta ei sitten mitään muuta. Esim mun tuttavista tuskin kukaan tietää Bojania, Käärijän kyllä. Olen kertonut meneväni JOn keikalle ja ehkä 1/20 tietää, mistä on kyse.

Vähän realismia, please. Tää on kuitenkin aika marginaalinen juttu, vaikka meistä ei siltä tunnukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞

Yhteistyössä