Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä käy ilmi, että kuva on eiliseltä? Miten niin Bojan ei näytä onnelliselta??? Riippuu minusta tosi paljon kuvan ottajasta, jos näyttää vähän varautuneelta. Eli kuka tuon kuvan mahtoi ottaa?
Kiinnostuksesta googlettelin asiaa ja eilen on tosiaan ollut tuollainen konsertti. 🙂 Ja voi olla, että ei ois vapaalla halunnut mihinkään kuviin. Siksi vähän varautunut/vaisu ilme. Kuvan ottaja taitaa liittyä ko.tapahtuman järjestäjiin tms.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Ig @bojansstories on kuva Bojanista ja Janista ilmeisesti eiliseltä. Ovat olleet yhdessä Harry Potter-teemaisessa konsertissa. Kiva, että ovat viettäneet konsertti-iltaa yhdessä, mutta ei B kovin onnelliselta tuossakaan kuvassa näytä.
Mun mielestä sillä on ihan neutraali ilme. En menis tosta kuvasta tekemään yhtään mitään johtopäätöksiä.
 
vierailija
Kiitoksia jälleen Joymuffinille. Olipa ihanaa saada jatko-osa näin iltalukemiseksi❤ Ensimmäisen osan Rihanna-viittaus muuten lämmitti sydäntä, kun on webinaarin nähnyt.

Onko muuten se haastattelu todellinen, johon ficissä viitataan?🤔 Se, että B haluaisi olla Jn ystävä vielä kymmenien vuosin jälkeen. Vaikkei olisikaan, luulen että vaalivat silti ystävyyttään hyvin pitkään, ei usein törmää ihmeseen jonka kanssa kemiat kohtaavat noin hyvin😄

Indigo
 
vierailija
  • Rakkaus
Reactions: Emma.1815
vierailija
Juuri linkkasin ficin, julkaisin tiistaina ja nyt sain toisen luvun valmiiksi. Rihanna-viittaus tuli ihan sattumalta, eikä liittynyt webinaariin.. https://archiveofourown.org/works/49375072/chapters/124719559

Ja tuo haastis on ihan oikea, mutta olen liian väsynyt kaivamaan linkkiä nyt, joku muu toivottavasti kaivaa.

- Joymuffin
Tämä. https://www.metropolitan.si/scena/glasba/bojan-joker-out-kaarija-presenecenje-finska-koncert/
On Sloveniaksi, mutta käännöstä on tässä:
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
Juuri linkkasin ficin, julkaisin tiistaina ja nyt sain toisen luvun valmiiksi. Rihanna-viittaus tuli ihan sattumalta, eikä liittynyt webinaariin.. https://archiveofourown.org/works/49375072/chapters/124719559

Ja tuo haastis on ihan oikea, mutta olen liian väsynyt kaivamaan linkkiä nyt, joku muu toivottavasti kaivaa.

- Joymuffin
Olisiko se ollut tämä haastattelu, jota tässä twiittiketjussa referoidaan:


Näin Bojan siinä siis kertoo:
"I think the most important thing about this friendship is that we will work together musically, regardless of Eurovision. I think that Käärijä will still be a guest here in 30 or 40 years' time, when we will be far away from what we are today. And the same in reverse."
 
vierailija
Jatkan vielä tuosta 30-40 vuoden haastattelusta, että se julkaistiin 10.6. kun B oli Tavastialla 9.6.
Että oliko haastattelu tehty ennen kuin B tuli Suomeen? Ei kai ne nyt B:n täällä ollessa puhelinhaastattelua voineet tehdä? Siksi mietin, kun B oli jotenkin ennen Suomeen tuloaan enempi Pro he kaksi, se jäähtyi täällä olon jälkeen. Jos todella ois noin sanonut Tavastian jälkeen kuin ennen sitä, se ois itselleni ainakin ollut ns. isompi juttu.
 
vierailija
vierailija
Kenen naisen? Pitääkö tässä alkaa epäillä että Bojanilla onkin joku nainen!? Ai ei ku sä et vaan osaa kirjoittaa!
Hei kielipoliisi, sulla taitaa olla erityisen huono päivä/yö, kun kyttäät täällä toisten kirjoitusvirheitä ja vaivaudut vielä erikseen kommentoimaankin niitä? Aksulla sentään oli ketjun aiheeseen liittyvä viesti, toisin kuin sulla.
Voitaisiin täällä keskittyä positiiviseen, esim. siihen että huomenna Käärijällä taas keikkaa ja lauantaina stadikalla, jota voi seurata livestriiminä. Toivottavasti nämä kohottaa palstailijoiden mielialoja.
 
vierailija
epäilisin et on nasen kautta nähnyt ja laitanut tykkäyksen
😁

Jure: Bojan, tykkäsitkö juuri Nacen tunnuksilla Jeren kuvasta?
Bojan: *räplää kännykkää* Hmm, mitä? Eeen.
Jure: Taisit tykätä.
Bojan: En se minä ollut!
Nace: En kyllä minäkään.
Bojan: En tiedä mistä kuvasta puhutte.
Jan: Siitä jossa Jere on seksikkäästi vain pyyhe lanteilla menossa saunaan.
Bojan: Jaa. Kuvauksen perusteella en nyt osaa sanoa, pitäisi nähdä itse kuva.
Kris: Bojan, tykkäsitkö juuri siitä kuvasta mun tunnuksilla??!
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Mun mielestä sillä on ihan neutraali ilme. En menis tosta kuvasta tekemään yhtään mitään johtopäätöksiä.
Kiinnostuksesta googlettelin asiaa ja eilen on tosiaan ollut tuollainen konsertti. Ja voi olla, että ei ois vapaalla halunnut mihinkään kuviin. Siksi vähän varautunut/vaisu ilme. Kuvan ottaja taitaa liittyä ko.tapahtuman järjestäjiin tms.
Oliko kuva jo täällä. Ihan neutraali ilme minusta. Nehän on siellä ihan omaa vapaa-aikaansa viettämässä.
,
 
vierailija
Jatkan vielä tuosta 30-40 vuoden haastattelusta, että se julkaistiin 10.6. kun B oli Tavastialla 9.6.
Että oliko haastattelu tehty ennen kuin B tuli Suomeen? Ei kai ne nyt B:n täällä ollessa puhelinhaastattelua voineet tehdä? Siksi mietin, kun B oli jotenkin ennen Suomeen tuloaan enempi Pro he kaksi, se jäähtyi täällä olon jälkeen. Jos todella ois noin sanonut Tavastian jälkeen kuin ennen sitä, se ois itselleni ainakin ollut ns. isompi juttu.
👍👍
 
vierailija
Huh, uusin ficcini on jo nyt saanut enemmän kudosta kuin mikään muu ficeistäni paitsi ihan ensimmäinen (jota on luettu tuplosti enemmän), vaikka yhtään uusia kommentteja ei ole tullut toisen osan julkaisun jälkeen. Olen vähän yllättynyt.

Näin koko yön jotain unia Vauva-palstan keskustelusta, mutta en taaskaan muista mitään muuta. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Huh, uusin ficcini on jo nyt saanut enemmän kudosta kuin mikään muu ficeistäni paitsi ihan ensimmäinen (jota on luettu tuplosti enemmän), vaikka yhtään uusia kommentteja ei ole tullut toisen osan julkaisun jälkeen. Olen vähän yllättynyt.

Näin koko yön jotain unia Vauva-palstan keskustelusta, mutta en taaskaan muista mitään muuta.

- Joymuffin
Ihana ficci, kiitos. ❤

Sissi
 
Näin viime yönä unta.. Ja se oli jotenkin jo vähän liikaa 😅 Unessa B vei J:tä 10-0.

Siis joo... Jokerit oli keikalla Suomessa ja K oli heidän kanssaan lavalla. En muista, mikä biisi, mutta luulen, et joku Jokereiden, koska K heilui siellä lavalla kitaran kanssa. Laulussa tuli tauko, ja sit nähtiin se suudelma. B vaan kirjaimellisesti kaappas J:n syleilyyn, eikä muuten ollut mikään pieni pusu. No, sen jälkeen J:llä meni pasmat ihan sekaisin. Muistan unessa miettineeni "hei oikeesti, kokoa itsesi". J oli kuin peura ajovaloissa. B kuitenkin jatkoi tapahtuneen jälkeen oikeena rokkikukkona, täynnä itsevarmuutta. Kappale loppui ja J juoksi ulos lavalta ja yritti juosta ulos koko paikasta. Mut joku (en nähnyt kuka) oli takaovilla vastassa ja totes vaan et "ei mitään asiaa ulos täältä, ennen kuin jutellut B:n kanssa asioista". Sit heräsin... Ja hieman olin hämmentynyt, et mitä just näin 😅 Ensimmäinen uni näistä kahdesta, missä oli selkeästi jotain tapahtumaa. Harmi, kun heräsin liian aikasin, olisin halunnut tietää, miten tää saaga jatkuu. 😅
 
vierailija
Näin viime yönä unta.. Ja se oli jotenkin jo vähän liikaa Unessa B vei J:tä 10-0.

Siis joo... Jokerit oli keikalla Suomessa ja K oli heidän kanssaan lavalla. En muista, mikä biisi, mutta luulen, et joku Jokereiden, koska K heilui siellä lavalla kitaran kanssa. Laulussa tuli tauko, ja sit nähtiin se suudelma. B vaan kirjaimellisesti kaappas J:n syleilyyn, eikä muuten ollut mikään pieni pusu. No, sen jälkeen J:llä meni pasmat ihan sekaisin. Muistan unessa miettineeni "hei oikeesti, kokoa itsesi". J oli kuin peura ajovaloissa. B kuitenkin jatkoi tapahtuneen jälkeen oikeena rokkikukkona, täynnä itsevarmuutta. Kappale loppui ja J juoksi ulos lavalta ja yritti juosta ulos koko paikasta. Mut joku (en nähnyt kuka) oli takaovilla vastassa ja totes vaan et "ei mitään asiaa ulos täältä, ennen kuin jutellut B:n kanssa asioista". Sit heräsin... Ja hieman olin hämmentynyt, et mitä just näin Ensimmäinen uni näistä kahdesta, missä oli selkeästi jotain tapahtumaa. Harmi, kun heräsin liian aikasin, olisin halunnut tietää, miten tää saaga jatkuu.
Aww! Olisipa ennusuni. :)
 

Yhteistyössä